Te mennyivel vagy különb nálam. Csak kérdezem. Ha Te kijársz a ringre én meg nem, az rögtön azt jelenti, hogy Neked van igazad? (Legyen szó bármiről is.)
Nincs vele nagy gond,ezer km-et elmáskáltam vele csak úgy.
Élvezem a matatást a járgánnyal annyira más.
A másik álommód kanyarodik azt csinálja amit akarok ez meg se megállni nem tud úgy se elindulni,de magasabb súlypont miatt máshogy kanyarodik.
Na az a jó hogy angollal már kidugtam az orrom pályára.
Hova mész balfasz?
Mikor rákérdeztem csak tereltél holott nagytudásúként le kellett volna csapni a többiek által adott választ.
De mivel szerintem nem tudtad csak azt hogy máshogy néz ki bevágtad a durcát.
Olika ebedelt. Szegyenemben elbujnek a helyedben ezek utan, most is szepen lejarattad magad. Tehat azt mondtad 2-2.5 kozott 7db k9 van elado. Nem nyert. Szted a k9 ugyan az, mint a k8. Ez sem nyert. Most ird azt magadrol, hogy egy gyoker nagyokos orok vesztes kocsog vagy, az mar vegre nyerne orulok, hogy itt voltal, szia!
A lommal?
Azzal egyszer se,a másikkal mentem.
De csak azért mert lom és megpusztult a benzinpumpa vagy annak vezérlője.
Jó móka csak nehezebb vezetni mint az újakat.
Teljesen új model a K9 1000, a K1 1000 alapjaira épült az egész GSXR 1000 család 2008-ig, csak 2003 ban, 2005 ben, és 2007 ben újitottak rajta! De 2009-ben teljesen új motor született akár blokkilag , futóművileg, és vázilag, ez a k9 1000! 2012-ben jött az L2 ami idomilag semmit nem válltozott csak elől brembo nyerget kapot , és 1 oldali kiput, és hangyányival hegyesebb blokkot, ami a kipu, vez. tengelyből áll, és kúposabb dugattyúból!
te agyhalott,nem a kinézet a belső...................ja tudom lecseréled a féket és attól rossinak érzed magad.
Na szóval motorblokk,váz,fék telsesítmény stb.
Nem a másféle plasztik meg a szín és kipufogó.
Tehát miért érné meg egy egyszerű nem az általad fémjelzett ratyi külsőségekre bukó konzumidiótán kívül K9-et vennie K8 HELYETT.
Gyorsabban megy,jobban megáll,jobban fordul stb?
Igazad van, tök ugyan az a 2 motor Olivér amúgy tudja, már ránézésre is látszik, bár ugye a te korodban lehet, hogy már a látással is vannak gondok Nehogy már megmagyarázd te selejt idióta, hogy a k8-9 ugyan az a motor...
Nem nekem kell bizonygatnom.
Ő hozta fel hogy dehát ez k8 csak 2009-ben lett forgalomban.
Tehát mi változott szinen és kipufogón kívül egy gsxr-en.
Mert egyik évben kettő másikban 1 dob,más szín más idom stb.
Élvezem a matatást a járgánnyal annyira más.
A másik álommód kanyarodik azt csinálja amit akarok ez meg se megállni nem tud úgy se elindulni,de magasabb súlypont miatt máshogy kanyarodik.
Na az a jó hogy angollal már kidugtam az orrom pályára.
Mikor rákérdeztem csak tereltél holott nagytudásúként le kellett volna csapni a többiek által adott választ.
De mivel szerintem nem tudtad csak azt hogy máshogy néz ki bevágtad a durcát.
Azzal egyszer se,a másikkal mentem.
De csak azért mert lom és megpusztult a benzinpumpa vagy annak vezérlője.
Jó móka csak nehezebb vezetni mint az újakat.
Utcára jó a K1 is.
De nem ment neki csak a személyeskedés.
Elég komoly változások voltak rajta.
Na szóval olika???????
Hol vagy nem megy a gugli?
Na szóval motorblokk,váz,fék telsesítmény stb.
Nem a másféle plasztik meg a szín és kipufogó.
Tehát miért érné meg egy egyszerű nem az általad fémjelzett ratyi külsőségekre bukó konzumidiótán kívül K9-et vennie K8 HELYETT.
Gyorsabban megy,jobban megáll,jobban fordul stb?
Mondjad tételesen pro-kontra.
Tanulok.
Ő hozta fel hogy dehát ez k8 csak 2009-ben lett forgalomban.
Tehát mi változott szinen és kipufogón kívül egy gsxr-en.
Mert egyik évben kettő másikban 1 dob,más szín más idom stb.