Persze rázom a rongyot mert ö♫lins gátlót tettem fel a motorra...
Tegnap fel lett újítva az eleje a zx10-nek. Még nem szedték szét elég sok retek kijött. Eredmény finomabban mozog, és még keményebb lett, most a rugók teljesen ki lettek tekerve, pedig én a gyári beállításon más motornál keményíteni szoktam. Délután lesz próba élesben. 5w olaj, 500ml de soknak tűnik így is.
Srácok! Igazából szarni kell azokra az emberekre akik rázzák a rongyot. Én szarok rájuk és élvezem hogy motorozok. Nehogy már az miatt ne menjek ki mert van 1-2 "seggfej" aki kint jasszerkodik. Megyek ahogy megyek, figyelek másokra magamra és ennyi.
Suzuki Gear2Dash Tuning modul beépített fokozatkijelzős modellekhez. Eltávolítja a környezetvédelmi tiltásokat. Bizonyos modelleknél eltávolítja a végsebesség korlátozást.
Versenyzőknek ajánljuk., ala prop-tech
Honnan tudod, hogy én milyen helyzetbe tudnám magamat hozni? Számomra a pályázás kikapcsolódás. Nem életcélom a jó köridő. Ha valakinek az, akkor csinálja, nem az én dolgom. Szerettem volna rávilágitani az emberi hülyeségre, arcoskodásra, anyagi párhuzamot vonni a kettő között hülyeség.
Sziasztok. Egy kérdésem lenne elsősorban a k3-k4 tulajokhoz. Van egy K4 gixerem és egyszerűen nem tudom kihozni belőle a bűvös 299-et. Az áttétel gyári, van benne egy sportlégszűrő egy nyitott dob a gyári titán leömlőkkel és elméletileg a prop-technél az injektortérképen is állítottak. Kartergáz nulla szépen jár a blokk.....95 kiló körül vagyok. Lehet kitudná pörögni Eger-Nagyjanizsa távon egyenesben :D nektek is hasonló ?
Cápa kiszámoltam egy fél nap kakucs pont annyiba kerül nekem mint egy mátrázás. Mostanában előbbi jött képbe. Aki ismer tudja nem az irigység szól belőled.
Nana. Szerintem nem kéne ennyire személyeskedni, mert azért István rólad is lehetne beszélni.
Pl amikor rendszám nélkül, a narancssárga motorral, a bizonyos falun keresztül, slick gumival, 1keréken közlekedtél...vagy akár Cseszneknél...
Tehát akkor most mondjam azt, h te duál seggfej vagy, mert beletartozol mind a két kategóriába?
Nem mondom, mert mindenki úgy motorozik ahogy akar, és általánosságban beszéltünk a dolgokról.
"Ha megkérezed őket,hogy szoktak pályázni,általában kitérő válaszokat kapsz,de a végén mindíg oda lyukadunk ki,hogy nincsen rá lóvé."
Utána meg pont avval példázol, h pont ilyen emberrel motoroztál, aki beleszart, h mennyibe kerül.
Akkor meg igaz a kijelentés, h nincs rá lóvé, azért nem.
Sokan úgy felveszik ezeket a dolgokat, h hihetetlen. Mi max röhögünk pár arcon, aztán ennyi. Biztos van aki engem is kiröhög, de pont nem érdekel, és nem sértődök meg rajta...
Azt, hogy adott emberek, pl. a Te szemedben én egy csomó dolog miatt nem vagyok szimpatikus, azt meg értem. Az alapján amennyit belőlem tapasztalsz jogosnak is érzem. Mondjuk a TT-re nem kell kisarkítani, simán csak seggfej vagyok, de vettem ezt is.
Nüansznyi hiba, hogy én a két szememmel láttam már ezeket az embereket engem viszont állítólag még senki, szóval hogy én milyen vagyok azt "hivatalosan" Te nem tudod. De mint mondtam, ettől még elfogadható a kritikád. Ha magamról úgy (TT-sen) szoktam beszélni, akkor legyen elfogadva így is.
Egyébként eredeti kommented jobban tetszett, mert az nem volt személyeskedő. Általánosan leírtad, hogy utcán is megvannak ugyanezek a mukik. Sőt, nem csak 300-al egykerekezők, hanem az egykerekezni nem is tudók, de a 300-al egykerekezőket parkolóból nézők, akik fennhangon próbálják informálni a közönséget, hogy jól ismerik az egykerekezősöket. Akik milliós cuccban egész nap a visegrádi hajóállomás előtt pózolgatnak, lófaszt sem motoroznak, nem is tudnak, csak buziskodnak - mert ahogy Te mondod - "van egzisztenciájuk és megtehetik". Nos, tőlük pontosan ugyanúgy hányok. Amelyik 300-al egykerekezik azt már kicsit többre tarom, mert az legalább nem beszari emellé és van némi érzéke is. Pl. s-riders is ilyen motortrélerezős, pózerkedős, de egyébként 200-al kerekezős társaság. És már jeleztem, hogy nekem nem gusztusos - akkor ez is baj volt, Cápa volt az irigy seggfej. Szóval picit tévedsz abban, hogy én az ilyesmit helyeslem, vagy hogy ezt nem tartom ugyanúgy gusztustalannak.
