Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a figyelmet. Nem volt semmi baj. Igazából nincs semmi mentség, amíg arra figyeltem amit csinálok, addig csak egy ugyanolyan nyáreste volt nekem, mint bármelyik másik. Aztán elkezdtem elmélázni de közbe döntöttem nagy vagányan, mintha én már azt is megtehetném, hogy oda se nézek.

Én is kötöttem belétek már. De nem azért, mert Ti vagytok a mumus nekem, dehogy. Mit számítana. Hanem mert az nem tetszik már jó ideje, amerre megy a magyar motoros élet és ennek csak egy vetülete ez az oldal és annak is csak egy apró szelete s-riders. De ez van. A véleményem tartom és az hogy kik vagyunk és mi történik velünk az életben számomra teljesen más téma. Egyébként nem is tartozik ide.

De most mégis, annak örülök, hogy mindenki ilyen jól összegyűlt itt. Direkt ezért is dobtam be, tudtam, hogy lesz min rágódni. Ha akartam volna sosem tudja meg senki, hogy estem. Bevallom nekem is újdonság.
Az túl szép lenne neked
Azért hihetetlen mi, hogy ezzel a tudással ez az ember csalódást okozó, sereghajtó szürke egér volt a MotoGP-ben..... Azok hogy mennek akkor!
Definiáljuk a tudást. Én azt nevezem leginkább tudásnak, ami az emberből fakadó ösztönös és bármikor elővehető képesség. A pályagyorsaság több ennél, az már az erre épülő pályaismeret és gyakorlat együtteses is. A tudás az, amikor soha nem jártál a nyomon, nem tudod előre, hogy mi lesz, de ránézel az adott helyre és meg tudod oldani. Endurozás, hogy ne menjünk messze. Magas szinten. Az valójában több, mint a ringen megtett 8000 kör, annak ellenére, hogy a ringes lesz a kicsit gyorsabb a ringen. Az endurós meg a sokkal gyorsabb az erdőben. De ez csak példa, a megértést segíti, hogy mire gondolok. Nem azt állítottam, hogy az eudurósok a jobb motorosok - bár nem lenne nehéz alátámasztani pár érvvel még.
Igen ezt észrevettem. A motorblokk előbb odaért.
Szépen gyorsan fogy ez sem fog 5000-et menni akkor.
Mennyi km van már bennük és hogy bírják?
Nálam is felkerültek az m7rr gumik, utcára hibátlanok az eddig tapasztalataim alapján.
[#5262123] 2016. 06. 15. 13:14
Ezen hozzászólás alatt írtam a BMW S széria topikba, képekkel illusztráltam. Elöl nekem is van egy picike majrém, lebuktam
Sajnálom, hogy letetted a deklit Cápa, mentségedre elég alattomos az a rész. Szürke az aszfalt, a murvát nehezebben lehet látni rajta...előfordul az ilyen. Személyi sérülés ne legyen, ez a lényeg. Picivel lentebb pár hete egy kawás srác sajnos otthagyta a fogát, bár az infók alapján csokorba szedte őt egy autó, nem saját hibája volt.

Clam témát nem figyelmen kívül hagyva belénk is belénk kötött, rosszat nem emlékszek írt volna bárki is róla közülünk. Az egyikünk letiltotta a Siófok Riders oldalról, mert mikor elkezdte a trollkodást közel sem vált szimpatikussá. Személyeskedett, de sértő választ soha nem kapott. A finom cinkelés szerintem motorosok között simán belefér, mi is csináljuk egymással, de a sértegetés, ok nélküli vádaskodás, alap nélküli feltételezések (azt hiszem írhatom a csapat nevében) nekünk komfortzónán kívül vannak. Na, mind1, eltelt egy nap, senki nem ratyizott le senkt, nem volt kívánva kamion, egy anyuka sem csuklik, nekem ez így szimpatikusabb.
Először a hátsót, úgyis az fogy el hamarabb, ha hátul marad még akkor kár is az elsőt nézegetni A 600assal nekem nagyon kevés volt az elsőn a majré a szezon közepére, mondjuk ebben lehet, hogy szerepe volt annak, hogy le volt egy centit kb eresztve az eleje a motornak.
Félsvédhez képest nagyon jó idő a 2:00. Mennyit szenvedett 2:15 környékén, sose gondoltam volna hogy 00 fog menni valaha :)Az R6-tal most viszon nem megy valami jól, ráadásul most még gyorsult is az új pálya. De nem baj van egy csomó fejlődnivalő a következő évekre a 600assal. Hogy mennyit motorozik ezért, az sztem tökmindegy. Ő sem versenyző csak egy lelkes amatőr. Van rá pénze és élvezi akkor hajrá :)
ahhoz képet mennyit ment már pályán nem jó az idő. A motorra is költ rendesen, gumit is újat tesz fel.
kisebb súly, bátrabban adod neki a gázt.
Attól függ, h hol. Pl Rohonc-Lékán nekünk lenne jobb a stopper eredménye
Tény hogy 600assal nagyon szarul megy neki most a Hring :D

Ettől függetlenül a stopper jobb mérce mint a rinyacsík :)
Ha a stoppert nézzük akkor szarok vagyunk Ezért nem nézzük a stoppert
Na akkor már nem tudom mi az igazság!
Talán odaát van!
Ha már Panigale...
Canepa-nak van egy két igen látványos videója a youtubon

http://youtu.be/qFPmDeqrK88

Kereskedésben láttam és rá is ültem, gyönyörű egy gép, nekem pont a különleges teknikai megoldásoktól "bikeporn" (aztán lehet attól félnék hogy összeroppan a blokk, vagy kiesik a hátsó kerék ), de tény hogy nagyon kicsi, nagyon keskeny...
(azt hogy meleg van rajta mindenhol írják, de nem csoda hisz konkrétan a hátsó hengert veszed a combod közé)
Valójában ez sem igaz. A stopper a pályagyorsaságot méri. Balagee-nek nem kell bemutatnom a Félsvédet aki ment 2:00-át a Hungaroringen de dönteni azt nem tudott. Ellenben jól gyorsított ki meg jó féktávokat vett.
Remélem az első gumi majréját nézegettétek. Azon van a lényeg nem a hátsón.
Én is kipróbáltam, mert volt ingyen egy olyan Qualifier, de majdnem beborultam vele a körforgalomba, mert úgy megbillent...
Ott a pont! A tudást a stopper méri.
Persze ez egyértelmű, a 6" felni széthúzza a 180-as gumit és konkrétan egy lapos vacak lesz belőle.

Láttam már ezres gixxin 180/55-öt szépen nézett ki.
Nekem a simson voltz motorozhatatlan,haggyán hogy nem megy de hogy nem is áll meg.................
Viszont nekünk a 6"-osra meg a 180-as gumi nem jó. Olyan instabil meg borulékony lesz tőle, h már ijesztő.