Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt hívják barátságos ügyfélkezelésnek.
Öreg japó belpiacosokat a red baronban el szokták vállalni, nekik van hozzá alkatrész hisz a legtöbbet ők hozták be és japók a tulajok, igaz nem olcsók.
Sikerült eladnom az Akrát, majd 4 hét alatt sikerült egy új Bódis -t szereznem!
Hát nem ment zökkenő mentesen.... 40 Cm-es TRI-Ovalt akartam összekötő csővel....50 cm is Oval lett belőle!!!
Triovalt akartam alapból összekötő csővel.... állítólag az K3 1000 lehetetlen kombó.... és a többi.
De alapjában véve a minősége tényleg kitűnő.... azt a 10 CM sajnálom mínuszba.
Tasi bátyánkat nem is hívom fel többször. Fater is felhívta meg én is hogy anyu Yamaha FZX 250-sét jó lenne átnézni megcsinálni. De kb. úgy beszélt az emberrel mint a kutyával..... Idézem: Ezt a szart el kell adni nem jó az semmire...különben is sok munkám van nincs időm ilyen baromságokra...hívjatok 6 hónap múlva talál egyszer megcsinálom. Tipikus MÁV-os...........
FUCHS motorolajok
Én elf 10w50et használok. Nincs problémám vele
Valszeg nem 4000forintos olajat akartál 2000ert venni ... Az eleg sok esetben segít, hogy eredeti olajhoz juss
Castrolban engem nembasznak basznak át...egyes olajoknak van egy bizonyos aromájuk mikor atmelegited a blokkban ...
Castrol 2t- ben szintén nem, mert azoknal is megvan a jellegzetes szaguk egeskor / Power1 Racing, A747, K997 / Semmivel nem osszekeverhetok...
MOL Dynamic kiváló pl...
Eleinte Castrolt Power1 10w50-t használtam újkora óta egészen 30e km-ig.. nem volt semmi gond vele.. 30e óta meg Motul 7100 10w40 és 50 ahogy puffan. Eper illaton kívül semmi mást nem tapasztaltam...
31e km-nél volt szelephézag ellenőrzés, amit lehetett megnéztek, semmi kopásra utaló nyomot nem találtak, pedig végig Castrolt használtam azelőtt...

Hogy miért váltottam Motulra? Mert mindenki mondta, hogy csendesebb, jobb váltás, EPER ILLAT!!!!! Semmi köze nem volt hozzá, hogy jaj hamisítják. De akkor ezek szerint én vásároltam jó helyről?.... Unix, helyi autósbolt, pesti olajos bolt...
Floriol?
Akkor mi a fenét vegyen az ember ami nem hamis....
Repsol nem gyárt jo olajokat.
Most bukott le a hamisito banda. Motult is hamisitottak... bizonyára olvastátok.
Jól gondolod castrolt semmi képen!
Köszi, ilyesmi tanácsra gondolok. Nekem is így tűnik a motullal.

Castrol semmi képp, mert nincs bizalmam a hamisítások miatt (folyton azon járna az agyam, hogy mikor épp tiltásig forog mikor szorul meg egy csapágy a hamis olaj miatt, még akkor is ha nem is hamis).

Repsolt megnézem.
köszi a választ. Konkrétabb tapasztalatokra gondoltam.
Motult kidobtam a zx10-ből zajos motor és akadós a váltás. Repsol szintetikus ment bele. Olcsó és jó.
Motul 5100, 7100, 10w40, 10w50
Castrol Power1 Racing 10w40, 10w50

Válassz
Sziasztok!

K8as 750-ben milyen olajat tegyek? Mik a tapasztalatok mit szeret?

Most motul van benne, de szerintem nem szereti, elég csattogós a váltó vele. Igaz a blokk viszont csendes (gsxrhez mérten). A gyari eloirasoknak megfelelot addig rendben van, de eddig minden mottoromnal volt olyan amivel jobb volt volt amivel rosszabb.

(elnezest de a 750 forumon keves a mozgas)
Láttam már ilyet és csodálkozott az inas amikor tankolás után meleg motorral 10-perc tologatás után indult be a szerkezet
Ön nyert.
Tasibátyánk?
Ohh én tudok olyan mesterszerelőről aki átfúvókázással olyan oroszlánt csinál egy 1100-asból hogy 200-nál 3-ba vágva egykeréken eszi reggelire a zzr1400-akat.
Persze ez egyértelmű, én is kereskedelemben dolgozok, nem kell bemutatni az árrés fogalmát stb. Csak most mertem ezt egy kicsit megszellőztetni :)

Akciós gumi valakinek? :P

Persze veszek én pc-t, Józsibátyám belövi, kicsit majd füstöl,csörög zörög nem is megy de lesz PC. úgyis a placebó a lényeg
Amúgy meg lehet venni PC-t használtban és a józsi mester fülre simán bekalibrálja gazdaságosan haveri alapon.
Ez nem motorfüggő hanem színtiszta kereskedelem.
A vásárló a fullextrát szeretné diszkontáron az eladó meg meg próbál élni.
Ez a középutat jelenti,ahogy a többiek mondják,ha nála veszed olcsóbb a padozás.