Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nem hinném, mert bepanéroztam a cagla mindkét felit tegnap. Úgy néz ki, mint a rózsabogár, amin átmentek versenybiciklivel.
Nem tudom, hogy kompaktság alatt mit értesz.
De akár mit is, ma már a Kawasakinak sincs olyanja. A ZX-10R szerintem nagyon nem a ZX-9R folytatása, nem sok közös vonásuk van szerintem. De ezt majd Sedu megmondja, nekem nem volt 10-esem eddig.
? 10-est is gyártjáék, meg a szuper hiper h2,h2r sorozatot.
suzukinak olyamn kompaktja nem is volt sose mint a 9-es, de most csak válaszolok mert te hozdat fel
én 9-esről nem is beszéltem, legfeljebb abból a fórumból írtam
ja egy csóringer fajta vagyunk
Ezt jól látod sajnos ez a helyzet...
Nekem szép emlék a zx9 mert elég kényelmes (leszámítod, hogy a lábad nem fér el a tank mélyedésben) nagyon jól fogyaszt és én nem tudtam megölni a motorját :-) Persze a váltója akadós, ott is akad üres ahol nem kéne a futómű és a fék már új korában is átlag alatti. Lassú menetkor melegszik mint állat. A zx10-ben ezek nagy részét átalakították más motor, de ott a bugi benne. Tegnap kapott új fékcsőt és főfék hengert, gondolkodom egy pár 320-as féktárcsán is. Jössz Hungaroringre?
Köszííííí.
Hát van egy cut-off reléje a pumpának, a jobb hátsó idom alatt a motorvezérlő előtt. Az kapcsolgat ki-be.
A pumpa 1ik vezetéke testre van kötve, a másik a relére.
A relén a maradék kettőből az 1ik tápra van kötve, a másik meg megy a motorvezérlőre, és a trafóra(a gyújtással együtt vezérli a pumpát)!
Ezeket kéne megméregetned.
Nyilván nem Rád értettem. pipiék kicsit túltolják a kawa hájlájfot már. A legújabb ZX-9R is 14 éves és a legszebb is alig egy miskát ér. A GSX-R1000 sem valami korszerű modellcsalád, de azt legalább még gyártják.
Üpsz oszi lehet belefutottál már ilyenbe.
Kotvány 600f3.
Hol a bánatba keressem valami megszkító áramköre van a benzinpumpának állítólag,ha megtelik a karbi lekapcsol.Elég homályos ez nekem,de állandóan kifogy a benzin a karbikból,lehet ez az áramkör a hülye.Mwert minden más új.
Már egyszer beírtad, és kurvára nem vagyunk kíváncsiak rá...
Sziasztok!
Nekem nincs saját motorom(csak robogóm), mindig bérlek immáron 4 éve, többnyire Honda CBR600-at. Most szünetel az összes hely, ahonnan lehetne bérelni, így segítséget szeretnék kérni az ügyben. Tudom autót-motort-asszonyt nem adunk kölcsön, de már szeretnénk menni a barátnőmmel, így megkérdezem, hogy kivel tudnék üzletelni 1-2 napos bérlésre? Adok kauciót, írhatunk szerződést, árban megegyezünk. Mindenféle sportmotor érdekelne 600cm3 és fölfelé, akár 1000cm3 is. Honda CBR, Suzuki GSXR, Kawasakik... Budapesten.
Főleg ha egy H2R áll a garázsban.
Hidd el nem csóróságból lett 10 éves kawasakim. Mérlegeltem mi az aminek a motorját nem kell tuningolni és tartós, külsőre is tetszik, nem nehéz, kapok bele alkatrészt emberi áron, stb. Egy fele ennyi idős bmw ezekből kettőt tudna ♫áromszor ennyiért.
A ducatisoknak csak az a baja hogy nem mentek még jobb motorral, amióta kipróbáltam a ktm690-et azóta azt mondom az is puha pöcsűek motorja.
Idióta csinálta, főleg a kompresszor mellé azt a szar féket feltenni...
Neked bármit bele szabad magyarázni. Nem változtat a lényegen, csak megerősíti azt.
A Kawasakisok ugyanolyan felsőbbrendűségi vízióval megáldott márkabuzik, mint a Ducatisok meg a KTM-esek, csak azzal a különbséggel, hogy nekik pénzük sincs.
Ott a banán alakú lengővilla és vele együtt a lehetőség a tökéletesen egyszerű, kompakt és a súlypontot lent tartó kipufogó építésére. Erre mit csinál a buzija? Körbemegy csővel a fél világegyetemen, úgy néz ki a motor mint Tokodaltáró, csak hogy legyen neki ülés alá húzott dupla kipufogója, Ducati valaggal. Nem méltó egy cápához, az ilyen munka.
te vakond annak semmi köze az erigyhez tisztán lácccik, hogy az egy tizesdes
Természetesen ez visszafele is igaz.
Két nap alatt.
Na Cápa,ehhez mit szólsz?
Én ingyen is kölcsönadnám. Neked.
De ez is csak egy kicsusszanás volt. Ő olyan millenium generációsan értelmezi az eséseket. Egyenesen büszke is rá, hiszen mindig beszámol róla.
A guybanggangban kategória nyertese!
http://cdn.delmagyar.hu/common...