Ja és Sedu, mikor jössz akkor a H.ringre hogy dumáljunk 1 jót, és megnézzük hogy miként megy a másik a H.ringen élesben! De hozd magaddal Cápa barátod is mert nincs itt a GSX-R 1000 fórumon, persze a monitor mögött tőletek okosabb ember , közben meg .........., ez tényleg vicc!
Mint agyhalott autóskártyamentalitású milleniumi balfasz sorold már fel miben tér el a K8-K9?
Csak hogy villogtasd a tudásod nekem.
Na csillandsd fel a nagyságod kérlek.
Én úgy gondolom ez már meddő vita! Igen én mentem valaha 400 m-en 9.5 öt, gyári futóművel és te mennyit mentél? Te vagy a nagy kereskedő, akkor nem jönnél olyan süket dumával hogy átiratás és egyebek, mivel a HIVATALOS kereskedések illeték mentesek, de az erősen távol áll tőled hogy hivatalos kereskedés! Nagyon nagy difi van pl. egy hivatalos kereskedés között pl. TS.intergrál Cegléd, vagy sufnyi garázs Sedu KFT között, lásd képeid, és egyéniséged! Abban is biztos vagyok pedig én nem vagyok kereskedő, hogy "SOKKAL" több komoly törzskönyves saját motor áll a garázsomban mint neked! Ezzel én most itt lezártam ezt a témát! Ja ha tudsz 180 ért Eurót akkor abból nekem is kellene!
Én meg mondtam, hogy selejt vagy és nem értesz hozzá, gyorsan kiderült. Én sem okoskodok triumoh rovatban, mert nem érdekel, nem értek hozzá. Te meg az üzlet... Úgy hallottam felettébb sikeres vagy benne
Legalább volt egy vki az osztályodban aki megtanult motorozni
Persze, középszerű vagyok, bebaszna ha ennyi tapasztalattal már felső kategóriás lennék, bár tőled elvárható lenne, hogy legalább a a középszerűségemet elérd. Bár attól nem leszel gyorsabb ha csak szerelgeted azt a szerencsétlen Hondát és nem motorozol vele
Mondtam hogy Kázás és autóskártyázás az életed.Nem azt mondtam hogy szar hanem hogy nem érdekel.
És ha az üzleti részét nem érted akkor az nem engem minősít.
Az első évben én is 16000.-et mentem agyhalott.
Mondom hogy középszerű vagy és ezt villogtatod bőszen mintha ez nagy érdem lenne.2.18-at széria karbis régi sv650-el elment egy osztálytársam nem hiperfékes hiperkáöttel egy magát hipergyorsnak beállító balfasz.
Ügyes vagy, még egy k8
Tudnám mit okoskodsz akkor egy gsxr1000 csoportban, ha hülye vagy hozzá és szted szar a gixer.
Nem jön semmi 2 percezés, nem az a baj, hogy béna vagy, hanem hogy így oktatsz másokat.
Egy métert nem mentem? Többet ülök motoron egy évben, mint te. Mennyit is mentél 5 év alatt? 35e? Másfél év alatt tartok 16ezernél, de te meg ugatod a faszságokat most is. Bubifrizurás pattanásos? Majd egyszer összefutunk aztán megnézhetsz élőben ha ennyire érdekel a kinézetem
Attól még hogyapszolútt értelemben vett agyhalott milleniumi balfasznak tartalak még nem írom le csak ha provokálnak.És ezt te rendszeresen megteszed.
Én erről beszéltem.Tökmindegy hogy nem teszek különbséget k8-9 közt mert hidegen hagy a kázás,em vagyok az autóskártyás buzuláson felnőtt bubifrizurás pattanásospistike mint te.Aki egy métert nem ment a járgánnyal csak és kizárólag sportdob,hiperfék vásárlással mulatta az életét de már bmw-n töri a bugyuta buksiát mert ment két középszerű időt a h.ringen.
Tudom most jön az hogy dehát én bezzeg 2 perc alatt érek körbe az euroringe blabla.Ne fáraszd magad.Mert nem érdekel mennyit megyek bárhol.
Én erre gondoltam.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-10153764
Köszönöm, nem. A kerék témára pont kerül, a versenyelektronika meg még nincs kitalálva, hogy milyen kell. Változni fognak a szelepek, a tölcsérek, közelebb hozom a dobot. Megnézem majd, hogy hogy lélegzik és hogy kb. mit kér. És ha nagyon kér, akkor is előbb injektorsorral meg AC pumpával fogok próbálkozni.
Csak ne lennél ilyen okos te nagyokos
Ha lenne egy kis eszed akkor láthatnád, hogy attól még h beütöd, hogy 2009től mutassa a motorokat még van köztük egy rakat k7-8 is, amit a tulaj 2009esnek rakott fel. 1 db k9 van fent 2 milláért, a következő ugyan úgy 2.5, mint Ferié.
