Nyilván létezik szerencs/pech faktor. De hiszek abban, hogy lehet törekedni a kárminimalizálásra és lehet tenni az egészségért még a motoron ülve, ésszel. Olyanokra gondolok, mint hogy attól még lehetek nagyon elismert és bátor és ügyes motoros pl. azért mert "csak" csontig döntött motorral fordulok a szerpentinen ott, ahol ismerem az utat, de nem megyek a városi főutcán 240-nel. Ezért.
Ha meg van a képességem ahhoz, hogy uraljam a gépet, akkor az előbbi esetén akkor egész jók az esélyek. Főleg ha gondolok a részletekre. De szerintem ettől teljesen eltérő eset, amikor valaki 240-nel megy át egy városvégi főútvonali kereszteződésen. Az sima ziccer, csak be kell varrni. És előbb utóbb sikerül. Ha kicsorog elé az Ignis, akkor csattanni fog, nincs az a tudás ami a fizikát felül írná. És akkor már csak az a kérdés, hogy mekkora eséllyel jön ki az Ignis. A város végi kereszteződésnél igen nagy eséllyel. Ezért van az, hogy én az országúton megyek ennyivel, ha kell kanyarban is. De a gyorsforgalmin, a kivezetőn, a bevezetőn, a főutcán, az elkerülőn, a szolgalmi úton, ott nem. Nagyon nem mindegy, hogy csak rajtam múlik, vagy másokon is múlik.
Tegnap csak rajtam múlt és elk....tam. De csak ennyire. Inkább ennyire minden héten, mint egyszer úgy....
Akkoriban sokat jártunk ki a Mátrába...itt van közel.Ez a srác még az ottani profik között is elismert volt...Aztán mikor ez történt ráébredtem,hogy bármilyen jól motoroz6sz,mindenki halandó... Na és persze a Mátrában is hullottak emberek rendesen...
A jeszót menti a firefox ott megnézhetem.Kérhetek új jelszót az email címre,be is vagyok jelentkezve üzenetet küldhetek de HSz küldésnél megáll az egész, nem küldi el.
Amúgy van egy halom 502 Bad Gateway is és várni kell pár percig míg ujra elindul.
Szerintem valamit vadul hegesztenek hogy clam sose jöjjön vissza.
Vagy 3 motor konzolját már próbáltam helyre rakni, de nem sikerült rendesen.
Ha meg van a képességem ahhoz, hogy uraljam a gépet, akkor az előbbi esetén akkor egész jók az esélyek. Főleg ha gondolok a részletekre. De szerintem ettől teljesen eltérő eset, amikor valaki 240-nel megy át egy városvégi főútvonali kereszteződésen. Az sima ziccer, csak be kell varrni. És előbb utóbb sikerül. Ha kicsorog elé az Ignis, akkor csattanni fog, nincs az a tudás ami a fizikát felül írná. És akkor már csak az a kérdés, hogy mekkora eséllyel jön ki az Ignis. A város végi kereszteződésnél igen nagy eséllyel. Ezért van az, hogy én az országúton megyek ennyivel, ha kell kanyarban is. De a gyorsforgalmin, a kivezetőn, a bevezetőn, a főutcán, az elkerülőn, a szolgalmi úton, ott nem. Nagyon nem mindegy, hogy csak rajtam múlik, vagy másokon is múlik.
Tegnap csak rajtam múlt és elk....tam. De csak ennyire. Inkább ennyire minden héten, mint egyszer úgy....
Amúgy van egy halom 502 Bad Gateway is és várni kell pár percig míg ujra elindul.
Szerintem valamit vadul hegesztenek hogy clam sose jöjjön vissza.
Nemérteni informatikusul.