Na, kicsit még sztorizok, ha ilyen szépen összegyűltünk. Nem válaszolok egyenként, de köszönöm az érdeklődést!
Szóval először is nem lett semmi bajom. A bal térdemen van egy pici zúzódás, ez minden. Sisak nem ért le, csak bal térdnél szétszakadt a nadrág. Én állítottam le a járó motort és egyedül emeltem fel a gépet utána meg nézelődtem, telefonáltam meg keresgéltem a darabjait, amíg még volt fény. Azt, hogy nem jött oda senki nem vettem véresen komolyan, aki kicsit is figyelt láthatta, hogy nincs gond. Mondjuk ettől még egy "tudok segíteni?" jól esett volna, de nem azért, mert én vagyok a valaki, hanem mert akkor kevésbé gondolnám azt, hogy ez a Magyarország már nem az, amit dédapáink ránk hagytak. Kár érte, ők nem ezért dolgoztak és nélkülöztek. Mindegy, más téma.
Szóval új elej, új fék. Baromira fog, de eddig mégsem éreztem a bugit, mert nem akart működni a csomag (MotoGP után szabadon ). De tegnap elkezdtem mustrálni a szettinget és rájöttem, hogy lágyítanom kell a futóművön és a gumi is kisebb nyomást kért. Lejjebb raktam a kormányt is, kitisztult a kép, kb. visszakaptam az évek alatt ki kísérletezett TT masinát csak sokkal jobb fékkel. Annyira elkezdtem élvezni, hogy szúrtam mint az állat. Minden kijáraton pumpálva, sárfelhordásokon cikk-cakk, eleje-hátulja, leszartam, csak nyeleztem. Annyira élveztem az új féket, hogy direkt a végén martam el, hadd csússzon, próbáltam úsztatni, ahol bíztam a fordulóban. Nem ment jól, mert már félhulla a kuplungom és berázza az egész szart, de az adrenalin nyert. Rodeo ride megvolt. Aztán jött az ominózus kanyar. Besatuztam, segge feljött, visszatettem elpattogott, onnan már határ volt, mert buktam a jó ívet. Ha nem lett volna más opció, akkor rátűzöm így is, de volt opció, mert Esztergom felé egyenesen lemegy az út és van hely. Ha meg van, akkor minek kockáztatni. Kicsit kiengedtem megfékeztem egyenesen és ugyan túl mentem a vonalon, de addigra már össze volt szedve a motor, tehát mehetek vissza balra a kanyar felé. Ehhez csak annyi kellet, hogy fék elenged és határozott döntés balra. Csak hát nem a sóderen kellett volna, hanem mondjuk utána, azt megkerülve. De ehhez oda kellett volna nézni és nem azt bámulni, hogy az Esztergom felé menő motoros mit csinál... Semmi okom nem volt elesni, az ominózus ponton már túl voltam azon a manőveren, ami egyébként bukással esetleg fenyegetett volna. Nagy nyugalomban oda se figyeltem, kitettem a térdem balra és lecsavartam a motort. Rá a murvára. Kurva ügyes.
Még a mapson is látszik a sóder mindig van ott. Oda kotródtam a bokor tövébe. https://www.google.hu/maps/@47...!3m6!1e1!3m4!1s8YQZGOzw1t-x5UuCvWHlag!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu
Hát ez történt, jó nagy sügér voltam. Az is tengeri hal szóval lehet, hogy nevet váltok.
Na ja, csak ha hozzászámolom a benyát, gumit, amortizációt, esetleges totálkárt, akkor nem olyan rossz az a plusz 500 euros ár egy pár éves top sportmotorért 2 napra mindennel együtt (az a plusz 2000 meg ha bukta van gyorsan rákölthető a k5-re is )
Ahhoz képest tényleg nem csillagászati. 2 napra beneveznék egy s1000rr-re, de azért 1000eurot nem szívesen adnék egy ilyenért. Meg még plusz 2000et ha szar kerül a palacsintába és karcos lesz az rr
Szomorú. Amikor előttem taknyolt egy srác a bükkben segítettem neki. Mentünk együtt miskolc felé, engem leszorítottak a kis hondás majom meg nem jött segíteni, pedig látott mindent! Rám akarták kenni, hogy gyorsan mentem, azt iü szakértő megállapította, hogy nem aztán még többre megbasztak mert lejárt a 2 éves jogsim. Igazi férgek országa.
