Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rossi nem csak a Ducatival nem tud menni és Stoner nem csak a Ducatival tud.
De jó hogy felhoztad, akartam is szúrkálni vele a dzsipi fórumban, hogy lám-lám a nyugdíjas pecás megint rávert a doktorra 6 tizedet úgy, hogy 4 éve nem aktív.
Panigale
- nincs váz
- nincs blokk (ami van azt nem nevezném annak)
- tragikusan szar teljesítménygörbe
- használhatatlanul kicsi (tényleg akkora mint egy 125-ös ETZ)
- az elektornikus futómű beavatkozó késik
- rengeteg elektromos típushiba
- a blokk gyengébb, mint a feltüntetett adat
- elképesztően rossz műszaki megoldások vannak rajta az agyonzsúfolás és könnyítés érdekében ami miatt borzasztó sérülékeny a motor és néha kigyullad
- ha nem, akkor kikönyököl hamar, mert szét van könnyítve és agyon van forgatva

A TC szoftvere és a fékje kiváló és nagyon szép motor. Csak hát a fentiek tükrében, ez kb. hiába jó rajta. És borzasztó drága.
Leírom miért nincs sztem igazad, saját példa:
Mikor elkezdtem használni tavaly a 600ast és elkezdtem pályára járni egyik akkori cimborámmal, aki kb 10 éve már motorozott előtte, akkor maradt az első 1-2 pályanapon fél centi majrém hátul. Neki semmi nem volt. Ennek egyszerű oka volt, mégpedig, hogy én kicsit kiülve a motoron nem döntöttem olyan mélyre, de még így is sokkal gyorsabb voltam nála minden kanyarban, féktávokról, ívekről nem is beszélve. Ergo ez alapján ő volt a jobb motoros, mert nem volt majréja. A gyorsabb pedig én voltam, mert első eringezésemen is kapott 5 másáodpercet egy körben a majrácsíkmentes motorjával. Ezért mondom én azt, hogy a majré nem feltétlen arányos a motorozási tudással, sőt még ez alapján a kanyarsebességgel sem. Persze aki igazán gyors annál nincs semmi majré, bárhogy is ül a motoron
Egy panyigenyónál van anyni power mint bármilyen hasonló jelenkori szupersport gépnél.Hogy elromlik vagy nem az irreleváns az adott gépre vágyók szemében ha motorozási élményt nézzük.
Ezt szeretnék ezt kapják.
Milliónyi hárli rajongó szereti a hárlit a TL 1000-nek is van népes tábora.
Ha utálnák nem tartanák meg.
Az hogy te nem szereted az is szubjektív.

Ja és ha rossi nem tud menni duca-val attól még stoner igen tehát most akkor szar vagy nem?
De valami lehet úgy is rossz, hogy el romlik, meg úgy is lehet, hogy mikor még nem romolott el akkor sem jó, mert nem azt adja, amit kell neki. Tehát előbb ezt is definiálni kell. De a legtöbb duca típusra ez a kettő egyszerre igaz, amit tetézi, hogy drágább a többi márkánál. Erre nekem nincs mentség. Nem tudom mire azt mondani, hogy jó. A fék az jó, oké, oké, a fék az jó. De akkor ennyi ugyebár.... Sajnos számomra attól még nem lesz jó egy motor, hogy a fékje jó...
Nem érteni informatikusúl,amúgy meg csóró vagyok és egyébként is így akarom csinálni.

Azonkívül a kőpor mikor számít majrécsíknak?
Nála sem kezdtem el, ezek után kettőt lehet találni ki kezdte el. De igazából már teljesen mindegy, ezek után sztem emberek szívesebben fognak ide képet-videót feltenni, kérdezni, stb. A többi esetről nem tudok nyilatkozni, azoknak nem tudom a pontos előzményét, én csak a saját esetemből indulok ki. A részemről le is van zárva, örülök, hogy nincs itt.

Hagyjatok már ezzel a kazal séróval ezt is az a fasz találta ki egy 10 éves kép alapján, már vagy 5 éve 3 milis gépelt fejem van

Ezek a márkafetisizmusok meg engem hidegen hagynak, egyszer sem mondtam a saját motoromra, hogy tökéletes (most már kezd közelíteni ), meg szinte minden márkánál van olyan sportmotor amit elfogadnék újonnan. Egy 1299 panigale is jöhetne bármikor, nem tudom te miért tartod szarnak. Persze ha csak a megbízhatóságot nézzük, akkor eléggé gyorsan tud szar lenni.
Speciel ez a márkaleosztás ám blokk szar fals duma.
Minden gyárnak van jól-rosszul sikerült járműve.
És nagyon sok múlik a karbantartáson meg a használton is.
Van aki kilóméterek százezrei alatt használja a fostaliga 1,5-dci rönyót van akinek minden második km-en megdöglik.
És tulaja is válogatja van akinek egy kiégett izzó véres kard van aki karácsonyfaként világító műszerfalall is hall nyugalommal használja.
Amúgy a majrécsíkos dologban én inkább Clammal értek egyet, de leginkább saját magammal.
Ha valakinél van csík az nem jelenti egyértelműen azt, hogy nem tud motorozni.
De ha valakinél nincs, az elég egyértelműen tükrözi azt, hogy tud.
A többi képlékeny.

