Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyet már jáccottam nagybátyám barkaszával.
Ott 3 perc bömbölő erő után jött egy kkkkkrrrrrááááácccccsssss hang.
Két dugattyú leszakadt és miszlikberobbant.
Az is ezres volt.
Vagyok! Galéria is, igaz nem ezt a hozzászólást vettem alapul.
Hohó, sornégy alul jobban tol? Gyerekek, baj van. Clam, hol vagy?

Jövőre figyeljétek a jó öreg kotványt. Télen bemennek a K5 szelepek, kap még egy 750-es generátort, pici síkot még, a K5 tengelyt elcsavartatom 50 szögperccel (saccra kb. de majd kiszámolom) felmegy a másik ECU, amin ki lehet írni a végfordulatot és FI-Tuner helyett PC és visszateszem azt a kipufogó rendszert, amit prezidente motorja alapján méreteztem. Tükrök meg le. Jelige: Nyugodtan lehet próbálkozni.
Így világos, sejtettem, hogy nem a gyengébb motornak van elsősorban szerepe. Mondjuk nem vagyok nagy egykerekező bajnok, csak idén kezdtem el gyakorolni, kettesben már egészen jól megy holtponthoz viszonylag közel, kár, hogy váltani még nem tudok, ezért 200nál le kell tennem Kurva jó érzés mikor elkönnyül, csak meg kéne szokjam fékkel visszatenni és nem motorfékkel, mielőtt a nagy lelkesedésben hanyattbaszom magam
Viszont pl s1000rrnél nagyon tetszik, hogy síma gyorsításnál is lazán veszi kerékre kettesben ráfeküdve, állat lehet, remélem idén sikerül végre kipróbálni egyet. Bár lehet, hogy utána letennék a L2-es gixerről...
Ja elég jól megy vele keréken. Sokat nem tudtam menni a géppel, de alul jobban tol az biztos. Kezd egyre jobban tetszeni Tl mellé kellene majd egy reszelt K1-2
Amúgy kerekezés témájában majd ajánlom a figyelembe bigoneoszi motorját, amibe egy szerény jó barát jóvoltából bekerülhetett az a vezérműtengely pár, ami az Euroringen hazabaszta a motorokat a másodikos kijáratokon - meg engem is majdnem mert sokmindent akart, de egyenesen menni mondjuk nem. Néha olyan érzésem volt, hogy a többi motoron a féket nyomják.
Vedd figyelembe, hogy vannak motorok, amik súlyt is visznek. Mi azokról beszélünk, uh. Te neszójjábele, akinek se tömege se légellállása nincs. Most a nagyok beszélgetek.
A tengelytáv a K4-nél hosszabb, de ezt ellensúlyozza, hogy az ülés is magasabb egy centivel. Ez tehát kb. egál. Ami miatt a K4 szerintem könnyebben felveszi, annak okai lehetnek
- 3.-ikban rövidebb az áttétele egy kicsivel
- viszont itt már tempó is van, az idomzata meg nagyobb, jobban belekap a szél
- laposabb a nyomatékgörbéje, tehát elnyújtottabb az emelkedő nyomatékú szakasz (nem ejti vissza hamar)
- meredekebben emel az üléslap hátrafelé, tehát ha viszed hátra a segged, azzal érdemben módosítod a súlypontot hátra is, fel is
Én könnyebben tudok K2-vel kerekezni, mint K5-tel. Harmadikban persze mindkettővel kínlódni kell, ezért van a saját motorom. Azzal nem kell.
Ja értem, nem tudtam, hogy befejezte pályázós pályafutását.
Várjál, nem azt mondtam, hogy magában pontos az órája. Csak a gyári áttétellel, 190/55-ös (tehát a gyári /50nél nagyobb) gumival már pontos. A /50-essel ugyan úgy csal kb 5%-ot, mint minden más autó-motor.
Most nincs cél. Hringre velem már nem megy ez a motor. Csak jó lenne egyszer tényleg 300 felett menni.
Hogy a K5-nek ennyire pontos lenne az órája...hát majd a Feri megmondja.
Minek az neked, HRingen hol fogod azt kihasználni? vagy már más a cél? Nálam a 190/55ös gumival gyári lánckerékkel is megfutotta a 300at (a /55 miatt hajszálpontos volt az óra, gps szerint is).
A k5 gondolom mindenhol erősebb (meg könnyebb), mint a k4, akkor mégis mi az oka? Súlyelosztás vagy annak még rövidebb a tengelytávja? Nálam is gyári az áttétel (vagyis hazudok, a /55ös hátsó miatt hátul +1 van, de ugye ez pont annyit javít amennyit a gumi "ront"), bár ha lánccseréhez érek, lehet, hogy ez változni fog
Én éppen most fogom hosszabbra venni az áttételt, hogy menjen valós 300-at. Most a 190/50-es gumival 289km/h a vége. Hátra -1 fog és egy 200/55-ös gumi kell a 300-hoz.
Elvicceltük, elnézést, de egyébként semmi esély arra, hogy valaki tudja mi a sajt. Valószínűleg az egyetlen ember aki tudhatná, a gazdája lenne/lett volna az meg mélyen hallgat ilyenkor, hiába olvassa. Az én motoromnak is itt a régi gazdája és még soha nem válaszolt semmire. Ez ilyen.
A K4-es jobban emeli, mint a K5. Fel lehet cibálni háromban, csak már küzdős. Ezért írtam azt, hogy emeli és nem azt, hogy feljön. (Egyébként nem tudom mit akarunk gyári áttétellel, amivel 3.ikban már elrúgjuk a 2 kilót. Jó hogy nem 300-al akartok egykerekezni. Nyilván nem hagyja az ember gyárinak az áttételt, kivétel killer persze. Gyárival sose gyorsul fel 200-ra, idegösszeroppanást lehet kapni rajta. )
De gondolom ha ráhasalva elkezdesz alacsonyabb sebességről kettesben gyorsulni akkor nem fogja felemelni sima úton neked sem, mert pl nekem a plusz lovakkal sem kezd el ágaskodni. Persze ha megyek száz körül kettőben és motorfékről rárakom a teli, akkor már hátra akar baszni
No.
Csak nem hülyét kaptál a 2hengeres vj22 blokk építési költségeitol ?
Lehetetlen ezt definiálni, Ha akarom 1-esben sem emeli, ha akarom 6-osban is, csak kell hozzá egy kis hupli, (esetleg üljön valaki hátul ). Viccet félretéve nekem szokta cibálni a kormány harmadikban, ha hátracsúszok és rámegyek egy kis úthibára, akkor általában jön is az eleje .
Zsír!
Hát végül megvettem. Nem hibátlanok az idomok, de motorikusan gyönyörűen muzsikált. Én alattam bírni fogja a dolgokat, mert csak a legjobbat fogja kapni.
Nem 280 at megy és nem emelgeti 3. ba csak kuplunggal! Erőő azért van no meg gyári áttétel!
Jobb is előtte megérdeklődni, főleg, hogy volt pár érdekes vétel most itt, amiről galéria is került fel.
Én mondtam a srácnak hogy dobja be itt a kérdést a kiszemelt vassal kapcsolatban hátha valaki tud/hallott valami huncutságot róla.
Nekem olcsónak tűnik így elsőre, ennyi.
Máskor olyan jó infóitok szoktak lenni, gondoltam most is akad majd néhány.
Úgyis összetöri rendeltetésszerű Használatnál akkor nem mindegy mit kapott előtte.