Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miben? Nem tudom, annyi rajongóm van már.
Csak személyes tőled alairva a szemem előtt.
Már ha tudsz törött kezekkel írni.
Postai utánvét van, vagy pedig Oszi viszi ki, de az plusz pénz! A kamion 100ft, de csak neked!
Akar a fasz multkor ugyis egyetertettel velem, gondoltam viszonzom
Máris,hol talállak meg?
A kamionnal együtt?
Eddig is imponálni szeretett volna nekem, szóval ez nem új, dehogy te is. Mindketten kaphattok tőlem egy GP Pilot pólót, ha fizettek érte 20 ezret!
Gyere,
Melléd álljak?
Te meg simán egy vén gyökér pöcs, mondjuk ez eddig sem volt kérdés
Látod már nyalizik, valaki álljon már mellé, hisz Erdély csak egy köpésre van, pont egy meló utáni kiruccanás
Te tényleg millenniumi ratyi vagy.
Többet ne sírd már el hogy nincs kanyar feléd.........ja az én voltam.
Hoppá, ketten is igazat adnak nekem?!
Csak félig, a veled kapcsolatos dolgai teljesen igazak
Szerintem clam-nak mindenben igaza van.
Millenniumi generáció.
Semmi gáz, tiszta sor hogy ilyet nem tudhat kívülálló de volt hogy a kiszemelt áldozatról itt olyanokat olvastam hogy égen állt a hajam Gondoltam HA van valami gáz vele akkor talán itt kiderül.
Végül megvette a motort a haver és remélem beválik neki Ha hétvégén lesz időm akkor megmustrálom, sajnos időből mostanság nagyon mínuszos vagyok
Kicsit elemeztem ezt a végsebesség - gear commander dolgot és kb az jön le, hogy a gear commanderen lévő sebességek nem a valós, hanem az óra szerinti sebességet mutatják. Youtube videók szerint a k5-6 12.500nál akasztja ki az órát, a gear commander szerint pedig ekkor 300.6 a sebesség, persze tudjuk, hogy a csalással ez inkább 285 körül lehet, ergo -1 +2-vel 13.500nál lesz ennyi a valós sebesség. Gyári áttétellel gyári gumival óra szerint 324 lenne a vége 13.500nál (bár a youtube szerint ennél többnél tilt, szóval közel 330), ha kiírná a sebességmérő. Ebből levesszük, hogy mennyit csal az óra és így kapjuk, hogy mennyi a vége valójában. Vagy csak szimplán GPSszel megmérjük. Remélem érthetően írtam le
Te figyelj mar figyeled amugy mirol van szo, vagy csak probalsz vmi faszsagot bebofogni? Mert utobbi sikerul. A kozelben levo jo utakrol volt szo, te meg dobalozol ilyen erdelyi utakkal. Ugyan annyira van ide erdely, mint pestrol ausztria, gondolom atugrasz te is delutanonkent Persze pest mellol okos vagy...
Raadasul ha figyelnel esetleg, az elobb irtam, hogy hetvegen ket napos roman tura, ugyhogy itt max te sajnaltatod magad altalaban, mondjuk van is miert...
Nos, nagyszeru peldat hoztal ujfent, ez neked biztos kanyargos utnak szamit, nekem vhogy nem, minosegrol nem is beszelve. Multkor voltam arra. Kanyar hegyek....
Kizárt, hogy -1, +2-vel 300 legyen a végsebessége. /55 gumival se.
A gyári végáttétel 2.47-es, a -1,+2 2.75 az több mint 10%. Az azt jelentené, hogy a gyári áttétellel 330 felett megy a motor.
A gear commander elég gyakran beszél hülyeségeket.
Ezen gondolat mentén csak ránézve a googli mapsra topánfalva 300-ra van,és egész kacsakringós körülötte vagy 4 út mindnfelé.

És ezt nekem kell leterveznem Pest mellől.
Csak egy délutáni Tát-héreg 200-250 Km szokott lenni.
Nálam,és én nyarvogok.
Nos Dusnoktól az 51-es megfelelő sebességgel izgi tud lenni,az 54-es kecskemét felé.
Amúgy ha nem csak sajnáltatnád magad nem meló után 20 percre mennél hanem szombat-vasárnap messzebbre.Alkalmazkodj.
Ha már költözni nem akarsz.
Nyarvogni? Azt te szoktal inkabb mutass egy jo utat ahova erdemes elmenni melo utan kicsit motorozni es meg aznap hazaerek tudom, erdely, kopesre, ennyi erovel ausztria is kopesre van jezusom...
Áh én sosem voltam tisztában a távolságokkal.

Hát,nyarvogni könnyebb.

Szerezz egy hegyet szegedre.
Sztem tőlem kérdezte, csak tán leesett neki is, mondjuk nekem is meg kellett nyitnom a képet nagyban, lássam mire gondolsz
Nálam aktuális, mert ha tényleg egyszer leváltom a suzit, akkor jelenleg az s1000rr a legesélyesebb Gyári kipuff marad?