Csatlakozz!! Most induló csoport, melynek célja a Suzuki GSX-R típusú motorok népszerűsítése, illetve a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztása, alkalomadtán közös túrák szervezése! https://www.facebook.com/group...
A ketto kozul jelenlegi allapotban elegge szoros lenne a verseny, azon talan a futomu jobb, enyemen viszont fenyevekkel jobb fek van a gyarinal. Felszereltsegre is azert az enyem a jobban felszerelt jelenleg.
két karc van rajta egy a tankon meg a faridomon. tökre megbékélek veke mert gazdija volt. És amit be igazad volt pipi hogy nem új motor. Mert az a szalonba van. Attól függetlenül jo állapotban van fel ment az ára is.
És a kilómétere is helyén való. Most cseréltem le agyári láncot. A lengővillán meg én csináltam mártöbb kőfelverődést. a kilences meg egy szájbabaszott jo motor még ha egyszer váltot kell venne cserélni is akkor is ki visz a világból.
Régen lehet az lett volna ennyiért, de eléggé elindultak felfelé a használt sportmotor árak, főleg így szezonban. Én ezt annak tudom be, hogy nagyon megdrágultak az új sportgépek és ez húzza felfelé a használtak árát is. Ráadásul ritka is a szép műszaki és esztétikai állapotú is. Csak érdekességképpen a szép gyári (!) állapotú k5-6okat viszik, mint a cukrot Angliában 4-5ezer fontos áron. Az enyémet itthon is már 2en kérték volna, úgyhogy sztem nem lesz gond az eladással ha majd odakerülök. Ha szabad kérdezni mennyiért adtad el a k9-et? Nagyon jól nézett ki azokkal a dobokkal
Nekem a k7ben egyedül az első lámpája nem tetszik, műszaki oldalról meg az, hogy pár kilóval nehezebb lett a k5nél, bár ezen egy új kipuff sokat segít Y-nal. Mondjuk ha én váltok az enyémről és nem ratyi s1000rr lesz a választott, akkor L2-nél öregebbet nem fogok, az előtte lévők csak kis előrelépések az enyémhez képest. Bár egy ilyen k8 nagyon tetszene azért:
Picikét és Cápa nyugi vágyik még. Sőt naponta olvasom a fórumokat. De mivel nekem nem pálya a kinek nagyobb a farka inkább nem szólok. Nameg ahogy olvasgatok csak az jön le hogy ki hogy részleget a motorját. Mintha a tizedekért menne a harc. Írtam már lehet vitatkozni de teljesen felesleges mert a fórumon lévő emberek 99 százaléka örülne ha a motorjának a felét kitudná motorozni. Köztük én is. Szóval teljesen felesleges az erőlködés. Tiszteletben kell tartani mások véleményét, valaki fúria farag valaki túrázni és ennyi.
Mi most szombaton megyünk nézni egy kék-fehér k7-et egyik ismerősömnek, ami jónak tűnik az mind drága is (2 fölött), kíváncsi vagyok 1.950ért ez mit fog tudni élőben, bár személy szerint azt a Jardine kipuffot dobnám le róla egyből. K5-6ot akart, de mivel már egy ideje nincs kék-fehér eladó, így úgy néz ki k7-8 lesz belőle.
https://www.facebook.com/group...
És a kilómétere is helyén való. Most cseréltem le agyári láncot. A lengővillán meg én csináltam mártöbb kőfelverődést. a kilences meg egy szájbabaszott jo motor még ha egyszer váltot kell venne cserélni is akkor is ki visz a világból.