Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag 7 Le a külömbség a gixer javára,az agonál 11Le(szerinted az semmi)de én gyorsultam ilyen cbr ellen (nem1-szer)2 fokozatól felfele minden fokozatba gyorsultam el tőle 4.be kb 3 motorhossz volt az előny, gixer gyári, még a légszűrő is.Honda hamar leforog.
Igen nekünk is a gyári idomokon Mra racing füstszinű van, valamiért az Mra a k7 1000 hez tett 2 lyukat , de már a K9 1000-nél nem!
lemaradt
Előbb utóbb kelleni fog rá valami hangzás csak most költekeztem azért így az alap szervizeket csinálom meg az az első. lánckerék cserét meg majd akkor ha már tudom milyen az áttétel gyárilag de én általában -1 et szoktam rakni de kiderül majd ha elkopik ez.
Amiket tervezek rá:
Mra vagy Puig plexi
Fém fékcső
Gb racing blokkvédő
Rendszámtartó csere
Kipuff
Ennél több nekem nem kell
Most nézem az Mra plexiböl van olyan ami lyukacsos? Van ennek értelme, vagy használ valaki ilyet? ha jól tudom s1000 rr volt hasonló :D
De akkor már azt is említsük meg a sc59-ről, hogy az elsők a 08-asok mind betegen jöttek ki, és visszahívás volt rájuk, főtengely, hengersor, dugattyú, kuplungkosár, stb.! (A nagy Honda nagyon mellé nyúlt) Persze aki 2 személlyel való túrázásra használta max. 6-7000 fordulaton azoknak nem jött elő a hiba, de aki verte neki rendesen, főleg pályán, és nem végeztette el a garanciális cseréket annak mind lefeküdt a blokkja! Igazán 2010-re tették rendbe az cbr 1000 rr blokkokat de azok is hajlamosak az olajfogyasztásra főleg ha pályán használják őket! És persze végteljesitményben vagy sebességben 1 k7 1000 vagy 1 08-as zx 10 r megeszi! De egyébként a váza,futóműve, féke, az rendben van nagyon!
Szia higany,

Ez szerintem is így van. Nincs nagy különbség az ezres motorok között. De ha valamelyik egy hangyányival erősebb is, az valószínűleg a gixxer lesz. Ez már régóta így van egyébként a gixer-blade viszonylatban. És kezelhetőségre mindig is a blade volt jobb.

