Mi most szombaton megyünk nézni egy kék-fehér k7-et egyik ismerősömnek, ami jónak tűnik az mind drága is (2 fölött), kíváncsi vagyok 1.950ért ez mit fog tudni élőben, bár személy szerint azt a Jardine kipuffot dobnám le róla egyből. K5-6ot akart, de mivel már egy ideje nincs kék-fehér eladó, így úgy néz ki k7-8 lesz belőle.
Arra viszont emlékszem, 20005 ben volt még Papp Lacinak 1 nagy cm3-is zx 9-je, azt nem tudom hogy volt e benne nagyobb löketű főtengely vagy csak fúrtak rajta 2-3 mm-ert ( de ugy emlékszem volt nagy főtengely), de az biztos hogy 950-1000 cm3-is volt, de az sem birt már akkor az új modell K5 1000-el amin rendszer vagy slip-on volt, 402 m-en, sem időben sem sebességben! De viszont az a zx 9 r 10-15 km/h-val nagyobb sebességgel ment be 402 m-en mint egy gyári blokkos zx 9 r, ami kurva sok!
Nem értem én is 184 cm vagyok 100-105 kiló között, 2005 óta nyüstölöm a k5 -k7-k9 1000-eket de nekem sosem volt ilyen gondom! Az biztos jobb a szélvédelme egy zx 9-esnek, mivel túrásabb motor sokkal a gsx-r családtól!
Üdv!
Na suzukit ott hagytam ahol volt Elmentem érte és a kuplung érdekes daráló hangot adott ki Úgyhogy vagy nem 20000 volt benne vagy ki tudja Isten is úgy akarja hogy gixert ne vegyek
pipi a 9-es szélvédelme legendás volt, hiába volt sokkal fiatalabb sokkal erősebb púpos plexis gsx-r-em lassabb volt egyenesben, mert rángatta a szél a ruhámat és a bukót is. A 9-es tudta nálam a 300-as végsebességet (ex versenymotor) több száz kilométeren keresztül. Ezt semmilyen más 900-as motor nem bírná megcsinálni. Egy alkalommal 250-es átlagot mentem hosszú távon, a többi sportmotorommal 150 a jellemző. Ettől függetlenül elavult gyenge fékes ócska futóműves már a 2001-es modell nekem 10 éve is ez volt már az érzésem. A váltó 5-körül tud üreset váltani, de 400 métert mégis lefutja 10 másodperc alatt. A z sorozat ugyanaz, csak sokkal gyengébb és többet fogyaszt és nagyon fúj rajta a szél, tuning után se megy 270 fölé, gyárilag 250-et tud több köbcentivel. A 9-esben (c-től) nagyon komoly mérnöki munka van, de nekem lassú kanyarokban rémálom volt, 180-tól helyrejött minden.
Nos bogyó mindig is szuzuki fan volt Bepofátlankodott közénk a 9-es fórumba És szeressük annak ellenére, hogy nem is fehér és annak ellenére, hogy szuzuki és bmw fan még azt is elnézzük neki amikor a kakazacsit ócsárolja Persze ezt főleg akkor amikor épp nála van a fórumos tali. Killer Ő még szenvdtelenül fiatal Sajnos nincs mindíg tisztába a cselekedeteivel jelen pillanatban igen "átált a sötét oldalra" Hónapokig makulátlan 10-est keresett magának majd egyszer csak beállított egy össze-vissza karcolt szétesixerrel Remélem majd megtapasztalja a gonosz erőt és visszaáll a lázadók közé Zozóról már rég nem hallottam és láttam eltünt mint az aranyóra Fórumos talin is rég járt már, lehet meghasonlott, vagy csak felszippantotta az a kib@szott magyar valóság
Az, hogy az én motorom váltója miért viselkedett így amit leírtam, nem tudom nem vagyok szerelő, az biztos amíg egyfajta oloajjal ment nagyon finom kis műszer volt, utánna már nem annyira. Ez érvényes volt az én motoromnál sok 9-nél azért nem hallottam hasonló próblémát. az, hogy kukactengely lenyalódik és hasonló encsöm-bencsöm más motormárkánál is pont előfordul. Használat függvénye és az odafigyelés -teljes hiánya- Nem szimpatikus a lopás emlegetése Azzal tudom összefüggésbe hozni az írásodból áradó számora sem szimpatikus keserűséged z750 -é is szar volt van a csapatba olyan nem tudok róla azé szar lenne. Bár ízlések és pofonok én pl. soha nem vennék magamnak olyan motort ami képes legalább 250-re és zéró a szélvéldelme
Te, bogyó, ZoZo és motorskiller vagytok, akik állandóan kiakadtok - engem próbáltok hergelni. Ha négy lélekgyenge anyámásszony katonája. (Direkt motorskillernek írtam, de Ő ugye nem nagyon mer visszaszólni, amióta GSX-R-t hajt. ). Szóval semmi gond a ZX váltóval (olyan, mint a többi ), csak egyszer rossz olajat tettél bele és soha többé nem lett jó! Ez tényleg nem baj. Tényleg ugyanolyan mint a többi. Hisz minden motornál ez van, nem? Olajat cserélsz a váltóban és elromlik.