Ügyi
Családban nincs kereskedő, magamnak kapartam ki a gesztenyét. A sok okos persze nem jött el 2015-ben sem a k6-ért 1,1-be, pedig akkor is 1,5-öztek az olyan motorokra. A busát se nézte meg egyik piaci árakat nagyon tudó pályamotoros, pedig a legolcsóbb ugyanilyen motor árának a feléért kelt el.
Mindkettő magyar papíros motor. Utóbbira 2MFT lett extraként ráköltve.
Cápa kell neked első kerék egy darab jó állapotú tuning tárcsával? AEM Piggypack? Jár mellé programozó kábel, cd, stb. Kezeli a gyújtást, injektorokat, turbó nyomást max fordulatot is.
Az, hogy Neked pl nem ér annyit, mint a piaci ár, az egy dolog, a többségnek ér egy jó k9 2 millánál többet, ezért is árulják és veszik is ezeket a motorokat ennyiért. Lehet, hogy vkinek a te reszeld motorod csak 500e forintot ér, de attól még nem annyi lesz a valós értéke. Feri k9-ének is az árakat elnézve nincs rossz ára, teszem hozzá megint, hogy így képen (gyengébbek kedvéért), sztem nem is fogja túl sokáig hirdetni. Most akarnék motort venni, még lehet érdekelne is, bár ezért a dupla bodisért nem rajongok. Az meg, hogy Sedu-t milyen áron érdekli, meg a valóságban mennyit ér, az is két külön dolog. Ha mondta volna rá, hogy neki ér 2-t, akkor azt mondom, hogy az teljesen érthető, keresni is kell rajta ha továbbadja. Ismerem az átírás költségeit is, kettőnk közül sztem én vettem utoljára ezres sportmotort, ami ráadásul luxus adó sávba esik (a k2 gyári teljesítménye nem éri ezt el), szívtam is a fogam mikor 120 körül volt az átpapíroztatás.
Oké, én értem. A vita tárgyában nem tudok és nem is akarok állást foglalni, de számolni tudok. Engem nem kell meggyőznöd. Ha nekem lenne olyan K9-em és én kéne eldöntsem azt, hogy oda adom-e másfélért, az egy másik kérdés. De érteni értelek.
Csak hogy villogtasd a tudásod nekem.
Na csillandsd fel a nagyságod kérlek.
Legalább volt egy vki az osztályodban aki megtanult motorozni
Persze, középszerű vagyok, bebaszna ha ennyi tapasztalattal már felső kategóriás lennék, bár tőled elvárható lenne, hogy legalább a a középszerűségemet elérd. Bár attól nem leszel gyorsabb ha csak szerelgeted azt a szerencsétlen Hondát és nem motorozol vele
És ha az üzleti részét nem érted akkor az nem engem minősít.
Az első évben én is 16000.-et mentem agyhalott.
Mondom hogy középszerű vagy és ezt villogtatod bőszen mintha ez nagy érdem lenne.2.18-at széria karbis régi sv650-el elment egy osztálytársam nem hiperfékes hiperkáöttel egy magát hipergyorsnak beállító balfasz.
Tudnám mit okoskodsz akkor egy gsxr1000 csoportban, ha hülye vagy hozzá és szted szar a gixer.
Nem jön semmi 2 percezés, nem az a baj, hogy béna vagy, hanem hogy így oktatsz másokat.
Egy métert nem mentem? Többet ülök motoron egy évben, mint te. Mennyit is mentél 5 év alatt? 35e? Másfél év alatt tartok 16ezernél, de te meg ugatod a faszságokat most is. Bubifrizurás pattanásos? Majd egyszer összefutunk aztán megnézhetsz élőben ha ennyire érdekel a kinézetem
Én erről beszéltem.Tökmindegy hogy nem teszek különbséget k8-9 közt mert hidegen hagy a kázás,em vagyok az autóskártyás buzuláson felnőtt bubifrizurás pattanásospistike mint te.Aki egy métert nem ment a járgánnyal csak és kizárólag sportdob,hiperfék vásárlással mulatta az életét de már bmw-n töri a bugyuta buksiát mert ment két középszerű időt a h.ringen.
Tudom most jön az hogy dehát én bezzeg 2 perc alatt érek körbe az euroringe blabla.Ne fáraszd magad.Mert nem érdekel mennyit megyek bárhol.
Én erre gondoltam.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-10153764
Ha lenne egy kis eszed akkor láthatnád, hogy attól még h beütöd, hogy 2009től mutassa a motorokat még van köztük egy rakat k7-8 is, amit a tulaj 2009esnek rakott fel. 1 db k9 van fent 2 milláért, a következő ugyan úgy 2.5, mint Ferié.
Ügyi
Azon kívül hogy tényleg jobban van fényképezve?
Mindkettő magyar papíros motor. Utóbbira 2MFT lett extraként ráköltve.
Cápa kell neked első kerék egy darab jó állapotú tuning tárcsával? AEM Piggypack? Jár mellé programozó kábel, cd, stb. Kezeli a gyújtást, injektorokat, turbó nyomást max fordulatot is.