Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont nekünk a 6"-osra meg a 180-as gumi nem jó. Olyan instabil meg borulékony lesz tőle, h már ijesztő.
Igen próbából, nekem nem tetszett. kölcsön motor volt, az is szokatlan volt,azt éreztem mintha egy malomkerék lenne a motoron, érzésre egyáltalán nem illett rá. nem volt szépen, egyenletesen dönthető a gép.
Persze típus függő, én most szimplán utcai gumikról beszéltem.

A verseny papucsok megint más tészta. Pl hozzánk is jár néhány amatőr (de gyors ) versenyző srác, nemrég vittek el egy kupac új d212 őt meg KR dunlopokat, a 200 as dunlopokon kivétel nélkül rá volt írva hogy 6-6,25 felniig ajánlott. ők 1000 resekkel mennek.

pl most a saját motoromon ( 600 k5 ) bridgestone rs10 et használok utcán pályán egyaránt, ( fel kellett volna tennem a 190/55 öt mert kurva kis keskeny, hegyes profilú gumi ) ,de pl utcai gumiból eszembe se jutna vmi 200-asat felrakni,szerintem be se férne.
MOtoroztál már 200/55-el 5.5ös felnin? Mit éreztél mondjuk a 180/55höz képest? Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra. Én felraktam az 5.5 felnire már 180/55, 195/65, 200/55, 180/60 hátsókat. És tény hogy ezek közül nem a 200/55 volt a kedvencem, de messze nem volt használhatatlan ...
Nem tudom mert nem húzom neki. Pancsin javítottam vele 2 mp-et. De ott szar volt a pb-m. Meg még szar is.
Mitől lenne gyorsabb? Max. könnyebb vezetni.
A 200-ast még jobban összehúzza a felni, még több tapadásod lesz kigyorsításon. Pályára minél nagyobb a gumi annál jobb. Kicsit mondjuk lustább lesz tőle a motor. De a motorozhatatlantól nagyon messze van.
Túlzás hogy nem illik felrakni. Igaz ez is típus függő :) Például a D211Gp hátsók 5.5-6 felnire voltak a gyártó által is ajánlva. Elég sokat mentem 200/55ös dunlop hátsóval 5.5 felnin ( akkor ilyet tudtam olcsón szerezni), és nem mondanám hogy rossz volt.
DE az nem 200/55 :) A 195/65 magasabb, minta 200-as. utcára is feldobják a 190/55 öt az 5,5 felnire nem épp rávaló, de jobban motorozható vele, ledöntve stabilabb. motor függő van amelyiken beválik, van amelyiken nem. nyugi én is láttam már pár gumit felszerelve, + használtam is :)

neked is adok igazat de 200/55 q***vára nem való 5,5 felnire :)
Gyorsabb a 6-os?
Igen. 195/65-el pályázok fél éve. ZX-6R, 5,5-es felni.
Miért, motorozható?
Motorozhatatlan! LOL!!
Nem is illik egy 200/55 öt felrakni egy 5,5" felnire. :) konkrétan semmi vállrésze nem lesz, ellenben a parkolóban vagány de motorozhatatlan lesz a paripa.

180/60 megint más...... cseszett nagy buci gumi, de alapjában véve 5,5" széles felnire van tervezve a profilja. Pályára nagyon jó.
Meg is találtam az ezres tesztet, akit érdekel kattintson, angolul tudók előnyben:
http://youtu.be/X-SfKUoLv9g
Mi az, hogy szoktam? Ne ferdítsd már a dolgokat.Egyszer sem kívántam ilyet.Volt amikor durván vágtam vissza,de akkor sem úgy, ahogy azt Ő tette! Veled szemben meg nem ok nélkül kezdtem személyeskedni.Te anno olyanba is belekötöttél, hogy miért busa a nick nevem, ha Hondám van.Abszolút felesleges kötözködés volt, nem több.

Ui:nekem nem állt mosolyra a szám, amikor olvastam, hogy megfeküdtél, ellenben clammel, aki csak azt szajkózta, hogy azért volt balesetem, mert béna voltam stb.Én örülök, hogy végre újra motorozhatok.Most már nyugodtság van!
Majrécsík mértéke gumiméret/profil függő is.. Példaképpen egy 180/60as vagy 200/55 hátsót felraksz egy 600as-ra (5.5ös felni) akkor hátul pár mm majrécsík mindenképp fog maradni. A motor blokk oldala előbb ér le a földre mint eltűnjön a majrécsík.