Amiben leginkább tévedsz az pedig az, hogy én nem vagyok ilyen. Ha figyeltél - ezek szerint nem, bár emlékem szerint s-riders témában is megszólaltál, de lehet, hogy rosszul emlékszem - legtöbbször kifejtem, hogy teljesen egyedül, mások elől elbújva, populáris helyeket (mint Dobogókő, mint Visegrád, mint Citadella) főleg hétvégén kerülve motorozom. Inkább a kátyús úton megyek, csak hogy ne legyen ott forgalom, ne legyenek autósok, motorosok egyik fenti kategóriából se. Én vagyok az, aki hétfő este sötétedés előtt negyed órával taknyoltam el Dobogókő nyeregnél teljesen egyedül és mire feljött értem a menyasszonyom már a vaddisznókat rugdaltam félre a motortól. Egy nappal korábban is felmehettem volna, akiket igazából leírtál azok mind akkor voltak a szép napos vasárnapon. Én meg direkt nem mentem. Miattuk. Mert nem voltam rájuk kíváncsi. Sem a Matyi büfében, sem a kanyarokban előtte, sem lassabbra, sem gyorsabbra. (Pályanapon fizetek, nap program, nem tehetem meg, hogy inkább elmegyek a francba hogy ne kelljen a pojáca műsorának közönsége legyek kényszerűen.)
Szóval igazat adok Neked abban, hogy meg lehet találni azt a nézőpontot, amiből én is seggfej vagyok. (Főleg nyilván azokéból akik most meg ezt a kommentet vették magukra. ) De előtte meg döntsd el, hogy most az a baj, hogy névtelen senki vagyok itt, vagy az a baj, ahogy viselkedem a motorral az úton, vagy az életben. Biztosíthatlak, hogy utóbbiról nem sokat tudsz ezért erős csúsztatásokkal raktad össze a puzzle-t. De Te legalább ügyesen és ésszel próbálkozol és csak finoman személyeskedsz. Ez tetszik.
Csak arra akartam célozni,hogy nincsen különbség közötted,és akiket lefikáztál.Te is ugyanolyan seggfej vagy,csak máshogyan.Ök a boxélmény seggfejek,te meg az "Én a mann tt-n vagyok" seggfej vagy.
Meg ugye az, hogy egyszerre kezdtetek pályázni és Te kikerülted mindenhol. Mert Te esetleg tehetséges vagy, ő meg nem. Vagy Neked volt önkritikád az első pályanapodon, neki meg nem.
Ha elvi kérdéseket, anyagi síkra helyezel, azzal csak alátámasztod a "mi" igazunkat. Persze ez nem valódi igazság, csak mulatság. Nekünk.
Nézzük más szemszögből a dolgokat.Én motoroztam ilyen emberrel,akkor kezdett pályázni,mikor én.Kikerültem mindenhol,de egyszerűen annyi pénze volt(és nem anyuéktól),hogy amikor a Svéd még agyba-főbe nyomatta a pályázások szervezését itthon és külföldön,mindenhol ott volt.Azt mondta,hogy most egy évig nem dolgozik csak pályázik.Ha összetörte a motort vett egy másikat ,új gumi,meg minden.És fejlődött,és egy év múlva már sokkal gyorsabb volt mint én.Energiát ,és pénzt ölt ebbe a dologba.Tehát amikor te sajnálod az ilyen embereket,lehet hogy inkább magadat kéne sajnálnod,hogy magadat nem tudod ilyen helyzetbe hozni,hogy saját autóbusz,meg öhlins meg amiket írtál.Mert az életben mindenki a pénzt hajtja,és ő megengedheti magának ezeket,te pedig nem.Ez közöttetek a különbség.
Nagyon nem akarok már rafuzni erre a témára, sőt, rád sem akarok erőltetni semmit... de
Téves következtetés azt hinni, hogy aki az "ideális íven" elérhető kanyarsebesseggel azonos, vagy azt közelítő eredményt éri el, az nem tudja hol az "ideális ív" és mit kéne csinálnia...
Ha azonos, vagy azt közelítő, akkor nagyon is tisztában van ezekkel az "alapokkal", csak egész egyszerűen alkalmazkodik...a saját stílusához, alkatához, paripájahoz, akarmihez...
Vannak kanyarok ahol "egész egyszerűen" gyorsabb tudsz lenni egy keresztbe bezuhano, majd fullparasztba kitokozott motorral, mint a klasszikus patikamérlegen és centie meghatározott fek és gazkezelessel / ha olyan, akkor tartással /...
