Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már van ilyen, minek csináltál mégegyet?
Csatlakozz!! Most induló csoport, melynek célja a Suzuki GSX-R típusú motorok népszerűsítése, illetve a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztása, alkalomadtán közös túrák szervezése!
https://www.facebook.com/group...
M3 in ma hoztátok haza utifutón?
elvesztettem a telószámod átkozott jövőhéten jelenésed van
bocsánat..........bal még jó hogy GPS irányit
valóban nem vagyok fehér,ez egy igazi kamionos jobb kar
Bogyó verhovina nem ér!
Olyan kicsi shrek!
én szeretlek Cápa és fel is nézek rád.............me kurva magas vagy
én 1-2 be csutkán megyek........az nem kimotorozás????
Nincs olyan évjáratú...
Ebben igazad van !
A ketto kozul jelenlegi allapotban elegge szoros lenne a verseny, azon talan a futomu jobb, enyemen viszont fenyevekkel jobb fek van a gyarinal. Felszereltsegre is azert az enyem a jobban felszerelt jelenleg.
Haverod megveszi, megnézitek hogy k5 vagy k7 a jobb.
két karc van rajta egy a tankon meg a faridomon. tökre megbékélek veke mert gazdija volt. És amit be igazad volt pipi hogy nem új motor. Mert az a szalonba van. Attól függetlenül jo állapotban van fel ment az ára is.
És a kilómétere is helyén való. Most cseréltem le agyári láncot. A lengővillán meg én csináltam mártöbb kőfelverődést. a kilences meg egy szájbabaszott jo motor még ha egyszer váltot kell venne cserélni is akkor is ki visz a világból.
Igen, kb annyival erosebb, mint nehezebb. Aki k5nel regebbrirol valt annak nagy elorelepes a k7-8, de k5 utan nem adna olyan nagy pluszt nekem.
Nehezebb 2 kipuf. miatt is de erősebb is.
Régen lehet az lett volna ennyiért, de eléggé elindultak felfelé a használt sportmotor árak, főleg így szezonban. Én ezt annak tudom be, hogy nagyon megdrágultak az új sportgépek és ez húzza felfelé a használtak árát is. Ráadásul ritka is a szép műszaki és esztétikai állapotú is. Csak érdekességképpen a szép gyári (!) állapotú k5-6okat viszik, mint a cukrot Angliában 4-5ezer fontos áron. Az enyémet itthon is már 2en kérték volna, úgyhogy sztem nem lesz gond az eladással ha majd odakerülök. Ha szabad kérdezni mennyiért adtad el a k9-et? Nagyon jól nézett ki azokkal a dobokkal
Nekem a k7ben egyedül az első lámpája nem tetszik, műszaki oldalról meg az, hogy pár kilóval nehezebb lett a k5nél, bár ezen egy új kipuff sokat segít Y-nal. Mondjuk ha én váltok az enyémről és nem ratyi s1000rr lesz a választott, akkor L2-nél öregebbet nem fogok, az előtte lévők csak kis előrelépések az enyémhez képest. Bár egy ilyen k8 nagyon tetszene azért:
Akkor lenne igazad ha nem éppen most mennének megnézni. Nyilvánvalóan nem irreális az ár ha van érdeklődő.
Azért szerintem 2m ft irreálisan sok egy k7-8 ért .Talán nem kellett volna eladnom a k9 et.
Picikét és Cápa nyugi vágyik még. Sőt naponta olvasom a fórumokat. De mivel nekem nem pálya a kinek nagyobb a farka inkább nem szólok. Nameg ahogy olvasgatok csak az jön le hogy ki hogy részleget a motorját. Mintha a tizedekért menne a harc. Írtam már lehet vitatkozni de teljesen felesleges mert a fórumon lévő emberek 99 százaléka örülne ha a motorjának a felét kitudná motorozni. Köztük én is. Szóval teljesen felesleges az erőlködés. Tiszteletben kell tartani mások véleményét, valaki fúria farag valaki túrázni és ennyi.
Én is azt javosolnám, a képeken elég jól néz ki, jobban jár a k7-el(nézd meg a teszteken mennyit változott műszakilag a k5-höz képest).
Mi most szombaton megyünk nézni egy kék-fehér k7-et egyik ismerősömnek, ami jónak tűnik az mind drága is (2 fölött), kíváncsi vagyok 1.950ért ez mit fog tudni élőben, bár személy szerint azt a Jardine kipuffot dobnám le róla egyből. K5-6ot akart, de mivel már egy ideje nincs kék-fehér eladó, így úgy néz ki k7-8 lesz belőle.