Egyébként igen, a tudást stopperrel jobban lehet mérni :)
Majrét KB 5-10 perc eltüntetni úgy hogy egy métert sem teszek meg effektíve a motorral.

Sőt még nekem a hondán olyan faszán olvadt Quali Rr van hogy még én is elájultam tőle.A garázsban.
Ha jól emlékszem az MCN-nél mégis megnyerte a legutóbbi 1000es nagytesztet, pedig nem jellemző, hogy Ducati fanok lennének.
Ezeknek a hibáknak kb a fele megbízhatósági gond, írtam, hogy nem erre gondolok. Pl az 1199 kurvára melegedett, azt a júzerek is utálták.
Nem ferdítés, mert ennyi volt leírva, én nem olvastam vissza oldalakat. Meg magán a megállapításon nem változtat, hogy mekkora majréról van szó, hanem hogy egyenesen arányos-e. Magyarul én szarabb motoros voltam akkor a havernál. Pedig tudnátok milyen béna, jézusom...
-persze hogy nincs a blokk tartja az egpész kramacot
-hátakkor mi hajcsa?
-egyéni ízlés van aki alul szereti hogy hörög van aki felül hogy visít
-faszáé nőttél ekkroára,mind kicsi ami most készül kivéve a Gs1200R-t
-fingom sincs sose vót ilyenem
-na ilyenem meg végképp
-mind gyengébb lásd R6 yamahák stb
-szinte minden újat agyonyomorítanak nekem a délettöm elmegy mire lehámozom a hengerfejog a katyvaszt mire leérek a gyertyáig
-a noalei teszten majd mindegyik kifeküdt talán a gsxr is kivéve a kawát asszem de lehet rosszul emlékszem
-tényleg szép de sosem veszek ilyet.
Megvárom a tavaszt és 765 ccm-lesz.
Én meg szegény mint a templom egere.
-persze hogy nincs a blokk tartja az egpész kramacot
-hátakkor mi hajcsa?
-egyéni ízlés van aki alul szereti hogy hörög van aki felül hogy visít
-faszáé nőttél ekkroára,mind kicsi ami most készül kivéve a Gs1200R-t
-fingom sincs sose vót ilyenem
-na ilyenem meg végképp
-mind gyengébb lásd R6 yamahák stb
-szinte minden újat agyonyomorítanak nekem a délettöm elmegy mire lehámozom a hengerfejog a katyvaszt mire leérek a gyertyáig
-a noalei teszten majd mindegyik kifeküdt talán a gsxr is kivéve a kawát asszem de lehet rosszul emlékszem
-tényleg szép de sosem veszek ilyet.
Megvárom a tavaszt és 765 ccm-lesz.
Én meg szegény mint a templom egere.
Mert a TL k..va jó motor
Megindokolni persze nm tudom, de nem is akarom
Jó csak azért ferdítés ez, mert nem a fél centis majrékról van szó, hanem a Zol32-féle 4 centisekről.
Elsőn nekem most van 2-3mm. Ilyenkor a hátsón semmi nem szokott lenni. De ezen a szupermagas nemtudommilyenbuziu hátsón ami miatt rövidebb áttételt kellet feltennem van majdnem egy centi. Nem tudom, hogy ezzel a gumival hogy kéne venni a kanyart, de szerintem nagyon durván és az elsőnek is ilyennek kéne lenni. De most eltérnek, szóval ez most nem adja ki. Tehát béna vagyok.
Szép ez a gumikép, főleg így, hogy első
Én még csak eddig jutottam a mostani motorral, de így már bízok benne, hogy nagyon stabilan viselkedett ezeken a gumikon:
Szerintem meg hülyeséget beszélt clam. Egy teljesen laza tempónál kiülve is simán peremretesz a legtöbb ismerősöm, és én is egy 190/55-ös gumit.
Mondjuk egy 190/60-al már meg lehet küldeni közúton.