Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van még a boxélmény intézménye, akik ezt még megfejelik azzal, hogy hoznak napernyőt és műanyag széket az unokaöccs meg a "szerelő". Egész nap seregnek a motor körül és néha nyomnak nagy izzadva egy vinkli-kört. (Az olyan kör, ami alatt a motor végig függőlegesen áll, még a kanyarokban is. ) Az eltelő időben teátrális mozdulatokkal és félhangos beszéddel, némi kirakatbabával próbálják felhívni magukra a figyelmet, az őszesre festett hajat ne felejtsük ki. Igyekeznek jóban lenni a szervezőkkel is, "barátom"-nak nevezik.

Aki ettől meg a Toi-Toi-t tele hányja az én vagyok.
Mennyire igaz!
Én leginkább sajnálni szoktam azokat a pénzes hazai, vagy átlagos külföldi emberkéket, akik a huszadik pályanapjukon, saját autóbusszal, zsirúj slickhegyek között, gyorsváltós, Öhlinses, gumipaplanos motorjukkal is úgy közlekednek a pályán, mint amikor egy tapasztaltabb utcai sportmotoros éppen ismeretlen szerpentint próbálgat.
Mert neked kellett volna behajtani mikor felmész csak segített

viccet félretéve, persze van gond mindehol, de szerintem ne hibáztassunk, kivéve ha direkt csinálja, az persze más tészta. de nem hiszem hogy valaki is poénból bassza össze a pofáját a Hringen. A kakucs más...ott mi baj lehet, lejön a festék az idomról meg törik a lábtartó, szerencsére
Tegnap kakucson az egyik majom a kanyar közepén behajtotta a tükrömet, nem lett baj, de mi a fenéért nem tudott még egy kanyarig lassabban menni. Utána eltűnt persze.
Nem rinyáltam leírtam hring: geci jegyszedők gyülekezete, kakucson jól éreztem magam, csak meg kell "patkolni" egy kis titánnal a térdkoptatómat, mert kopik.
Örülök, hogy ennyit fogtál fel belőle. Ne akarjon a paraszt hideg gumival rekord időt futni/szar gumiján csapatni és másnak elbaszni a napját. Nem azért motoroztam 110 km-t hogy a napon állva várjam, hogy a mentő eltakarítsa a hülyegyereket. Nem érdekelne az egész, ha lett volna másik lehetőségem menni, de hamar elfogytak az időpontok. Amikor szarabb felületen elestek az emberek azt jobban elfogadtam, nekem is sokszor leért a z1000-nél a kipufogó összekötő bilincse, azt nehéz menteni, de nem is a bemelegítő körben történt.
2015-ben amikor kicsúsztam a 4-esben felültem a motorra és lementem a pályáról, nem basztam el a többiek idejét.
Az első nekem is olyan volt. Előtte este stresszeltem, hogy mit fogok ott művelni, mert hasonlóan gondoltam a dologra.
Igen, ez ilyen sajnos! De amíg nem mi csináljuk ilyen is marad .. arra meg nem látok esélyt
A magyarázatot közben már leírtam. Kell a píz. A píz meg akkor a legjobb, ha mindenki kifizeti a tejes árat, amit nem adnak vissza, de féltávnál lelövik a napot. Dupla órabér, nagy okosság.

Amúgy életem legnagyobb csalódása volt, az első pályanapom. Attól fostam, hogy el fognak tanácsolni, mert túl lassú vagyok, mert én - ugye ideálokat tekintek elvnek - azt gondoltam, hogy pályára csak olyanok mennek akiknek ott keresnivalójuk is van. Aztán rájöttem, hogy ez nem így van. Nagyon sok ember volt ott, aki nem pálya motorozni nem tudott, hanem motorozni nem tudott. És ebből a tekintetből a szervezőket is meg tudom érteni. Nem tehetnek mást, mint felengedik ezeket is. Ha az embereknek maguktól nincs önkritikájuk (márpedig ebben az országban eléggé nincs) akkor majd fizetnek szépen és jön a szankció, amikor kell. Aztán majd jól lesz úgy is.

