Há hogy a viharba ne lennék,GPussy eredményeire mindenki az.
Amúgy ha megtennéd az maxiezerköszönet,K51000-re gyűjtök,már visszavittem az üvegeket csak sajna nem elég.
Idős vidéki nemdohányzó kőrorvos használta a falu körüli munkavégzésekkor kizárólag a közlehedési sebességhatárok szigorú betartása mellett,csak hozzáértő suzuki márkakereskedés nyúlhatott hozzá,és csak gyári alkatrésszel lett szervízelve,igaz csak kötelezőt kapott mert nem romlik el,pláne mert vasárnap csak és kizárólag 2.-esben a templomig és vissza volt a verdikt.
Amúgy tökéletes túragép.
Azt nem toom, de ebben az országban azt jobb ha nem akarod tudni.
Szóval segítek azzal, hogy én írok. Ebben az esetben sokkal többen olvassák a kérdésedet.
Nem ugyanaz az egyiknek f1 csapat csinálta a 4 szelepes hengerfejét a másiknak a digók baszták el régi r1 mintára 5 szelepesen. Sajnos kiegyenlítőtengelyes sima járású váltós blokk kell a könnyű alu vázba egyébként elreped.
Beleszerettem abba a 2 hengeres geci blokkba, mint egy nagyon leáttételezett könnyű r1.
F650-ben ugyanaz a blokk van mint az általam említett Pegaso 650-ben. Lusta jószág.
Ilyen méretben már nem hegyezik ezeket, mert szétesnének mint a korsszbicigli. Az Aprilia is azért 2 hengeres, hogy még tudjon valamennyire forogni is. Nem véletlen, hogy jobbnak is érezted, mint a többit. De az is széthullik.
A supersingle jó mókának néz ki, de a nyújtott áttétellel olyan fosadék gyengék azok a 450-esek (lehetnek akár 5- vagy 650-esek is), hogy az embernek elmegy tőle a kedve. Nem véletlen ajánlgatom a kétüteműt. Az az egyetlen olyan alternatíva, ami töltés nélkül tudná a mosolyt és könnyű is. Vanak jó kis 180 lovas hószán blokkok ebayen, azokból szüreteljél szerintem.
Amúgy ha megtennéd az maxiezerköszönet,K51000-re gyűjtök,már visszavittem az üvegeket csak sajna nem elég.