Legalább nem vaktába kéne erőltetned, hogy aztán leess az útról, nem? Megadom az alaphangot és amúgy is szabad túllicitálni. Bár néhány felvidéki ugrató után be fogod látni, hogy elég ez.
Én nem is tudok máshogy, most se nézelődni mentem, hanem egy jót motorozni. Nálam ez meg azt jelenti, hogy veretem, amennyire merem, csak ugye ismeretlen terepen hatványozottan benne van egy ilyen...
Mi is ugy túráztunk tegnap hogy állitolag húztam a fekete csikot a kanyarban
Mégis az esztergomi bazilika előtt törtem majdnem rommá a motort amikor kicsúszott a lábam megállaskor
Egyáltalán nem, kb 10zel szaladtam ki a nedves fűre, csak ugye ott meg könnyen elmegy az eleje, el is ment ilyenkor bánom, hogy nem tudok úgy "túrázni" gyök kettővel, mint itt egyesek, sztem transzalpinán kettesnél feljebb nem is kapcsoltam kár, hogy a ritka levegőt megérezte eléggé a motor, még egyesben sem akart jönni kerékre, úgy elgyengült
Tegnap jöttem haza románból, transzalpina-transzfogaras. Egyszer érdemes megnézni mindkettőt, de ha jót akartok motorozni, akkor csak a transzalpina. Transzfogaras nagy részén szar az út, nagy a forgalom. Transzalpinán ezzel szemben főleg pár éves fekete aszfalt, forgalom alig van, lehet haladni. Kár, hogy első nap sikerült kiszélesítenem egy kanyart, beszűkült a rohadék a végén
Szar helyen motorozol
Rendszeresen dobok le félig elkopott kagylós gumikat. Eddig egy se bírta végig. Szerintem a rövid féktávok miatt lehet, vagy vezetési stílus nem tudom. Nálad könnyebb vagyok sokkal, és normálisan motorozok
Reméljük senkit nem kell a zsaruszobából kikönyörögni.
Mégis az esztergomi bazilika előtt törtem majdnem rommá a motort amikor kicsúszott a lábam megállaskor
Amúgy reflexből megfogta,nem lett kár.
Rendszeresen dobok le félig elkopott kagylós gumikat. Eddig egy se bírta végig. Szerintem a rövid féktávok miatt lehet, vagy vezetési stílus nem tudom. Nálad könnyebb vagyok sokkal, és normálisan motorozok