Tartozom Neked egy videóval, ami sehogy se akar elkészülni. De szerintem jobb ha gurulunk egyet a nyáron és demonstrálom az álláspontom.
Drasztikus különbségre ne számíts sztem. Nézd meg ago méréseit.
K7/k8: http://www.agomotors.hu/websho...
Sc59: http://www.agomotors.hu/websho...
Gyári motor 4Le-vel erősebb a gixer, de csak mert forgósabb, nyomatékuk azonos. Progizott, valószínű egyszerű kipuff tuningos esetleg sportlégszűrős sc59-ek 185-190Le között vannak, gixxerek közül is kb csak a komolyabban tuningoltak tudnak ennél többet, az ilyen enyhén piszkáltak ugyan ezt tudják max, és kisebb a nyomatékcsúcsuk, de sztem a görbéjük se olyan szép, az sc 59-nek nagyon szép széles egyenletes a nyomatékgörbéje. Szóval kb semmivel nem tud többet egy k7/k8 gixxer erőben, meg másban sem sztem, se futómű, se fék...
Van hozzá 2 Bodis slip-onom ha akarnál valami más dobot rá, csak ez a kép van róla most a 2 felső dob az rajta!
Üsd ki a hátsódob közepét tegyél fel -1/+2 áttételt és meglesz az érzés!
És Kis Bigoszika te még valószínűleg a Gyáva Mustángodat szerelted a sufnyidban mivel gondolom nem tetszett a hatalmas hátsó lánckerék rajta, vagy már akkor a fordított váltó, mikot én már 2001-ben full Yoshi kittes K1 1000-el motoroztam ami akkor már 172 pacis volt h.keréken, úgy hogy engem nem tudsz elvarázsolni a hülyeségeiddel itt, mint nagyon sok mindenki mást!
De akkor ez is kamu, ugye szemüveges barátom, de nézd meg a madarasi oldalon ai idő és sebesség csúcsoknál!!!
De neked 1 külön kategóriát csinálnának a K2-esed miatt, mert az egyedülálló a maganemében, mivel nem 1-ből lehet vele indulni hanem 6-ban a mérhetetlen nyomatéka miatt!
Mitől lenne kamu, hol tiltja szabály a blokk munkát te mindentudó, nézd meg a madaras oldalon nyugodtan! És te elindultál ott 1 x is, peig nagyon fogatkoztál régebben hogy kipróbálod magad??? Biztos lett volna vagy 11-es időd!
Addig nem volt semmi baj, amíg a féknyomást keresgéltem meg végig egerésztem Zsámbékon 6-7000-es fordulaton. Minden tökéletesen működött. Elmentem még az 1-esig nyugiba, ott se pörgettem 8000 fölé. Aztán kifordultam az egyesre és gondoltam kicsit meghúzom most már itt nyíltabb a terep. Mikor a dinnyéshez értem valami megütötte a bal lábfejem, mondom "jaj ne, mi a tököm tekeredett le már megint". Mondom jó, akkor a lámpánál megállok. Váltanék vissza, kuplunggal meg mi lett, ami fél perccel korábban még jó volt?! Kitekeredett mind a két munkahenger csavar!
A szerencse az, hogy egyik se veszett el, tehát hogy a lábamra mi pattant azt nem tudom, de az égiek megint velem voltak. Azért ma átnézem. Van menetrögzítő de mindig csak oda teszek ahol igényli. Utálom amikor begyógyul az aluba a csavar.
Kezdődik... Tudtam, h neked kellett volna adnom a menetrögzítőmet...
Talán a féknél valami?
Adatlapomon van email cím, a manualt át tudom küldeni (de google is megtalálja)
Plexi duplabubis, gyertyát denst tettünk most, 12000-enként kell elvileg cserélni.
Fém fékcső x-bikeból jött
Találd ki tegnap mi lazult le Biatorbágyig.
Elküldöm emailben a szervízkönyvet, ha nem megy a leöltő.
Ugye ugye...régebben én is szedtem le innen, azóta meg nem találom a megoldását...
http://www.manualedereparatie....
Fékcsőből én a Venhill-t szeretem. Főleg mert el tud forogni a hollandernál, és be tud állni rendes helyre a cső. Meg mert szép színes.
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZU...
Gyertyából NGK CR9EIA-9 vagy Denso IU27D van benne, amit 12e km-enként kéne cserélni. Mivel platinum gyertya ezért bírja a gyűrődést nem kicsit. Viszont 4-5000/db...
A lényeg hogy jó gazdára talált
Ne bassz.....régen innen töltöttem le K1-K2 manuált de most nekem sem megy mit kell itt csinálni
Kép lemaradt:
Sajnáltam és rosszul jött ki, hogy nem tudtalak biztosítani afelől, hogy a tengellyel nem lehet baj. Azóta egyébként kitaláltam hogy hogyan lehet otthoni körülmények között is pontos fokot mérni és meg tudtunk arról győződni, hogy a tengely nincs elb...va. Kép csak Neked (feri légy szíves ne tegyél fel kérdéseket jó, mert leszarom a véleményed is meg téged is ).

Mondtam Neked akkor és azóta ezt még valószínűbbnek tartom, hogy a eltévesztettétek a fogat összerakásnál, azért lett vele azonnal rossz a motor. Nagyon könnyű tévedni először én is és oszi is mellé rakta (én konkrétan 8-szor raktam be és ki mire biztos lettem benne, hogy jól vezérel). Utána elindultam vele padoztatni és már az oda úton éreztem, hogy igen csak jó lesz, de nem mertem odahúzni neki mert féltem, hogy bekevesel aztán ebben is kilyukad a dugattyú mint a CZ-ben. Pad után kifordultam a kapun dobtam a kettőt és..... hááááááááá!

Én soha nem fogom visszatenni a gyári tengelyt, a K5-é marad benne. Azonban egy kis elcsavaráson megint töröm a fejem. Ha a K5 szelepek bekerültek, akkor lehet hogy kap a szívó 50-75 szögpercet.

Kókány kapitány és hűséges padavanja mérnek
Innen hogyan lehet letölteni? Már egy ideje keresem a megoldását...