Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag, hogy milyen az senkit nem érdekel. Axiómákat vegyünk figyelembe (ezt akartam írni killernek is).
Ilyenekre gondolok, mint hogy:
- természetesen nem gyári dobbal használunk egy sportgépet, hanem nyitottal amihez be is állíttatjuk nem csak felrakjuk
- természetesen jár a -1 annak aki 200-as slicket használ a gyári /50-es helyett
- természetesen nem hisszük el, hogy a motor 299-nél tényleg annyival megy
- természetesen az 1-3 közötti kigyorsítás vagy kerekezés témájában csak TRE-vel ellátott motorokat veszünk figyelembe
- természetesen nem kuplunggal vesszük fel, mert azzal a Simson is feljön
Aki ezeket az alapvetéseket nem veszi természetesnek, azzal feleslegesen fárasztjuk egymást mert csak arról érdemes beszélni amit a blokk tud és nem arról, amit a mérnökök kiizzadtak az európa értékesíthetőség érdekében.
Ha ezekkel nézed, akkor jók lesznek a K6 utániak is rögtön. K9-től nekem nem tetszik, szerintem konstrukciós hibák vannak. Mondjuk a szimmeringezett főtengelyt, amiben a gumi tartja az olajnyomást azt nem tudom hogy gondolták......
Ez nem a környezetvédelem miatt van. Egyszerűen több lóerőhöz több fordulat kell. Vagy több köbcenti, vagy feltöltés vagy stb.
De alapvetően többet forognak a mostani 1000-es mocik. Rövidebb löket, nagyobb szelepek vagy szelepemelés, alacsony fordulaton kisebb nyomaték.
Sziasztok.

Mivel fogalmam sincs mikor fogok újra motorozni, így inkább eladó pár holmi K5-K6-hoz.
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Full Bódis rendszer: rozsdamentes leömlő, titán végdob, K5-K6-hoz eladó rugókkal mindenestül. 170 e
jobbos gyári tükör (15)
kék üléspúp (20)
2000 km-t használt Galfer hullámos féktárcsák (95)
bontatlan galfer sport fékbetét yamahához (19)
20-as Magura felső munkahenger féklámpa kapcsolóval. (80)

Az árak fixek, ha nem mennek el, akkor megmarad a jövendőbeli motoromra... ;)
email/teló
Ertem amit mondasz. Erdekes amugy, hogy pl a 2010es 1000rr 10.000 alatt le van maradva a k5tol eljesitmenyben, csak mikor a k5 kezd elfogyni, az meg akkor kezd el orult modon menni. Multkor linkeltem be errol grafikont, de nem erdekelt nagyon senkit
Nincs veletlen vki aki ment k5-6tal is meg k9tol felfele is vmelyik ezressel. Allitolag elegge halovanyak az ujak argihez kepest, kell rajuk egy teljes rendszer pcvel, hogy igazan jo legyen. Buzi kornyezetvedelmi normak... (Vagyis nem azokkal van a baj, hanem, hogy arra az elenyeszo szamu sportmotorra is vonatkoznak, amibol pl autokhoz kepest toredeket adjak el).
Gondoltam. Akkor kihagyom. De köszi.
Egy együttes!
NTEC.
Ha NTEC akkor nem kell, egyébként jöhet.
Asse tuggyátok mi az a Kredenc.
Nem nagyon csinálok én ilyeneket. Közúton egyeneshuszár vagyok. Bár az M0-on is lement hátul a rinyacsík.
Ja tényleg nem kell slick gumi? 4-et adok 20-ér. 1 első 3 hátsó.
Még nem olvastam, amikor beírtam.
Mindent tudok! Ezt meséli folyamatosan...Imponálni szeretne nekem, de egy kredenc...
De akkor most jösz Te is Lepencére szúnyogot írtani?
Nincs vége. De a mostani ZX-10R-el már nem nagyon fogok pályázni. Rosszul jött ki a lépés.Szerencsére van egy ZX-6R amit használhatok ilyen célra.
Úgy is néz ki, mint egy szekrény. Na jó, kredenc.
És akkor most vége a pályamájszterkedésnek?
Én nem tudom. De ezek szerint te igen.
Hála az égnek keveset.És slim tipussal.Tök áramvonalas.
Tévedsz ez az! Itt van Zoli32, tudod te mennyit szállít?!
Terepmotor alapból robbanékonyabb abban a tartományban amiben használjuk. Szerintem élvezném ...
Arról én nem tehetek, hogy hátrányos helyzetűek vagytok. Szerencsére ez nem a bútorszállító fórum!
A CR250-et nem ajánlom, ha a TL-t is meg szeretnéd tartani. A robbanékonyságról alkotott fogalmakat igen alaposan átírhatja.
Igazából a régi veztengelyes változathoz képest gondoltam. Mondjuk Tl-hez képest lehet jobban megy már alul. Fene tudja.
Nekem nem azért van TL-em, mert alul erősebb a V2, mert alapból nem is erőltetek kis fordulatot.
Már megszoktam, nekem jó ez is. CR250 vagy gixerr, vagy valami kellene mellé
Most nem akarok görbéket mustrálni, meghagyom ferinek vagy higanynak, de a gyengébb motor mint önmagában igaz kijelentés árnyalható picit, ha kerekezésről van szó. A kerekezéshez (egyáltalán a kigyorsításhoz) nyomatékemelkedéses szakaszra szükség (tkp. az első deriváltnak kell nagyobbnak lenni, úgy hogy az integrál is nagyobb a kérdéses szakaszon). És ismétlem nem érvelni akarok vele, csak jelzem, hogy nem vennék arra mérget, hogy ez a paraméter a K5-nél nagyobb. Az, hogy a számszerű csúcsteljesítmény több, az nem vitás, de nem ettől áll egykerékre egy motor. A görbe, az áttétel, a súlypont, a menetszélnyomás (bizonyos gépeknál a tapadás) együttese számít és ebben a tapasztalatom szerint a K1-4 modell előnyösebben viselkedik. Természetesen az a motor, ami könnyebben egykerekezik, az végeredményben rosszabbul teljesít a pályán, tehát ami az előnye pont az a hátránya is. A K5 a fejlettebb gép és a helyes szempontok szerint az a jobb is.