Nekem az ivarérett korra mondták ezt, akkor amikor még nem tudtam, hogy az mit jelent.
Az MZ az oké, de képzel el, hogy ez a BMW telelvernél is elő tud fordulni. Persze nem pont így, csak ha valamiért a gömbfejnél bomlik a kötés, akkor az első kerék a földön gurul a két teleszkópszár olaj áztatta csóváját húzva maga után. Kiváló konstrukció. Míg egy normális motor egy ilyesmi fektetésnél karcos és idomsérült lesz, addig egy olasz vagy egy német motor 2-3 darabra törik szét és minden részéért másik fa tövébe kell menni.
Vannak ilyen malőrök,ha valaki szereti az izgalmakat(én pl.mindig férjes nőkkel kezdtem )Na egyszer egy MZ-vel 1kerekeztem kint a hegyoldalban....aminek a teleszkópját alul tudvalevőleg egy szar 6os anya tartja egyben Na aztán ezek hiányoztak valószínű,mert a mutatvány után a kerék az alsó szárral elszabadult és csak a fékbowden meg a km-óra spirál jelentette a köldökzsinórt... Akkoriban különben azt mondták,hogy a 30évet se érem meg... A hülyék ritkán halnak,nem úgy mint a mosónők...
A köcsög hondán a macskaevő digó műtétet végzett,szerintem monstert vagy multistradat akart belőle faragni,odáig eljutotthogy a két oldalidomot levágta és a 3/4-ét kidobta (2x10 rugó) meg a fejidom tartó két tükröt tartó tizcentis nyulványát levágta.Mondom a francot veszek 30-ért konzolt,szerencséra a levágott fülek megvoltak de tudja fene milyen szögben álltak és ugye 1-1,5 mili hibádzik a flex miatt.
Vettem két 14-es csavart belöktem a csőbe így megvolt a szög naggyából az idomok fel rácsavartam minden passzol szemre lehefteltem festék ré.
Bazi büszke vagyok hogy milyen csini erre a két stift nem stimmel ami a lámpánál belemegy és az egyiknél 1,5 centit hibádzik hogy felcsavarjam az idomot.
Kétnap parasztból izmozás után még feszölt picit de elfogadható és a jobb fele így is csálé.
De köcsög nyivákolós sornégyes fostaligához képest elmegy.
Tudom én mért félek tőle. 45-50-nel elhasaltam krosszmotorral a homokba, elhajlott a Renthal kormány. Leszereltem, lekopasztottam, bilincses befogót csináltam neki, betettem satuba és 3 méteres vascső végén lógtam mint az erszényes maki és akkor sem hajlott vissza. Vettem másik olcsóbb no-name alukormányt, azzal is feküdtem, azt visszaegyenesítettem simán. Másnap letört egykerekezés közben.
Nem szeretném kidobni, mert ez egy eleve átalakított fejidomkonzol. Ha másikat kell felraknom, akkor kezdhetem azt is átszabni először. Mondjuk nem nagy cucc, csak nagyon fog morogni az AVI-s bácsi, mert pikkel a motorbalesetekre. Valószínűleg azért mert az ő kicsi fia is a seggén csúszkál az erdőben állandóan.
Láttam már pár törött motort,és tényleg baromi furcsa dolgokra képes a fizika bukáskor... Mivel olyankor több irányból is ébred az erő-nyírás,csavarás...stb.És mikor az ember próbálja visszaigazítani azt tapasztalja,hogy mondjuk az egyik ág helyrement,a másik meg elment 2szer annyira... De azért érdemes vele jáccogatni...
Igen én is oda csorogtam ki. Egy 12-15 méter mélységben sikerült hídfőállást kiépíteni. Télen ritkábban járok arra, de egyébként van benne trükk, mert ha fentről jössz, akkor van egy ejtés az aszfaltban pont ott, ahol el kell kezdeni a féktávot átvinni döntésbe (nagyobb tempónál értve). Engem nem ez zavart meg, mert addigra már el volt kottázva a szóló, de mondjuk hozzájárult ahhoz, hogy ne tudjam elég gyorsan helyre tenni a dolgokat. Aztán ugye ott a fél köbméter kavics a kereszteződés közepén.
Nem lesz itt semmi festés. Nem baj ha látszik., hogy használom.
Amúgy úgy értettem, hogy van-e esélyem kéz + vasccső erővel visszatekerni? (Nem triviális, mert már több hasonló alumínium cuccal találkoztam, ami eséskor simán elment, de visszatekerni nem lehetett. )
Jobbulást a motornak Meg neked is Ha az a kereszteződés volt amire gondolok (egyenesen esztergom, balra piliszentkereszt, pomáz) akkor a sztrít jú tanúlsága szerint nem az első pitty-putty lehetett ott A buszmegálló előtti susnyás már télen is tőből kivolt csapva, szana-széjel mindenféle gépjármű törmerékkel
Én már szoptam ilyenekkel.... Az a baj,hogy látszólag jó,ha helyrehúzod,de ha egy kicsit is feszít akkor a frissen festett és lakkozott idom faszán pókhálósra repedezik,hiába van alatta gumialátét.... Szóval nagyon pontos munkát igényel és sajnos próbaképp újra össze kell rakni festés előtt is...
Az MZ az oké, de képzel el, hogy ez a BMW telelvernél is elő tud fordulni. Persze nem pont így, csak ha valamiért a gömbfejnél bomlik a kötés, akkor az első kerék a földön gurul a két teleszkópszár olaj áztatta csóváját húzva maga után. Kiváló konstrukció. Míg egy normális motor egy ilyesmi fektetésnél karcos és idomsérült lesz, addig egy olasz vagy egy német motor 2-3 darabra törik szét és minden részéért másik fa tövébe kell menni.