Nem szimpatikus, hogy folyton a lopást emlegeted. Nem volt kellemes érzés, ma is rossz rágondolni. De egyébként semmilyen összefüggés nincs, mert akkor is szarnak gondoltam a váltót, amikor még meg sem volt a 9-es, mert a Z750-é is szar volt. Aztán a kilencesé is az lett és mikor leírtam, te jöttél ezzel mint most.
A GSX-R1000-t én jobban szeretem (K4-ig).
De a ZX-9R-t többre tartom, mert nagyon sok szempontból jobb motor. Érezhetően sokkal alaposabb munka eredménye.
Cápa te lassan betegesen gyűlölöd a kakazacsit " világ legszarabb nagymotor váltója címet megérdemlő ZX blokkokon "
Majdnem minden motormárkáról leírható. Az egyik leggyengébb pont a váltó A kamahakié sem rosszabb mint bármelyik másiké. törődést igényel Szent igaz nekem mint a vaj úgy működött a váltó egész addig míg balga módon áttértem egy másik olajra Onnan elég darabos lett. Utánna soha nem lett jó amíg élt a motor bármit önthettem bele (rejtély)
A felsorolt motorjaid közül pedig talán akkor volt jó motorod amíg meg volt a 9-es. Az egy fasza kis kompakt gép. Ha akarsz pályázgathaccc is vele, na persze nem úgy mint a nagyok a 160 kg-os gépeikkel. Ha éppen akarsz egy jót túrázni nem fosod össze magad 500 km-er után. Se a csuklód nem szakad le, se a vállad nem fárad el. ülhecc rajta kényelmesen a gyári plekóval sem kell a tankot rágni, 160-ná hogy ne kapja le a szél a fejed Ha tolsz rá egy bubist ez kitolódik 200 utazóig Ha valami sunát szédítesz annak sem csúszik a seggébe az ülés mert még hátul is kényelmes A 140 ló lehet nem vetekszik a mai korszerű paripák teljesítményével de elég jó lendületbe tudja hozni a vasat ami 8000-től kifejezett élménymotorozásban részesít Szerintem mióta ellopták tőled azóta meg vagy sértődve a világra és inkább szidod lehet ez nyugtatja a lelked
hát ez azért pilóta függvénye is Én alám hiába tennék a világ legerősebb, legkönyebb motorját a legjobb gumival, sok gyakorlás NÉLKÜL akkor sem menne 2:30 alá a h.ring
A bankos motornak vannak számai és forgalmija+adásvételije. egyedül a törzskönyv van a banknál. Vettem már ilyet. Azon kívül volt egy állapota is a motornak...
Ezért nem kellett nekünk sem Higany Cbr-je, össze is volt törve, meg a legfontosabb, ki volt köszörülve az alváz és motorszáma is! Egy motornak nem véletlen van ki csapva az azonosító számai, vagy lopott, vagy bankos! Egy motornak amikor rendben van minden okmánya, annak ugyan miért nincsenek számai?????
Persze hogy volt papírja, csak nem tudtad megmutatni hahaha. A pályamotorok jó része lopott papír nélküli gép, de ne vedd magadra. Lehet hogy megvették, de nem csak egy kerékben volt régebbi évjárat. Reálisabb áron igazolható előélettel engem is érdekelt volna, így nem.
Sajnos nem tudok leszokni a terepmotoros váltókezelésről. Meg a 47-es pempő is akadálya ennek némileg - ha csak bokából forgatom a lábfejem szép finoman akkor valahogy beszorul a csizma. Szóval akarva - akaratlanul, felfelé mikor húzom akkor combtőből jól meghúzom aztán vannak hangok.
A 4 év Kawasakizás se tett jót a beidegződéseimnek, mert a világ legszarabb nagymotor váltója címet megérdemlő ZX blokkokon tanulásnak is ez az ára. Annál kellett a lendület a váltáshoz, különben könnyen bajba került az ember.
3an nézték meg, a 3. megvette, és köszöni szépen működik rendesen. A gép 2010-es volt, pont. Képzeld, a 2003-as 954-emen az egyik felni 2001-es a másik 2002-es, direkt megnéztem a kedvedért. Na most akkor mi van? Lehet korábban csinálták a felnit. Lehet cseréltek rajta felnit, sok minden lehet. Hagyjuk a baromságokat! Nem kellett, nem kellett, kellett másnak. De nemtom mi a fasznak irogatok egyáltalán, olyan okosak vagytok mind, meg gondoljatok, amit akartok, teszek rá.
