Amúgy ki milyen plexit használ k7en? Gyári mennyit ér? ahogy néztem a gyári alacsony azért. Fém fékcsövet hol érdemes venni? Gyertya milyen való bele illetve milyen időközönként kell cserélni. K7-ről nem sok információm van mielőtt valakinek nem tetszene a kérdéseim Szervizkönyve nincs valakinek vagy valami hasonló amiből már tudok tájékozódni?
Visszaboltoltam Cápával (szégyenemre, de nekem nem jött be, igaz nem volt bepadozva vele, és mivel AGO azt mondta hogy EFT kevés másik tengelyhez ahhoz már inkább PC kell ezért lemondtam róla) és Oszié lett végül.
Ki a faszomat érdekel hogy ki milyen pálya ördöge, meg hogy ki milyen gyorsulási versenyek királya???
Most hova szarjak hogy én (többedmagammal) csak egy SZAR K2-vel utcán nyomom?
Nem kell a fika meg az arcoskodás!!!!!
Nekem is a lánckerék csere jutott az eszembe elsőnek. Aztán másodiknak az, h ha a katalizátort kiváltod, súlyt is csökkentesz. Én biztos nem hagynám rajta, mert felesleges. Ezért is nehezebb a K8 mint a baromarcferi szerinti szar K2-nél. Mielőtt nekiállna gyökérkedni, javaslom nézze meg a szervízkönyveket...
A nyomatékosság alacsony fordulaton pedig nem fog eltűnni, mivel az előtte lévő EXCV csinálja, nem a katalizátor.
Hogy tud nagyon nem bejönni egy PC?
Tudjuk a te motorod a világ legjobb motorja. Még a GP-s gépek sem tudnának legyorsulni...
Neked is ki van szedve 3-tól felfelé? Az nem kell a gyorsuláshoz nem?
Vagány lett nagyon Bár szerintem így még egy piros felni csík nagyon jol menne hozza
Nekem komplett nyitott yoshimura van alatta lerövidített db killerrel, lambdasonda kiszedve , meg a pillangó szelep is (vagy hát tudja a tököm mi annak a neve) .....
Elötte gyári leömlő katalizátor nélkül és egy leo vince ovál dob!
Megy ez igy is meg úgy is
Először is gratula a motorhoz, vigyázzatok egymásra.
Nekem 1 dob van katalizátor nélkül. Gyárival sosem próbáltam, elvan az a polcon
Kérdés mit értünk "alul", meg hogy mikor használod "alul". 6000 alatt szerintem nem sűrűn van használatban max városon belül, ott meg nagyjából mindegy, 6000-től meg megy rendesen, még a gyári áttétellel is. Ha nem tetszik legegyszerűbben -1 +2/+3-al orvosolható (csak óvatosan tedd le)
Nálam még csak 1 éve van, sok javítanivaló nem volt, az injektor érzékeny a retekre (vagy a benzin sz*r amit tankolunk ) Teszi a dolgát utcán, pályán.
Nem azt mondom hogy nem fogom kinyirni nyelgazon hanem azt hogy nem lett lavcsi a vegtelen lemeno napfenyben,es nem is lessz sosem.
Munkakapcsolat igen.
csak a gumikat visszacserelem mer ez vicces.
Persze,de kitepni nem akarom a bowdeneket.valtoval is bohockodok.
ha nem nyivakol 10.-12eren szerintem lefulladna 6-ban.
Lehet a legendas k51000 jobbanmenne mint csori f3.
"Érzésre nem tetszik"
Ez az előszó a nyomaték rizsához.
A ká gázt azt húzod vagy csak álmodozol közben? És a váltót rugdalod le fel? Vagy azt várod, hogy menjen úgy hatodikban, mint a másik negyedikben?
Fraszt,érzésre nem tetszik,nincs egzakt tenyszeru magyarazat csak szubjektivitas.
Bar szedi a labat,M31-en 220 a vege ugy hogy a 4 evet alldigalo karbik csuklottak parat.
Es en se hajszoltam a ven csontot.
Lehet megis egy gyenge csopperkapagep kene ..........
fémfékcső elég baráti áron van (ha van kedvezményed) a unixnál/lángnál
Most hova szarjak hogy én (többedmagammal) csak egy SZAR K2-vel utcán nyomom?
Nem kell a fika meg az arcoskodás!!!!!
A nyomatékosság alacsony fordulaton pedig nem fog eltűnni, mivel az előtte lévő EXCV csinálja, nem a katalizátor.
Hogy tud nagyon nem bejönni egy PC?
Neked is ki van szedve 3-tól felfelé? Az nem kell a gyorsuláshoz nem?
Kis hazudozós...
Nekem komplett nyitott yoshimura van alatta lerövidített db killerrel, lambdasonda kiszedve , meg a pillangó szelep is (vagy hát tudja a tököm mi annak a neve) .....
Elötte gyári leömlő katalizátor nélkül és egy leo vince ovál dob!
Megy ez igy is meg úgy is
Nekem 1 dob van katalizátor nélkül. Gyárival sosem próbáltam, elvan az a polcon
Kérdés mit értünk "alul", meg hogy mikor használod "alul". 6000 alatt szerintem nem sűrűn van használatban max városon belül, ott meg nagyjából mindegy, 6000-től meg megy rendesen, még a gyári áttétellel is. Ha nem tetszik legegyszerűbben -1 +2/+3-al orvosolható (csak óvatosan tedd le)
Nálam még csak 1 éve van, sok javítanivaló nem volt, az injektor érzékeny a retekre (vagy a benzin sz*r amit tankolunk ) Teszi a dolgát utcán, pályán.
Munkakapcsolat igen.
csak a gumikat visszacserelem mer ez vicces.
Neki kéne panaszolni, hogy kapott egy rossz karmestert.
ha nem nyivakol 10.-12eren szerintem lefulladna 6-ban.
Lehet a legendas k51000 jobbanmenne mint csori f3.
Ez az előszó a nyomaték rizsához.
A ká gázt azt húzod vagy csak álmodozol közben? És a váltót rugdalod le fel? Vagy azt várod, hogy menjen úgy hatodikban, mint a másik negyedikben?
Bar szedi a labat,M31-en 220 a vege ugy hogy a 4 evet alldigalo karbik csuklottak parat.
Es en se hajszoltam a ven csontot.
Lehet megis egy gyenge csopperkapagep kene ..........