Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A K5 ezer egy Legend! Nem hiába a BMW gyártja licenc alapján kevésbé jó minőségben! Olyat talán kapsz üvegekért! Próbáld meg!
Há hogy a viharba ne lennék,GPussy eredményeire mindenki az.
Amúgy ha megtennéd az maxiezerköszönet,K51000-re gyűjtök,már visszavittem az üvegeket csak sajna nem elég.
Te biztos! Irigy vagy rám, nem baj elnézem. Talán majd egyszer tőled veszek bútort, hogy legyen egy kis örömöd!
Csak szeretnéd!
Igen, sok GirdGirl leápol!
Ti mekkora rohadékok vagytok!
Áh inkább az ápolóid.
Csak szeretnéd!
GPussy.
GP Pilot!
Pedig a GPussy mindent tud.
Adnék, de erről pont nem tudok semmit.
Jah ha 11e-nél 200 körül visszabaxod .-be kiesik a blokk?
Kussba legyetek én vagyok felül. Marketing van, kell e srácnak az infó! Nemétitek?!
Idős vidéki nemdohányzó kőrorvos használta a falu körüli munkavégzésekkor kizárólag a közlehedési sebességhatárok szigorú betartása mellett,csak hozzáértő suzuki márkakereskedés nyúlhatott hozzá,és csak gyári alkatrésszel lett szervízelve,igaz csak kötelezőt kapott mert nem romlik el,pláne mert vasárnap csak és kizárólag 2.-esben a templomig és vissza volt a verdikt.
Amúgy tökéletes túragép.
Miért? Mint kiderült mindenki patika motort ad el, mert olcsón vette és szeretne egy kis hasznot.
Azt nem toom, de ebben az országban azt jobb ha nem akarod tudni.
Szóval segítek azzal, hogy én írok. Ebben az esetben sokkal többen olvassák a kérdésedet.
Nálam a működő fék.
Nem úgy értem :D hanem a motortelőéletét ismeri e valaki ?
Nálam ez az alap.
Alap?
Nics kipufogó csak egy bazinagy cső némi dísszel.
K4 alapgép, 160 ló, 280-at megy. Harmadikban emelgeti, erő Veled van.
Erről a példányról tudtol valami infót?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-10334571
Nem ugyanaz az egyiknek f1 csapat csinálta a 4 szelepes hengerfejét a másiknak a digók baszták el régi r1 mintára 5 szelepesen. Sajnos kiegyenlítőtengelyes sima járású váltós blokk kell a könnyű alu vázba egyébként elreped.
Beleszerettem abba a 2 hengeres geci blokkba, mint egy nagyon leáttételezett könnyű r1.
F650-ben ugyanaz a blokk van mint az általam említett Pegaso 650-ben. Lusta jószág.
Ilyen méretben már nem hegyezik ezeket, mert szétesnének mint a korsszbicigli. Az Aprilia is azért 2 hengeres, hogy még tudjon valamennyire forogni is. Nem véletlen, hogy jobbnak is érezted, mint a többit. De az is széthullik.

A supersingle jó mókának néz ki, de a nyújtott áttétellel olyan fosadék gyengék azok a 450-esek (lehetnek akár 5- vagy 650-esek is), hogy az embernek elmegy tőle a kedve. Nem véletlen ajánlgatom a kétüteműt. Az az egyetlen olyan alternatíva, ami töltés nélkül tudná a mosolyt és könnyű is. Vanak jó kis 180 lovas hószán blokkok ebayen, azokból szüreteljél szerintem.