Kár, hogy szemét volt, ha jó lett volna, lehet nem csak 58-at megyek, hanem 1:55-öt, mint Brian a kopp gyári (csak áttétel módosított) sc59-el. De hát fos ez a honda.
Na suzukit ott hagytam ahol volt Elmentem érte és a kuplung érdekes daráló hangot adott ki Úgyhogy vagy nem 20000 volt benne vagy ki tudja Isten is úgy akarja hogy gixert ne vegyek
Nos bogyó mindig is szuzuki fan volt Bepofátlankodott közénk a 9-es fórumba És szeressük annak ellenére, hogy nem is fehér és annak ellenére, hogy szuzuki és bmw fan még azt is elnézzük neki amikor a kakazacsit ócsárolja Persze ezt főleg akkor amikor épp nála van a fórumos tali. Killer Ő még szenvdtelenül fiatal Sajnos nincs mindíg tisztába a cselekedeteivel jelen pillanatban igen "átált a sötét oldalra" Hónapokig makulátlan 10-est keresett magának majd egyszer csak beállított egy össze-vissza karcolt szétesixerrel Remélem majd megtapasztalja a gonosz erőt és visszaáll a lázadók közé Zozóról már rég nem hallottam és láttam eltünt mint az aranyóra Fórumos talin is rég járt már, lehet meghasonlott, vagy csak felszippantotta az a kib@szott magyar valóság
Az, hogy az én motorom váltója miért viselkedett így amit leírtam, nem tudom nem vagyok szerelő, az biztos amíg egyfajta oloajjal ment nagyon finom kis műszer volt, utánna már nem annyira. Ez érvényes volt az én motoromnál sok 9-nél azért nem hallottam hasonló próblémát. az, hogy kukactengely lenyalódik és hasonló encsöm-bencsöm más motormárkánál is pont előfordul. Használat függvénye és az odafigyelés -teljes hiánya- Nem szimpatikus a lopás emlegetése Azzal tudom összefüggésbe hozni az írásodból áradó számora sem szimpatikus keserűséged z750 -é is szar volt van a csapatba olyan nem tudok róla azé szar lenne. Bár ízlések és pofonok én pl. soha nem vennék magamnak olyan motort ami képes legalább 250-re és zéró a szélvéldelme
Nem szimpatikus, hogy folyton a lopást emlegeted. Nem volt kellemes érzés, ma is rossz rágondolni. De egyébként semmilyen összefüggés nincs, mert akkor is szarnak gondoltam a váltót, amikor még meg sem volt a 9-es, mert a Z750-é is szar volt. Aztán a kilencesé is az lett és mikor leírtam, te jöttél ezzel mint most.
A GSX-R1000-t én jobban szeretem (K4-ig).
De a ZX-9R-t többre tartom, mert nagyon sok szempontból jobb motor. Érezhetően sokkal alaposabb munka eredménye.
Majdnem minden motormárkáról leírható. Az egyik leggyengébb pont a váltó A kamahakié sem rosszabb mint bármelyik másiké. törődést igényel Szent igaz nekem mint a vaj úgy működött a váltó egész addig míg balga módon áttértem egy másik olajra Onnan elég darabos lett. Utánna soha nem lett jó amíg élt a motor bármit önthettem bele (rejtély)
A felsorolt motorjaid közül pedig talán akkor volt jó motorod amíg meg volt a 9-es. Az egy fasza kis kompakt gép. Ha akarsz pályázgathaccc is vele, na persze nem úgy mint a nagyok a 160 kg-os gépeikkel. Ha éppen akarsz egy jót túrázni nem fosod össze magad 500 km-er után. Se a csuklód nem szakad le, se a vállad nem fárad el. ülhecc rajta kényelmesen a gyári plekóval sem kell a tankot rágni, 160-ná hogy ne kapja le a szél a fejed Ha tolsz rá egy bubist ez kitolódik 200 utazóig Ha valami sunát szédítesz annak sem csúszik a seggébe az ülés mert még hátul is kényelmes A 140 ló lehet nem vetekszik a mai korszerű paripák teljesítményével de elég jó lendületbe tudja hozni a vasat ami 8000-től kifejezett élménymotorozásban részesít Szerintem mióta ellopták tőled azóta meg vagy sértődve a világra és inkább szidod lehet ez nyugtatja a lelked
A 4 év Kawasakizás se tett jót a beidegződéseimnek, mert a világ legszarabb nagymotor váltója címet megérdemlő ZX blokkokon tanulásnak is ez az ára. Annál kellett a lendület a váltáshoz, különben könnyen bajba került az ember.