A magam részéről inkább kívülről tekintem ezt. Sem a gané MAMS-ra, sem a kolbászoló hurkákra nem vagyok kíváncsi.
Gondok mindenhol vannak, bár nekem a Pannónia ringes Phoenix szervezéssel nincs semmi bajom. Vagyis annyi van, hogy mi a fenéért engednek fel a kezdő csoportba olyan embereket akik egyenesben képesek elesni, mert a motoros tudásuk arra lenne elég, hogy egy simsonnal kergessék a libákat. Bár a szabályzat szerit kitétel lenne a stabil motoros tudás.
Kezdőbe is olyanokat kellene engedni, aki utcán már stabil tudású, de pályázást meg kell ismernie.Gondolom ezek a gondok máshol is megvannak.
Hát nem is megyek. Nem vagyok hozzászokva, hogy 72 dologhoz kelljen alkalmazkodnom úgy, hogy még fizetek is érte, miközben akiknek fizetek, azok teljesen öncélúan kizárólag a saját pozíciójukat védik és egyáltalán nem tekintenek rám üzleti partnerként, nem érdekli őket, hogy én jól szórakozom-e. Aláíratják a papírt, hogy saját egészségügyi és anyagi felelősségem, de mégis megszabják, hogy mikor mehetek a pályára és öncélúan benyomják a piros zászlót amikor kedvük tartja. Ez nem korrekt magatartás, csak szólok. Elmaradt színházi előadások esetnén vissza szokták adni a jegy árát. Csak az ugye kultúrintézmény, nem hiénák gyülekezete.
Persze, de akinek meg ez problem akkor nem kell menni . Nekem ha valahol nem tetszik valami akkor nem megyek oda többet aztán le van zárva az ügy.
Kakucson is mióta vezetőség váltás volt ... elkezdődött a rossz irány. De leszarjuk azt megyünk aztán toljuk amíg lehet.
Tök mindegy mert kint a pályákon egyébként is csak a rinyálás megy reggeltől estig. Hajtsd be a tükröt, ne ott előzzél, óvatosabban, fáj most a vállam, nincs jól beállítva a futóművem, megszakadt egy szál a melegítőpaplanomban azért nem tudok most gyorsan menni, meg ilyenek. kezdő csoport, gyors csoport, mért mossák össze, bla-bla-bla. A Hungaroring intézménye, már akkor gusztustalan, amikor még csak olvasod, hogy mi megy ott.
Gratulálok.... király vagy, ez alapján ha bárki perecel a boxba és ha visszahozza a dögös még köpjük is le nem ? aztán ha nem szakítják meg és visszamentek aztán valaki egy nem jól eltakarított pályán betakarózik valamelyik kanyarba akkor meg azon megy a nyígás h köcsög szervezők....
Biztos ráment a murvára.
Tibi milyen rugót tegyek a zx10 elejébe, mert a gyári az egy fos. Szétrázza a kezem, cserébe fékezéskor nagyot bólint, nagyobb úthibákon simán átugrik. A gyári beállítástól most puhább 2 klikkel és -5mm-rel.
Kibaszottul nem értem soha nem tapadt még így a pálya az idő is tökéletes, mi a faszt tudtak csinálni?! Persze sok roncs motort láttam, az egyik mondta ha leállítja (r1) akkor nem fog többet beindulni. Úgy is lett. Kárpótlás semmi szintén, pedig elfértem volna a következő csoportban.
Átmentem kakucsra ott is esett egy fz6, de rögtön eltüntették, tudtam menni bő 60 kört ugyanannyiért. Sokan átjöttek a ringről.
Ja és a kezdő csoport is megszakadt vagy 3-szor... A K2-esek bementek a kezdők közé, szerintem valaki telibevert hátulról valakit a Mansellnél, állítólag ott ordibáltak egymással.
délután is volt egy komoly esés, a srác lefoglalta a mentős kapacitást. Utolsó K1 felénél történt (ismét), így megint buktuk a fél etapot, ráadásul törölték az utána következő utolsó k2-t is. Kárpótlás: ismét semmi, letelt 11 perc... Múltkor a délutáni 3. k2-ben történt féltávnál esés, kárpótlásul jöhettek a k1 utolsó 20 percébe, de ott is eldobta valaki a célrarában és vége.... Remélem azért mindenki jól van! A mai az keményen nézett ki,bár csak a motort láttam, haverom mesélte a boxban, hogy csak feküdt a földön a pilóta...
Amikor nekem is született a fiam, kicsit én is visszavettem egy évre.
Hát Tibi, Gratulálok!
Sok boldogságot és jó egészséget a kislánnyal!
Ez aztán ám a hozzáállás , biztos direkt esett el , h ne tudjal több kort menni.
kapja be az a kis köcsög aki a ringen elesett, miatta csak 2x2 kört tudtam menni, pedig szuper a pálya, most tényleg jól tapad, egy nagy hupli maradt a szokásos helyen.
Tegnap feltettem a /60-as hátsó gumit nagyon megszelídült a gép, kell új első lánckerék nekem is.
Így egy pár ilyen eladó lett:
http://bridgestone.azureedge.n...
Erőszakot tett rajtam. Minden nap.