Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 Garrett GT40R ventillátor makomyára felújítva
Na de most mit lopjunk el ? Azaz mit fújjunk meg / de úgy igazán /
Na Te Cápa!
2-2hengeredre felakasszuk őket a móka kedvéért és leugrunk pásztóra a parasztokhoz, vagy elég ha elmondjuk neki, hogy te ismered a sarkanyfuvest és hagyod, hogy mindennemu drag demonstracio nélkül szépen csöndben leszopjon ?
Köszönöm!
Furcsa, mert a manual meg azt írja 4,5 L
De mondom jobban járok ha megkérdezem.
Szia!
4Liter.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy Gsxr 1000 k5-6
Hány liter a tartalék?
Ez még az én exem? Nem csinált az ilyet...
Illa berek nádak erek, ez a Clam fiú egy buzi gyerek
Biztos szakmai ártalom...
lila, mi?
Szombaton jó idő esetén megyek lilafüredezni. Gyere!
úgy úgy.
Aludjál már még!
Én lenni arab diák.
Lassan idd a vizet mert hideg!
Nem értem amit írtál.
Mer' már tönkretetted a killer aszfaltszaggatóddal!
Ha nyelezed kátyus, huplis, fos uton, olyanon ami mifelénk van. Nah ott nekem ne beszélj stabilitásról.
És tegyük hozzá,hogy még jól is néz ki....
Az meg már nosztalgia,hogy a haveromnak "fiatal koromban" egy ugyanilyen volt,amivel életemben először mentem 200fölött....ezért emlékezetes aGSXR
Nemtudom mind1 meglesem a gumi nyomást hátha amiadt vacakol...
Nem tudom milyen motor volt, de a K1-K4 bármilyen rossz úton is stabil. Úgy is tudok menni vele, hogy szét verik a felnit a kátyúk és akkor sem megy ki a kezemből a kormány. Jó olyan volt, hogy bukkanón feljött a levegőbe az eleje, majd 10 méterrel később elkapart a segge a poron és leraktam keresztbe egy zsenge 180-nal, volt egy kis készültségi szint. Az már sok volt. De egyébként nagyon stabil motor, főleg ha a fordulékonyságát is figyelembe vesszük.
Egyszer szartam be ettől jobban... Mentünk Kunmadarasra a kibaszott síkságon olyan szélben,hogy a jegenyék 45fokos szögben álltak Aztán egy bizonyos sebességnél úgy elkezdett szitálni,hogy határeset volt a vas eldobása De aztán hagytam lelassulni.
Egy benzinkútnál megnéztem,hiányzott belőle elől...Szóval a gyakran a körülmények összejátszása is kell a dolgokhoz... Jó,most a fos hosszanti barázdás utakról ne beszéljünk...
Mondjuk én csak 1000km után vettem észre hogy beráz váltásnál. Ennyi kellett, hogy egyszer úgy motorozzak, hogy fel is tűnik az ilyesmi.
Az is lehet,főleg ha már koros... De a guminyomás is tud meglepetést okozni,tapasztalatból tudom.
Volt olyan motorom,amelyik pár tized eltérésnél(főleg a szép magyar utakon,meg szélben)egy adott sebességnél beszitált... Nem kellemes...
Uj gumi van elöl 2-2,3 körül szoktam fujni... a kormány stabra gondolok. Elötte volt egy ugyan ilyan k4 em az nemcsinálta.
Váltásnál nekem is szitál, de még nem tudom pontosan, hogy miért. A hátsó gumi lesz túl magas szerintem, de majd kiderül, ha lecserélem.
Mielőtt komolyabb dolgot vizsgálnál(pl.kormánycsapágy,teleszkóp )érdemes ellenőrizni a kerék centírozását meg a gumi nyomását.Na persze a gumi állapota se mind1...