Igen a fele már a műhelyben (97-es rs 125) , a másik feléért délután megyek. Egy működőt már láttam ktm mx 500 blokkal, de nem akarom a vízhűtést cipelni. Szóba került a czet 360 is, de azt nagyon át kellett volna alakítani. Az ideális blokk a rotax 257 lenne, de egyrészt drága másrészt nem találtam eladót. Ha összeáll kipróbálhatod. 130-140kg között lesz menetkészen. Az RXV igencsak beszaratós földúton, puha cross gumikkal aszfalton is, szerintem még nem próbáltad ki, ellenkező esetben most arra gyűjtenél. http://youtu.be/1uAZKm4r7Wg
Válaszok sorrendben:
1) igen, nálam is volt már ilyen hiba és igen, én is besz@rtam, de a megoldás a 2) pontban van
2) szedd ki... add el, a pénznek pedig verj a seggére pókerben vagy csak címkézd fel, hogy "szívatós emlék" és tedd a fiókba...
Nekem is szarakodott, de még bírta volna csak vettem egy Akra rendszert így ki is szedtem a picsába. Sokan írják hogy gyengébbnek érezték utána tőle a motort, de lehet én vagyok hülye mert én még pont hogy picit erőteljesebbnek érzem.
Üdv! Nekem ugyan ezt csinálta és a kipufogó (C46) írta hibának. Egy kicsit meg wd40eztem a bowdeneket, meg a szelepet is, hátha valahol szorul. Azóta még nem csinálta a hibát.
Sziasztok! Olyan kèrdèsem lenne,hogy k6 nál találkoztatok e már azzal a hibával,hogy hidegen írja az F1 hibakódot,amint bemelegedett ès leállítom majd újra elindítom már nem írja! A kipufogó szelepet mondták, de nem tudom mit csináljak vele???ha valakinek van ötlete ossza meg velem! Köszi!
a 10 centis tompító nélküli kipufogóra még pestről is kijönnének a rend éber őrei. A szellemlovas ilyennel tolta 300-zal egykeréken idom nélkül. Küldjem át a videót?
http://youtu.be/1uAZKm4r7Wg
Hány km-ként van szelephézag állítás K3 gsx-r 1000 en???
Igaz lehet amit a kis könyve ír??? 24.000 km ként??? :O
1) igen, nálam is volt már ilyen hiba és igen, én is besz@rtam, de a megoldás a 2) pontban van
2) szedd ki... add el, a pénznek pedig verj a seggére pókerben vagy csak címkézd fel, hogy "szívatós emlék" és tedd a fiókba...