Ha emlékeim mem csalnak, akkor anno még volt a versenyek / f1, gp / előtt, vagy az időmérőkön egy matematikailag kiszámolt elérhető legjobb koridos adat...ma már azért nem mutogatnak ilyeneket, mert rendre döntötték meg őket / nem csak az elsők / ...
Plussz az sem mindegy, hogy kifejezetten ideális ív a téma / lásd fent /, vagy belekeverjük az ideális vonalvezetés fogalmát is. Második esetben hatványozottan igaz, hogy nem ragaszkodhatunk hozzá, mert sok esetben a legjobb időért több ideális ív is módosulhat a kanyarkombinaciok, megtört kanyarok, stb miatt...
/ lemondunk az egyik kanyar hátrányára az azt követő szakasz előnyére /
Szvsz ha osszeszegelnenek valami robotot ami végig a Matematikai határon menne, akkor is lenne ember, aki lenyomna
Végül is akkor ugyan az történik,mint az utcán arcoskodóknál nem?Akkor ez azokra is igaz.Méregetjük egymást a parkolóban,nézegetik a majré csíkokat napszemüveges faszkalapok,fogyatékos 3 km-re lakó helyi erők, ráállunk az elöttünk menő emberkére aki újabb motorral megy,vagy túrával,aztán lefikázzuk ,hogy milyen lassú,pedig sokkal drágább motorral megy,ezért mi sztárok vagyunk,és együtt nevetünk a haverral,vagy a sógorral,( hangosan,hogy más is hallja)aki méltó arra,hogy együtt motorozhat velünk,mert már láttuk egykerekezni a Tesco előtt.És közben rákacsintunk Évikére,akit kihoztunk a kedvenc szerpentinünkre,hogy imponáljunk neki,mert a hétvégén szeretnénk megtorkoztatni.
Vagy a parkolókban soha meg nem álló,de azért a pihenő előtt 300-al menő (mindenki látta hogy megérkeztem?) legindokolatlanabb helyzetben közúton beszúró "nekem mindent lehet" másoknak balesetveszélyes helyzetet okozó ghostrider faszkalapok,akik aztán otthon erre verik ki a kis kukijukat,hogy ma is mekkorát mentek,és mindenkinek a kurva anyját aki akadályozta őket ebben.
Ha megkérezed őket,hogy szoktak pályázni,általában kitérő válaszokat kapsz,de a végén mindíg oda lyukadunk ki,hogy nincsen rá lóvé.
Azért járnak ám pályázni normális emberek is,akik egyszerüen csak motorozni szeretnének egy jót,és nem szeretnének becsúszni mondjuk egy kamion alá,biztonságos körülmények között szeretnének menni,mert van mentő ha baj történik .Mert holnap még menni kéne dolgozni,mert a gyereket csak fel kellene nevelni,meg ilyesmi.Kezdőként sem szégyen kimenni.A többi fasz meg had hazardirozzon utcán.Visznek ki sátrat,napernyőt,mert nem szeretnének megdögleni a melegben,vagy napszúrást kapni.
Ismerik a szervezőt,mert találkoztak már vele többször,mert mondjuk olyan egzisztenciát alakítottak ki maguknak,hogy megtehetik,hogy mindenhol ott vannak.
Mert az igaz is. Ideálisból egy van és attól eltérve ezerféle képpen lehet ugyanarra az eredményre jutni. De amíg több ívvel is ugyanoda jutok az csak annyit jelent hogy vmit még nem jól csinálok (csinálnék, ha motoroznék ) a gyakorlatban sem. Ez lehet triviális, de ha nem érti a pilóta hogy miért az az ideális (mármint a valóban ideális), akkor nem lehetséges szándékosan olyan közel kerülni hozzá mint aki érti (és kb azonos szinten tereli a motort). Asszem ez is triviális, de amíg a több ideális íves nagyon hasonló időeredményre vezető koncepció elfogadott vagy tényként van jelen addig sztem nem triviális. Mert valamin biztos lehet változtatni (nem a motorra gondolok, kivéve ha idevesszük azt ahol a pilóta kapcsolódik a motorral), annyira sok lehetőség nincs. Valószínűleg a testtartás lenne az első amin változtatni kéne. Az A.Espargaronak is szólhatna már valaki, hogy hajoljon már ki rendesen mert kiülni azt kitud
Na de idén talán gyakorlatozok is aztán majd úgy is kiderül mi újság
Tegnap fel lett újítva az eleje a zx10-nek. Még nem szedték szét elég sok retek kijött. Eredmény finomabban mozog, és még keményebb lett, most a rugók teljesen ki lettek tekerve, pedig én a gyári beállításon más motornál keményíteni szoktam. Délután lesz próba élesben. 5w olaj, 500ml de soknak tűnik így is.