Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs vele nagy gond,ezer km-et elmáskáltam vele csak úgy.
Élvezem a matatást a járgánnyal annyira más.
A másik álommód kanyarodik azt csinálja amit akarok ez meg se megállni nem tud úgy se elindulni,de magasabb súlypont miatt máshogy kanyarodik.
Na az a jó hogy angollal már kidugtam az orrom pályára.
Szőribe?
Hova mész balfasz?
Mikor rákérdeztem csak tereltél holott nagytudásúként le kellett volna csapni a többiek által adott választ.
De mivel szerintem nem tudtad csak azt hogy máshogy néz ki bevágtad a durcát.
Én mondtam, hogy szaré húgyé nem érdemes pályamotort venni mert csak a gond van vele.
Tibi Tibi, neked kellene most épp 1 jó pályagép, nem lehet érdekes a K9? :) :)
Olika ebedelt. Szegyenemben elbujnek a helyedben ezek utan, most is szepen lejarattad magad. Tehat azt mondtad 2-2.5 kozott 7db k9 van elado. Nem nyert. Szted a k9 ugyan az, mint a k8. Ez sem nyert. Most ird azt magadrol, hogy egy gyoker nagyokos orok vesztes kocsog vagy, az mar vegre nyerne orulok, hogy itt voltal, szia!
A lommal?
Azzal egyszer se,a másikkal mentem.
De csak azért mert lom és megpusztult a benzinpumpa vagy annak vezérlője.
Jó móka csak nehezebb vezetni mint az újakat.
Hányszor pályáztál eddig vele?
Marad a honda,nem szánnék rá annyit.
Hát ha nincs + fél millád nyilván nem. De ha Suzuki-t akarnék venni pályázni inkább rátolnék fél millát és K9-et vennék.
Utcára jó a K1 is.
Ezt akartam hallani olikától.
De nem ment neki csak a személyeskedés.
Jobba megáll, jobban fordul, jobban tuningolható a blokkja mert rövidebb lett a löket, ja és könnyebb is 5kg-al.
Elég komoly változások voltak rajta.
Ez is egy hathatós válasz.
Na szóval olika???????
Hol vagy nem megy a gugli?
Navégre egy jó válasz.Megér félmilla plusszt?
Teljesen új model a K9 1000, a K1 1000 alapjaira épült az egész GSXR 1000 család 2008-ig, csak 2003 ban, 2005 ben, és 2007 ben újitottak rajta! De 2009-ben teljesen új motor született akár blokkilag , futóművileg, és vázilag, ez a k9 1000! 2012-ben jött az L2 ami idomilag semmit nem válltozott csak elől brembo nyerget kapot , és 1 oldali kiput, és hangyányival hegyesebb blokkot, ami a kipu, vez. tengelyből áll, és kúposabb dugattyúból!
te agyhalott,nem a kinézet a belső...................ja tudom lecseréled a féket és attól rossinak érzed magad.
Na szóval motorblokk,váz,fék telsesítmény stb.
Nem a másféle plasztik meg a szín és kipufogó.
Tehát miért érné meg egy egyszerű nem az általad fémjelzett ratyi külsőségekre bukó konzumidiótán kívül K9-et vennie K8 HELYETT.
Gyorsabban megy,jobban megáll,jobban fordul stb?
Ja. Új lett a fék is.
Új blokk, új váz, új lengővilla, új futómű. Mi kell még?
Hagyd rá, selejt, saját motorjához sem ért, nemhogy egy szerinte szar érdektelen gixerhez...
Igazad van, tök ugyan az a 2 motor Olivér amúgy tudja, már ránézésre is látszik, bár ugye a te korodban lehet, hogy már a látással is vannak gondok Nehogy már megmagyarázd te selejt idióta, hogy a k8-9 ugyan az a motor...
OK.
Mondjad tételesen pro-kontra.
Tanulok.
Hát ezzel most nagyon mellé nyúltál te is!
Nem nekem kell bizonygatnom.
Ő hozta fel hogy dehát ez k8 csak 2009-ben lett forgalomban.
Tehát mi változott szinen és kipufogón kívül egy gsxr-en.
Mert egyik évben kettő másikban 1 dob,más szín más idom stb.
Megbocsáss Zoli32, akkor te mond el amit tudsz érdemi változást K8-K9 közt, ha Olivér nem tudja!
Tehát nem tudsz a K8-9 közt érdemi változtatásról a szinen kívül.
Azt hittem pengébb vagy ebben.................vagy a külföldi gsxr-es csoportosoktól nem tudod megkérdezni?
Esetleg nem megy a gugli.

Inkább terelsz.