Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltam 690-es ktm-et egyesbe megy úgy mint az aprilia kisebb motorral 3-4.ikben. Ez se jött be. BMW F650-be lenne big bore kit de horror az ára.
A 2T 5000 projekt úgy néz ki elbukott, egy halom szemét amit árulnak. EXC525 lesz eddig a befutó, annak a kipufogóját is könnyebb megoldanom.

Eladó 1 pár yoshimura karbon dob 30,000Ft a kettő ára. Amerikai nem e-betűs, db killer helye kialakítva, picit foglalkozni kell velük. Darabonként is eladó. 12,000-ért akad még egy hosszú 50-es talán finster alu dob is 750-esre. És találtam még egy 2005-ös cbr1000RR gyáriból átfaragott sportdobot is szintén jelképes áron.
Így is, úgy is szívás. Ez a hajó már elfog süllyedni. Észbe? Ezek? Nem hiszem.
Eladó Bodis Slip-on GSX-R 1000 k7-k8 hoz! Az ára 120000 ft, vagy Euróban is fizethető 380 €!
Én nem várom. Megszívjuk.
Az jobb lenne, ha észbe kapnának végre és új alapokon lehetne folytatni egy valódi EU-t.
A 2T-kre viszont előbb injektort, majd a Cápát és nyíí!
Végre! Régóta erre várok!
Mostakkor lesz Huxit vagy nem?
Merakkor vennem kell útlevelet.
Tegyuk hozza meg is erdemli... Marmint az eu.
Jelen pillanatban a 2T áll nyerésre az EU-val szemben, ami az utolsókat rúgja.
Na jó de a kínai változtatható hangkártyás dolby digital kipufogóimitátoroknak most új lehetőség.
Ki is fog maradni. Tegnap olvastam hogy a KTMmeg Huszky ami ugye már a ktm keze alatt megy már. Szoval kifutattják a 2T 125 ös szériát végleg. Befejezik a gyártásukat az EURO4 majd az EURO5 ös szabájozás miat. Akkora teljesítmény csökkenés és súlytöbbletet jelentene hogy úgy döntöttek befejezik a gyártásukat. A jövő az elektromos motor ami kicsit több mint 100 kg. 317km ert is elmennek valamint 144 Nm már indulásnál bármikor rendelkezésre áll. Nincs lyuk nem függ a fordulatszámtól.... kevés kopó alkatrész, igénytelen gondozás mentes motor.



Szar világ lesz....
Egy átkotptt ditekken kívül minden 2t kimaradt az életemből hál istennek.
Na jó van egy stihl is de az nem motor.
Meg csináltam egy varacskosdisznó robogót,de az annyit evett mint egy 600-as és forgalomban életveszély.
2T Mekka
Akárcsak a masik g betűs, azaz Göd.
RS 125 faragás:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Ez is Rs 125 csak ez Honda
/ gyengébbek kedvéért, ez gyári versenymotor amivel a gp-ben mentek...persze különböző kitekkel, de mindnek ez a típus volt az alapja /
https://m.youtube.com/watch?v=...
Hali. Megvan még? Mibe valo? Érdekelne!
Hogy mik vannak ebben a hülye városban,az állandó tömegnyomorton kívül.
Ezt sehol... anno egy RS 250 Apriliaba készült súlyos fejlesztések árán. De mi az ami kellő tisztelet és megfelelő pénzmennyiség fejében nem reprodukálható?
Érdeklődd meg mennyibe kerülne ez neked:
Jakab Zsolt / Gödöllő /
+36202307780
ez érdekelne. Hol árulják?
Az nagyon kommersz. Ez fog tudni kigyorsítani is nem csak füstölni. Érdekelt az is csak elszállt az árakkal.
3db CR 500 Wartburgnak befűzve mondjuk nem lenne rossz egy GSX-R 750 vázban.
Volt már 450F-em, hajtottam többet is, tuningoltat is. Van elképzelésem az 550-ről, noha tényleg nem próbáltam aztat. Az Aprilia hugyos fos megoldásai köszi nem kellenek, az ereje meg nem hoz lázba. Jut eszembe próbáltam Pegaso 650-t. Hát nem egy versenyenduró. Olyan szar volt, hogy alig vártam, hogy leszállhassak.
Na kikerestem neked.
79,54 hp... természetesen hátsó keréken ;)
Ha pedig nem kis költségvetésű a buli, akkor rendelj egy Jakab Zsolti blokkot és lehugyozod a bokád szárát :D
Ott v2 250 2t az alap...hengerek le...2db 180as henger szetfaragva fel... úgy röviden. :D
75-80lovat vert rá a padra kapásból... most pontosan nem emlékszem.
Drága neki a bekerülési ár;)
Mondjuk Sedu elég régóta mást tart reálisnak, mint más emberek...ami nem feltétlenül rossz...elvégre, ha van olyan aki rossz motor árán ad jó motort, akkor miért ne :)
Ez már jó régi...
Én nem tennék bele egyhengeres 500ast.
Ha 500, akkor 4henger.
Ha nagyon meg akarod csinálni, akkor szerezz egy 86-91 közt gyártott rd350lc ypvs blokkot.
Az élből lerak 63lovat és jóval élénkebb...
Utcára, pályára, mindenhová előnyösebb lenne mint egy cross 500 ;)
Másodiknak... bírnád