Nem végez el, ez is egy sima tiltás kiiktató, csak vki ilyen kreatív nevet adott neki. Az enyémbe én rakattam bele, nagyon érezhető a különbség, elsősorban középtartományban, gázreakcióban. 20 db ezrest bőven megért. A kipuffra a megoldás egy fi tuner vagy még jobb esetben egy PC, bepadolva. De ez jövőre marad.
Nekem van Prop-Tech féle tiltás kiiktatóm, fogalmam sincs mi plusz teljesítményt hoz a konyhára vagy ez hogy érezhető 1-2-ben, mert már így vettem a motort. Egyet tudok mondani, ami mindig beigazolódott eddig, hogy ha a gyári kipuffot lecseréli vki nyitottra, akkor a csomag úgy teljes, ha a gyújtásoptimalizálás is elvégzésre kerül. Ennek az eredményét legtöbbször már füllel is hallani. Annyira szépen veszi a gázt a moci, olyan kulturált lesz a járása...
Ha ez az eszköz amit linkeltél egyben elvégez mindent, ezért az árért, az korrekt...
Olyan 2000 km. Itthon nem kopik olyan gyorsan, de a fene megette, mert nincs oldala már. A slick nekem sokkal kiszámíthatóbb volt mint ezek az utcai sportgumik, nekem a bemelegítés ezekkel macerásabb. Szerintem visszaállok...
Igen, így van. Én is ezt gondolom.
Rosszul fejeztem ki magam, a lényeg az "és" után van: a bármikor elővehető képesség. Ez a tudás.
A többi mind "csak" valamilyen ezzel kapcsolatban álló dolog, vagy alapja vagy eredménye ennek.
Van ösztönös része is de ha ránézel az adott helyre és megoldod az nem a semmiből jön hanem a tapasztalatból.
Ahhoz, hogy ilyen döntést tudj hozni (pl. adott kanyar mekkora tempót bír el) kell lennie egy háttérnek amihez visszanyúlsz.
A tehetség abban segít, hogy a tapasztalataidat gyorsabban be tudod építeni és fel tudod használni. Ill. messzebbre jutsz el.
Másik fórumon írta egy fickó, hogy a sok motorozástól tehetségesebb leszel.
Hát ilyen nincs. A tehetség adott. Elkezd 10 ember pontosan ugyan olyan feltételek mellett pályázni és 1 szezon után 10 különböző köridőt fogunk kapni.
10 év múlva lehet, hogy 1-2mp belül lesznek, de mindig lesz egy leggyorsabb és egy leglassabb.
Van ismerősöm aki 4-5 év után elért 1:55-re. Én meg gondolom sose fogok. Vagy amikor 1:55-öt megyek akkor az olyan lesz mint most a 2:00.
Az, hogy estleg nem tetszik a stílusunk, videó, kép, stb. OK, hiszen nem kötelező kedvelni minket, nem is cél mindenkinek megfelelni. Le is írtad egyszer, max. kétszer....nem emlékszek, hogy sértő lett volna. Nyers, de nem sértő. Az viszont már másik szint, ha mindenhova megkapjuk a ratyi jelzőt, valamint trollkodnak a képeinkkel. Részemről jobb szeretek a szerpentinen vagy pályán, krosszpályán "harcolni", mint meddő vitában részt venni, szitkokat eltűrni egy szó mint száz, van elfogadható kritika és van trollkodás. Na megyek fürdetni a lllllyyyyányom
Szeretnék egy fokozatkijelzöt.. ami alaphangon kb 15-20 között van akkor már nemsajnálva azt a 2-3 ezer forintot veszem ezt értelem szerüen :) köszi a választ
Szia,
Érezhető, és a 300-as tiltást is ki lehet szedni vele. Meg persze fokozatkijelző.
Persze ezek a tiltások máshogyan és olcsóbban is kiszedhetők...
Sziasztok srácok. Kérdés Tanács.... ennek van valami értelme a fokozatkijelzésen kivül? Azaz a gyujtásoptimalizálásra értem. Érezhetö amiadt valami vagy csak kamu.... valakinek valami tapasztalata ezzel?http://www.motostyling.hu/webs...
Ha már blokk oldala, pont úton van egy dekni védő szett, múltkor sajnos kicsit lekapta a gaz a festéket transzalpinán. Kár, hogy nem a román túra előtt ruháztam be rá
Egyelőre haladnak a dolgok, szerintem 1-2 hét és megérkezik hozzá minden. Szólok, ha valami nem alakul jól.
Ma még visszamentem a tett helyszínére kerestem egy idom darabkát de nem találtam meg. Esett azóta az eső és a rohadék vadmalacok szétvecsernyézték a helyszínt. Olyanok, mint K5oszi, a GSX-R-re élveznek.
Ha ez az eszköz amit linkeltél egyben elvégez mindent, ezért az árért, az korrekt...
Rosszul fejeztem ki magam, a lényeg az "és" után van: a bármikor elővehető képesség. Ez a tudás.
A többi mind "csak" valamilyen ezzel kapcsolatban álló dolog, vagy alapja vagy eredménye ennek.
Ahhoz, hogy ilyen döntést tudj hozni (pl. adott kanyar mekkora tempót bír el) kell lennie egy háttérnek amihez visszanyúlsz.
A tehetség abban segít, hogy a tapasztalataidat gyorsabban be tudod építeni és fel tudod használni. Ill. messzebbre jutsz el.
Másik fórumon írta egy fickó, hogy a sok motorozástól tehetségesebb leszel.
Hát ilyen nincs. A tehetség adott. Elkezd 10 ember pontosan ugyan olyan feltételek mellett pályázni és 1 szezon után 10 különböző köridőt fogunk kapni.
10 év múlva lehet, hogy 1-2mp belül lesznek, de mindig lesz egy leggyorsabb és egy leglassabb.
Van ismerősöm aki 4-5 év után elért 1:55-re. Én meg gondolom sose fogok. Vagy amikor 1:55-öt megyek akkor az olyan lesz mint most a 2:00.
Érezhető, és a 300-as tiltást is ki lehet szedni vele. Meg persze fokozatkijelző.
Persze ezek a tiltások máshogyan és olcsóbban is kiszedhetők...
(Bocs ezt, még muszáj volt. ) Meló.
Ma még visszamentem a tett helyszínére kerestem egy idom darabkát de nem találtam meg. Esett azóta az eső és a rohadék vadmalacok szétvecsernyézték a helyszínt. Olyanok, mint K5oszi, a GSX-R-re élveznek.