Igen eddig gyári volt. Pályázás miatt akarok rövidíteni, mert egyenesben úgy maradok le mint a borravaló. -1+4-et is mondtak de azt túl rövidnek tartom, ha még utcán is használom. Tegnap néztem, hogy végre megnyúlt itt ott, úgyhogy legkésőbb szeptember elején csere lesz. Én is kíváncsi vagyok rá :)
Na szóval. 2015 év vége felé jöttek az első infók az új ZX-10R-ről. Gázos első villa, Brembo M50, új blokk, új elektronika stb.
Tibi bácsi egyből belezúgott. Kell egy ilyen!
Decemberben megsúgták mennyibe fog kerülni és, hogy nekem mennyibe fog kerülni ha 2 milláért beveszik a mocimat.
"Ez simán belefér!" kiáltott fel Tiborunk!
Építsük hát vissza a Tizedest utcaira. Adjunk el róla mindent! Mivel az idő sürgetett így jó árakat szabtam a tuning alkatrészekre.
RCS19, hátsó TTX, gyorsváltó elment kb. 1 hét alatt. Rá 2 hétre Jött egy vevő Romániából aki elvitte az első futóművet meg a kipufogó rendszert.
És ekkor a kedves Nejem bejelentette, hogy gyermeket vár.
Na most azért annyira jól nem megy, hogy beleugorjak egy 5 milliós motorba, azt átépítsem pályagépnek miközben a feleségem otthon dekkol a picivel. +Ha velem történik valami megint csak ott áll 5 misi egy "játékban".
Viszont a régi mociból meg minden fontosat eladtam kb. 6 kilóért ami min.8-900e lett volna ha vissza akarom venni.
Ezért azt mondtam akkor idén nem pályázok.
Viszont a haverom (akié a 600-as) meg kiakadt, hogy akkor ő kivel jár majd ki a ringre?!
Mondtam neki semmi vész kiviszem én így is mert szeretek oda járni.
Aztán meg azt mondta menjek én is a motorral mert én jobban értek hozzá.
Ha mindenáron. Végül is egy olcsó pályamotorról beszélünk szóval milliós kárt nem tudok benne okozni akkor sem ha ketté töröm.
Ezért mentem idén párszor a 6kilóssal. De mivel közben megjött a bébi ezért a kövi pályanapom szinte bizonyosan 2017-ben lesz. Nem akarom lezúzni magam. Elég a feleségemnek egy magatehetetlen személyt gondoznia. Ennyi a story.
Dósa Szilvia:
Barátom 2t babetta jellegű motorja is gyárilag feltöltős, majd megkérdem a típusát. Neki is túlfolyik a karbi.
Régebben 9-re akartam turbot, mert a gyári karbi alacsony nyomással bírná, később a z1000 kompresszorát már nem tettem fel motorra.
A turbós busán 50 métert mentem, nem hiányzik a hülyeség.
Kompresszoros 4 ütemű...de, hogy a 2utemure ekecselt ram-air rendszertől miként jutottatok el a turbos/kompresszoros 4utemu cuccokig, azt nem igazán értem.
Sedu:
Elvileg egy NSR-en voltak olyan karbik, amikbe közvetlen bevezethetto, de a képeken is láthatod, hogy bepakolni a boxba nem szögelés, hanem fizika... az elvileg létező karbik HRC saját fejlesztése... hát nem tudom mi pénz lehet, de azt elárulom, hogy magáról a műszaki megoldásokról sem találsz SEMMIT, pedig 20eves technika...továbbá HRC karbit sem fogsz találni, de ha talalnank, akkor borítékolhatóan jól látható penzosszegbe kerülne és van egy karbid...
Nincs egy szamitasod, nincs egy terved, nincs egy gyönyörűen kialakított sablonod, nincs alapanyagod / egyértelmű, hogy ha már csinálod, akkor carbon/cevlar a minimum /
Vigyázat, ez kompresszoros! GTO turbóról beszélt, ami nem lineáris!
Szvsz pont ezért a turbó nem való motorkerékpárba, nem véletlen, hogy a H2R is kompresszoros.
Azok a karbik mind négyüteműhöz vannak. GTO pont azt fejtegeti, hogy a kétütemű töltése sokkal hektikusabban változik, mint a négyüteműé és sokkal szélesebb határok között kell tudni jól karburálni. Nem nagyon léteznek töltött kétütemű motorok, így nem nagyon léteznek töltött kétütemű motorhoz való karburátorok sem.