Nálam pl. az esés előtti gumi ilyen volt. Kb. 2mm majré volt elől és már gyűlt a szélén a cucc. Ez a bal oldala, arra jobban megy. A jobb egy kicsit szolidabb.

Én úgy döntöttem, hogy én tudok motorozni. A majrécsík szerint. A gumin lévő festék nyomok és por szerint viszont nem.
Te figyelnél, valamit csináljál már a session store-ddal, vagy használj normális PC számítógépet, katasztrófa amit művelsz itt. (Amúgy videót én sem tudok feltölteni, de én tudom az okát és nem állok át más pluginre azért sem.)
Azért nem került sor személyeskedésre, mert nem kezdted el. Én sem kezdtem el VR46N-nel szemben, de ő elkezdte velem. (Ez az a tény ami miatt valamelyest meg kell védjem Clam-ot. Nem teljesen egyértelmű az, hogy mindig ő kezdte.) De VR46N-nel is, akkor innen már ez megy és miatta megy így. Nem tudok mit tenni ellene. Amúgy ká anyázás után sem érdekel, leírhatja ezerszer is, élőben utána is kezet nyújtanék, nem zavar, bár nem tartom értelmesnek. Más kérdés, hogy ha ezt élőben tenné a finoman fogalmazva is baj lenne.

Világos, hogy nem övé a sárga az is, hogy leone annyira szűkértelmű, hogy ezt Clam 66 utalása után sem fogta lel.

Nálam a vérszívás és a fikázás is szerintem érezhetően más. Mert Neked kazal séród van, ddt500 meg pálcikaember és hehehe. Ez vérszívás. De a Ducati halál komolyan szar motor szerintem. Anyu életére esküszöm, tényleg ezt gondolom. Ez nem vérszívás, hanem vélemény. Eltér a vérszívástól, de mindkettőn meg lehet sértődni. Nyilván mindkettőn jót röhögök, ha ezen valaki képes megsértődni. Még egy jóízű tucatmotors visza vágásnak is jobban örülök még ha unalmas is, mert legalább igaz. Na de elég nagy szégyen a Ducati tulajok vagy pártolók részéről, hogy képtelenek ezt duzzogás nélkül venni. Főleg, hogy kb. 3 ember van az oldalon aki ezt hasonló formában nyilvánítja ki, másik 30ezer él-hal az olasz motorokért. Inkább ennek kéne örülni. A másik, hogy csak azért mert valamilyen síkon esetleg kiderül, hogy nekem igazam van én még azt sem kérem, hogy nagy betűkkel adjon igazat, mit érdekel engem. De baromságokat összehordani MotoGP technikáról könyörgöm minek?...

Szóval sokféle ember, sokféle motor. Az a fő indok, hogy a motorosok a motort szent állatként tisztelik, szeretik. Ha fikázzák az komoly sértés. Én nem így szocializálódtam. Egész gyerekkorom azzal telt, hogy motoroztunk és csotrogányabbnál csotrogányabb motorokat cserélgettünk egymás között és jókat röhögtünk azon melyik milyen szar és ki mekkorát esik. Eltelik 20 év és itt vannak felnőtt emberek, akik képesek sírni-ríni azért mert egy ismeretlen nicknév azt írta, hogy szar a KTM.... Nem fogadom el, hogy ez csak az egyik fél hibája.
Na mentem a nyugalom szigetére bratyeszhó, remélem lesz gyújtásom.
Bizony. Ha nincs kivel nyomja, akkor megunja...
valahogy úgy...
Nem, de valaki úgyis fog. Akkor meg kezdődik elölről.
Azt akkor mi van. Nem kell semmire reagálni oszt Afrika.
Nem veszek. Tuti, hogy vissza fog
Ne vegyél mérget hogy nem jön vissza.
Bolond... mint a láriferi
Nem nyaral, kibasztak
Most már tényleg nincs ott (itt)
Amikor szembesítettem azzal a ténnyel hogy nálam is többet lóg az SM-en berágott rendesen,remegett a szja széle.
És lehet csak nyaral és visszatér.
Nem mondanám, hogy rossz, de vannak hibái amikkel együtt lehet élni. De gyakorlatilag minden márkán és azon belüli típuson vannak gyenge pontok na az elektronikával tényleg vannak. Random mód egyszer csak nincs gyújtás a motoromon. Harmadik éve van meg eddig 3x volt. Már mikor csak indítózok és áradó benyaszag fogad na akkor. Gyertya ki letörölgetem vissza azt utána pöccintésre indul. Ami a legrosszabb, hogy újabb vezérlésre nem tudja szerelőm kicserélni mert ugyan ad gyújtást, (próba megvolt másik kettővel) de más élő adatot nem tud felismerni kezelni. Azt mondta ezzel együtt kell élni. Nekem így is bejön a kis blokkos.
A kis patkány. Van rendes face profilja is? Megnézném a ratyi fejét
Mi is szívjuk egymás vérét néha, de sztem azért nem kell anyázni(amit te ritkán szoktál).
Viszont felveszed vele a harcot, és ezért Ő van kivel háborúzzon. Legyél te az okosabb, aztán hagyd rá a dolgot. Mintha nem is lenne ott.