És tegyük hozzá,hogy még jól is néz ki....
Az meg már nosztalgia,hogy a haveromnak "fiatal koromban" egy ugyanilyen volt,amivel életemben először mentem 200fölött....ezért emlékezetes aGSXR
Nem tudom milyen motor volt, de a K1-K4 bármilyen rossz úton is stabil. Úgy is tudok menni vele, hogy szét verik a felnit a kátyúk és akkor sem megy ki a kezemből a kormány. Jó olyan volt, hogy bukkanón feljött a levegőbe az eleje, majd 10 méterrel később elkapart a segge a poron és leraktam keresztbe egy zsenge 180-nal, volt egy kis készültségi szint. Az már sok volt. De egyébként nagyon stabil motor, főleg ha a fordulékonyságát is figyelembe vesszük.
Egyszer szartam be ettől jobban... Mentünk Kunmadarasra a kibaszott síkságon olyan szélben,hogy a jegenyék 45fokos szögben álltak Aztán egy bizonyos sebességnél úgy elkezdett szitálni,hogy határeset volt a vas eldobása De aztán hagytam lelassulni.
Egy benzinkútnál megnéztem,hiányzott belőle elől...Szóval a gyakran a körülmények összejátszása is kell a dolgokhoz... Jó,most a fos hosszanti barázdás utakról ne beszéljünk...
Az is lehet,főleg ha már koros... De a guminyomás is tud meglepetést okozni,tapasztalatból tudom.
Volt olyan motorom,amelyik pár tized eltérésnél(főleg a szép magyar utakon,meg szélben)egy adott sebességnél beszitált... Nem kellemes...
Mielőtt komolyabb dolgot vizsgálnál(pl.kormánycsapágy,teleszkóp )érdemes ellenőrizni a kerék centírozását meg a gumi nyomását.Na persze a gumi állapota se mind1...
Furcsa, mert a manual meg azt írja 4,5 L
De mondom jobban járok ha megkérdezem.