Az alap kerdesre valaszolva, utcan semmi haszna nincs, nekem is olyanok vannak fent. Ha varosban belemesz egy uthibaba, akkor zorog, a hatranya kb ennyi, bar ritkan megyek olyan lassan h ezt meghalljam
Semmi gond, csak annyi, hogy a képen egy 2005-ös R1-es van, a Kawasaki-t meg egy felnőtt írta rá. Akinek nyilván annyi esze volt, mint nektek a ZX-9R fórumban.
K4 1000-re mi a legokosabb és legolcsóbb módja, hogy fokozatkijelzőt rakjak? Egy sz@r Koso műszerfal van rajta, amin semmit nem látok, de aztán pár kör után rájöttem, hogy nem is érdekes, viszont egy szép nagy fokozat kijelző az nagyon hiányzik féktávon...
Szóval kérdezném, hogy melyik fajtát lehet erre feltenni (honnan veszi a jelet)?
Nálunk nincs is motoros élet. A mátrában ma is alig láttam 5 motort. Az új rész tiszta kavics, pedig jó lenne. Geci jó motor a zx10, idióta barom módjára eladtam a régit, ez most sokáig megmarad. Cápának biztosan tetszene, csak nem férne el rajta. Erősítek az első féken kap egy új plexit és kész is.
Motullal kicsit darabos, új respol olajjal fasza minden váltás.
Nemcsak az utak minősége jobb,de a főútvonalak 60cm szélesebb egy sáv mint nálunk!...akár 3 kamion is elfér egymás mellet és arról nem beszélve hogy lehúzódnak az autósok mikor előzöl motorral! ...régebben nem volt ilyen,de nagyot változott a motoros világ arrafelé is pozitívan!
Románba lassan jobb utak vannak nélhol mint ude haza.
Az biztos hogy nekem sem egy délutáni szakasz ha megyünk. Kaja, kávé, pofázás. Egy nap el megy...
Dehogy sertodok csak mikor pont vkivel beszeltuk, h felem nincsenek olyan utak ahol egy delutan mrlo utan el lehetne szakadni motorozni egy jot, akkor jott az okossag, hogy romania itt van egy kopesre. Makotol a jobbfele roman kacskaringos utak is 200kmnel kezdodnek, az meg nem delutani tura. Nem reg voltam egy transzalpina transzfogaras turan, tenyleg nagyon jo utak vannak, ugyhogy szezononkent 2-3 ilyen kiruccanast tuti beiktatok, csak a fogarast kihagyom, alpina oda vissza ahanyszor csak birom jo lesz lehet h meg iden meg is ismeteljuk
Olivér, már meg ne sértődj de rám igaz. Szoktam is élni vele. Én az Ártándi határ mellett lakom 15 km-ere. Ha elindulok Élesdnek az 120 kmerre van ami olyan jo jo kanyargos szakaszt rejt ami nagyon élvezhető. Az utminőségről meg annyit, hogy magyar hegyi utak csak álmodnak hasonló minőségű útról. Én meg fogadtam többet eger felé nem megyek,,, Románi a közelebb van. Most is csak azért megyek mert halottam felújították az utat. Össze akarom hasonlítani a román utakhoz ami hozzám közelebb vannak.
Nekem nem nagyon mondasz újat
Aki ismeri, az tudja, hogy évről évre előjön ugyanaz és ugyanaz... Felesleges volt felvenni a dolgokat.
/am most ide jo hosszan írtam szebbnél szebb storykkal, savazasokkal tarkitva, de ez a buzi telefon valahogy kitörölte mielött elkuldhettem volna nem kaparom be megint /
Gyárilag a szegecseknél tányérrugó van, ugyan ezt is úszó ágyazásnak hívják, de engem az érdekel amit "lötyögősítettek" már.
Engem is érdekel.
K4 1000-re mi a legokosabb és legolcsóbb módja, hogy fokozatkijelzőt rakjak? Egy sz@r Koso műszerfal van rajta, amin semmit nem látok, de aztán pár kör után rájöttem, hogy nem is érdekes, viszont egy szép nagy fokozat kijelző az nagyon hiányzik féktávon...
Szóval kérdezném, hogy melyik fajtát lehet erre feltenni (honnan veszi a jelet)?
Még a gyerekek is tudják mi a jó
http://www.kemma.hu/komarom-es...
Motullal kicsit darabos, új respol olajjal fasza minden váltás.
Az biztos hogy nekem sem egy délutáni szakasz ha megyünk. Kaja, kávé, pofázás. Egy nap el megy...
Aki ismeri, az tudja, hogy évről évre előjön ugyanaz és ugyanaz... Felesleges volt felvenni a dolgokat.
/am most ide jo hosszan írtam szebbnél szebb storykkal, savazasokkal tarkitva, de ez a buzi telefon valahogy kitörölte mielött elkuldhettem volna nem kaparom be megint /