Hmmm. Lassan mentél, nem melegedett a gumi, és ezért csúsztál el
Nekem még mindig felfoghatatlan, hogy az ország belseje felé haladva hogy kerül murva az aszfaltra. Itt ilyen nincs. Tegnap valahol Tarján és T. bánya között én is benéztem egy kupacot, csak én ügyes voltam
Amúgy működött a kémia, úgy fest elég szimpatizánst összeszedtem már itt, mert senki nem állt meg segíteni, a motorosok se. A muki aki szemközti parkolóban állt megvárta nyugodtan amíg az asszonya visszaér a kocsihoz és vígan elment onnan. Nyilván úgy volt vele, hogy száguldozó motoros hehehe.
Szóval először is nem lett semmi bajom. A bal térdemen van egy pici zúzódás, ez minden. Sisak nem ért le, csak bal térdnél szétszakadt a nadrág. Én állítottam le a járó motort és egyedül emeltem fel a gépet utána meg nézelődtem, telefonáltam meg keresgéltem a darabjait, amíg még volt fény. Azt, hogy nem jött oda senki nem vettem véresen komolyan, aki kicsit is figyelt láthatta, hogy nincs gond. Mondjuk ettől még egy "tudok segíteni?" jól esett volna, de nem azért, mert én vagyok a valaki, hanem mert akkor kevésbé gondolnám azt, hogy ez a Magyarország már nem az, amit dédapáink ránk hagytak. Kár érte, ők nem ezért dolgoztak és nélkülöztek. Mindegy, más téma.
Szóval új elej, új fék. Baromira fog, de eddig mégsem éreztem a bugit, mert nem akart működni a csomag (MotoGP után szabadon ). De tegnap elkezdtem mustrálni a szettinget és rájöttem, hogy lágyítanom kell a futóművön és a gumi is kisebb nyomást kért. Lejjebb raktam a kormányt is, kitisztult a kép, kb. visszakaptam az évek alatt ki kísérletezett TT masinát csak sokkal jobb fékkel. Annyira elkezdtem élvezni, hogy szúrtam mint az állat. Minden kijáraton pumpálva, sárfelhordásokon cikk-cakk, eleje-hátulja, leszartam, csak nyeleztem. Annyira élveztem az új féket, hogy direkt a végén martam el, hadd csússzon, próbáltam úsztatni, ahol bíztam a fordulóban. Nem ment jól, mert már félhulla a kuplungom és berázza az egész szart, de az adrenalin nyert. Rodeo ride megvolt. Aztán jött az ominózus kanyar. Besatuztam, segge feljött, visszatettem elpattogott, onnan már határ volt, mert buktam a jó ívet. Ha nem lett volna más opció, akkor rátűzöm így is, de volt opció, mert Esztergom felé egyenesen lemegy az út és van hely. Ha meg van, akkor minek kockáztatni. Kicsit kiengedtem megfékeztem egyenesen és ugyan túl mentem a vonalon, de addigra már össze volt szedve a motor, tehát mehetek vissza balra a kanyar felé. Ehhez csak annyi kellet, hogy fék elenged és határozott döntés balra. Csak hát nem a sóderen kellett volna, hanem mondjuk utána, azt megkerülve. De ehhez oda kellett volna nézni és nem azt bámulni, hogy az Esztergom felé menő motoros mit csinál... Semmi okom nem volt elesni, az ominózus ponton már túl voltam azon a manőveren, ami egyébként bukással esetleg fenyegetett volna. Nagy nyugalomban oda se figyeltem, kitettem a térdem balra és lecsavartam a motort. Rá a murvára. Kurva ügyes.
Még a mapson is látszik a sóder mindig van ott. Oda kotródtam a bokor tövébe.
https://www.google.hu/maps/@47...!3m6!1e1!3m4!1s8YQZGOzw1t-x5UuCvWHlag!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu
Hát ez történt, jó nagy sügér voltam. Az is tengeri hal szóval lehet, hogy nevet váltok.