Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőbbi jobbulást Nektek
Én majd megcsodálom 4.-én, a délutáni k1-ekbe regisztráltam
Fék nélkül?
Lejtőn lefele nem árt
Azthiszem megyek is inkább egy kört
Köszi!
Szia,
Az úgy gatya. Ha gyorsan kell, akkor Atix +36706321829
Lassan(de profin) újra tudja tekercselni Ő http://motobees.com/
Sziasztok! igaz hogy 750-es vagyok,de generátor állórész kellene...gondolom ez már nem jó..)) tudtok valakit?? 750 Y
Mondhatnám, hogy most sem estem volna el, ha az utat nézem - joggal tenném, mert életemben már 5000-szer mentem rá a murvára, és? - de nincs értelme. Az eddigieket se hitte senki. Bár David Attenborough megmondta, hogy a cápa vakon támad, én ezt nem vettem komolyan eddig. Annyi a szerencse benne, hogy csak elcsúsztam, mert ilyen alapon a falnak is mehettem volna.
Csak a gyávák fékeznek...
Nekem is fog, de még nem az igazi.
Hát hihetetlen, hogy így értékeled magad. A nagy cápa ekézzi a motorral az útak szélét, hihetetlen hogy még te is tévedel.

Örülök, annak ellenére hogy gyakran nagy paraszt vagy, HOGY JOL VAGY!

Motort tedd rendbe! Aztán írány tovább!
Nekem nissin 19 van fent. Jól fog, nekem elég falura.
Na akkor összekotrok ezt-azt...pl gyári plexi van, lábtartó konzol váltókar van, tükröm is van...
Ha felmérted a károkat beszélünk.
Az van. Imadom. Bar nalam arnyalt a kap a javulassal kapcsolatban, mert a nyergeken kivul mindenbol ujat kapott, igy nem tudom kulom-kulon mennyit jelentenek. Viszont aki csak 19rcst rakott, az is nagyon imadja, eg es fold a kulonbseg.
Neked az van?
RCS-t nem vennék, de néha emberi árban ki lehet fogni.
Ahogy nézem más az áttétel, és a mozgás szöge. Feltételezem jobb lenne, mint a NIssin 19-es radiális
Csak a kotlónak áll hülyén a kopoltyúja, én jól vagyok, köszi!
Annál amilyen volt nem nehéz jobbnak lennie. Amíg nem melegedett be a tárcsa, addig úgy rázott, hogy elrepesztette a plexit. Emiatt nem tudtam komoly féktávokat venni és emiatt valahol biztonságosabb volt a motorozás - közúton a féktávok megtisztelése a hosszú élet egyik titka.

Most az öreg, kopott elemek cserélve lettek és vadonatúj került mindenhova. Nyilván sokkal jobb, mint volt, ezzel én már megelégedtem. Simán emeli a seggét.
A bal oldalán csúszott, index, váltókar és a kuplung vége letört. A többi simán megbírta, blokk nem szakadt ki ugye, mert bukógomba nem volt fent hála istennek. Generátor dekli kicsit ramaty lett. Aztán leért az útról és megakadt a kerék, ászaltózott a másik oldalára a feje tetejére. Jobb oldalon széttört: Fejidom, plexi, tükör, kormányszarv (a fékkal megúsza! ), oldal idom a teteje, alatta a szívócső, a lámpa tartó fülei, a kipufogó, behorpadt a tank is egy kicsit. A többit még nem tudom. A bal fele csúszós, a jobb fele törős.
Brembo nyerget tudok adni a pumpát már tegnap felraktam az enyémre.
Ha lesz majd egyszer "felesleges" 85ezred, akkor dobj rá egy 19rcs-t felülre. Kurva jó.
És jó nyereg és pumpa nélkül?
Amúgy amit adtál még mindig fain.
Örülök, h te jól vagy. Nagyon terepmintás lett a gép?
Jah, ez a kereszteződés szerű nagyon szar ott.
Jobbulást Cápi mihamarabb mind2őtöknek!
Az első két tárcsa és a betétek Brembok, igen. A nyergek és a pumpa nem.
Nem tudom megígérni jelenleg. Még nem történt kárfelmérés és ha akadozik az alkatrészellátás, akkor belefutok a műszaki vizsga lejáratába is. Csak három hét van addig sajna. Akkor meg megint több bonyodalom, szóval egyelőre nem tudom.