Nem az volt a baja hogy pályáztak vele, hanem annyit nem ért, megindokoltam miért kellene az árából engedni nem akarta megérteni a kedves eladó. Az évjárattal való átbaszás pedig pont ennél a motornál már a geciség kategóriába esik. Papírja se volt, szerintem sokan megnézték és otthagyták.
Az a "honda" már ment 2 perc alatt a ringen,pedig csak egy szar honda :-) Nem pedig baszott erős Végh Jani által szétfaragott brutális gsx-r.......
Ez hogy lehet?
Az nekem még le nem lazult, de már kétszer eltört.
Át fogom alakítani olyan csuklósra, aminél csak egy lyuk van a golyóban és átmenőcsavarral lehet odafogni. Azt nem lehet szétrúgni. Remélhetőleg el is fog férni. Ebben most nem vagyok biztos.
Hasonloan jartam én is. Üztem a gépet. És váltottam volna és elkönnyült. Váltottam volna mégegyszer de nem volt mivel. Ez 170 nél. Lenéztem figyegett a toló rud is a váltókarom is. Minden ott figyegett. Na mondom király. Félreálltam. Persze kiráhögött mindenki akit megelőztem. Kézzel összetekertem a rudat a váltokarral kontra anyat nem hagytam el bár ott néztem hogy a rezonanciátol elkezdett letekeredni de épp nem esett le mire meg álltam. Kézzel lekontráztam aztán tatásam hazafele.
Erről nem is tudsz meg győzni, mert 15 évig aktív részese voltam a gyorsulásnak! Sehol sem voltak az 1000-es hondák a suzuki vagy a kawa mellett, ha gyári blokkos motorokról beszélünk! Tehát aki komolyan gondolta nem is igazán verenyzett Hondával, hacsak meg nem vette hozzá a HRC komplett kittet 2.5 millióért! De ha nem hiszed nézz utánna!
Igazad van, a GYÁRI ADATban annyi a különbség, csak hogy az szart sem ér! Mérve meg 3,5Le, nem 11, amiről beszéltél. Ennyi.
De szopkodjátok csak egymás faszát itt, hogy a ti gépetek a legeslegeslegjobb a világon. Leléptem.
Egy motor menetteljesítménye nem csak attól függ mit mutat papíron a teljesítmény diagrammja! Primér-secunder áttétele, ram-air miként dolgozik rajta, légellenállás és még sok mindenen múlik! De sajnos a Hondának sosem volt erőssége a gyorsulás és a nagy sebesség! Ezért válltottam én is róla 2005-ben másra, hál istennek! De viszont pályára elfogadnék egy 2010-utáni Cbr-1000-et!
A hazai gyorsulások nem mérvadóak. A független tesztek (Magazinok vagy akármi) sokkal inkább mutatnak reális képet, és ott 400m-en nem igen szokott alulmaradni a honda, sőt... de tök8, 1 ekte Suzukissal ezt úgyse lehet elhitetni.
Ezt nagyon nehéz és nem is lehet elhitetni 1 ekte Hondással, pedig 402 m-en is már kurvára kijött a diferencia köztük, és ugyanúgy elmaradt a 08-as Zx 10-től is, pedig az nyomatékban elmarad a Cbr-től!
Nemtom miről beszélsz.:
SC59: 177.5 LE, 117.2 Nm - TesztMotor
K7: 181.1 LE, 117.1 Nm - SuperBike
Ez hol 11LE agonál? Ez 3,6Le, mert a suzuki magasabb fordulaton dolgozik, nyomatékban nem jobb. Ezek gyári, módosítatlan motorok.
Nem mondom, hogy erősebb, gyorsabb az SC59, csak lehelletnyi a különbség nem pedig "ég és föld", ahogy itt egyesek állítják. És ez csak az egyenes, kb minden másban valószínűnek tartom, hogy a honda a jobb.
Ez hogy lehet?
Váltás elött rászoktál tartani a váltóra?
Lenyugodtak a kedélyek
Át fogom alakítani olyan csuklósra, aminél csak egy lyuk van a golyóban és átmenőcsavarral lehet odafogni. Azt nem lehet szétrúgni. Remélhetőleg el is fog férni. Ebben most nem vagyok biztos.
De szopkodjátok csak egymás faszát itt, hogy a ti gépetek a legeslegeslegjobb a világon. Leléptem.
SC59: 177.5 LE, 117.2 Nm - TesztMotor
K7: 181.1 LE, 117.1 Nm - SuperBike
Ez hol 11LE agonál? Ez 3,6Le, mert a suzuki magasabb fordulaton dolgozik, nyomatékban nem jobb. Ezek gyári, módosítatlan motorok.
Nem mondom, hogy erősebb, gyorsabb az SC59, csak lehelletnyi a különbség nem pedig "ég és föld", ahogy itt egyesek állítják. És ez csak az egyenes, kb minden másban valószínűnek tartom, hogy a honda a jobb.