(Az hogy a világtörténelemben volt már rá három példa attól most tekintsünk el.)
"ez a nyomás szépen elkezdene kitolni az uszohazbol a nyálat"
Pontosan. Ez volt az oka annak, hogy a 80-as években Cserkutiék Turbo-Lada projektje felperzselte a Mecsek kanyarjait. Egy autó nem maradt, ami ne égett volna porrá.
Vagy az airboxban tartod a porlasztórendszert, vagy olyan megoldást választasz, ami nem függ össze egy folyadékoszlop magasságával.
Le a kalappal a döntésed előtt is.
Ha kell motor, pályázni elviheted a kotványt.
Tibi bácsi egyből belezúgott. Kell egy ilyen!
Decemberben megsúgták mennyibe fog kerülni és, hogy nekem mennyibe fog kerülni ha 2 milláért beveszik a mocimat.
"Ez simán belefér!" kiáltott fel Tiborunk!
Építsük hát vissza a Tizedest utcaira. Adjunk el róla mindent! Mivel az idő sürgetett így jó árakat szabtam a tuning alkatrészekre.
RCS19, hátsó TTX, gyorsváltó elment kb. 1 hét alatt. Rá 2 hétre Jött egy vevő Romániából aki elvitte az első futóművet meg a kipufogó rendszert.
És ekkor a kedves Nejem bejelentette, hogy gyermeket vár.
Na most azért annyira jól nem megy, hogy beleugorjak egy 5 milliós motorba, azt átépítsem pályagépnek miközben a feleségem otthon dekkol a picivel. +Ha velem történik valami megint csak ott áll 5 misi egy "játékban".
Viszont a régi mociból meg minden fontosat eladtam kb. 6 kilóért ami min.8-900e lett volna ha vissza akarom venni.
Ezért azt mondtam akkor idén nem pályázok.
Viszont a haverom (akié a 600-as) meg kiakadt, hogy akkor ő kivel jár majd ki a ringre?!
Mondtam neki semmi vész kiviszem én így is mert szeretek oda járni.
Aztán meg azt mondta menjek én is a motorral mert én jobban értek hozzá.
Ha mindenáron. Végül is egy olcsó pályamotorról beszélünk szóval milliós kárt nem tudok benne okozni akkor sem ha ketté töröm.
Ezért mentem idén párszor a 6kilóssal. De mivel közben megjött a bébi ezért a kövi pályanapom szinte bizonyosan 2017-ben lesz. Nem akarom lezúzni magam. Elég a feleségemnek egy magatehetetlen személyt gondoznia. Ennyi a story.
Dósa Szilvia:
Régebben 9-re akartam turbot, mert a gyári karbi alacsony nyomással bírná, később a z1000 kompresszorát már nem tettem fel motorra.
A turbós busán 50 métert mentem, nem hiányzik a hülyeség.
Sedu:
Elvileg egy NSR-en voltak olyan karbik, amikbe közvetlen bevezethetto, de a képeken is láthatod, hogy bepakolni a boxba nem szögelés, hanem fizika... az elvileg létező karbik HRC saját fejlesztése... hát nem tudom mi pénz lehet, de azt elárulom, hogy magáról a műszaki megoldásokról sem találsz SEMMIT, pedig 20eves technika...továbbá HRC karbit sem fogsz találni, de ha talalnank, akkor borítékolhatóan jól látható penzosszegbe kerülne és van egy karbid...
Nincs egy szamitasod, nincs egy terved, nincs egy gyönyörűen kialakított sablonod, nincs alapanyagod / egyértelmű, hogy ha már csinálod, akkor carbon/cevlar a minimum /
Szvsz pont ezért a turbó nem való motorkerékpárba, nem véletlen, hogy a H2R is kompresszoros.
(Az hogy a világtörténelemben volt már rá három példa attól most tekintsünk el.)
Pontosan. Ez volt az oka annak, hogy a 80-as években Cserkutiék Turbo-Lada projektje felperzselte a Mecsek kanyarjait. Egy autó nem maradt, ami ne égett volna porrá.
Vagy az airboxban tartod a porlasztórendszert, vagy olyan megoldást választasz, ami nem függ össze egy folyadékoszlop magasságával.
Tied tisztább. Egyném csak átlaGon felüli.