Én próbáltam gyorsulást nem 1-szer 2008-as cbr ellen, esélye nincs, enyémen 2db bódis katalizátorral,(nem hangos) gyári légszűrő,cbr nyitott dob.sportlégszűrő.
Köszi szépen! Hát kiváncsi vagyok mit mutat mert annyira dicsérték a motort hogy ha nem hozza amit várok megy a levesbe
Amúgy kipufogó terén kinek milyen tanácsa lenne? Katalizátor ha marad pl és rakok 2 sportdobot gondolom nem lesz sokkal hangosabb, viszont ha kiváltom katalizátort akkor alul eltűnik a nyomaték vagy mennyire változik meg? Persze most jön az hogy Pc kell bele de azt most felejtsük el egyszer volt de nagyon nem jött be így felejtős. Szóval mivel nyerek a legtöbbet amivel számottevően nem lesz rosszabb mint a gyárilag? Köszi a tanácsokat
De ha valaki kérdez valakit, hogy mire számítson, hogy írod körbe? Mert szerintem
- leírod, amit érzel
- vagy demonstrálod valós számokkal
bigoneoszi az előbbit választotta, Te egyiket sem. Akkor sem, amikor direkt neked mentem, hogy vedd már észre magad. Vagy írd le jobban, vagy bizonyítsd be jobban. Egyiket sem tudtad, csak beszóltál. Aztán nekem és azóta még két embernek. Hát nagyon kis ügyi vagy.
Nagyon egyszerű a válasz takonykovács úr, mivel a road&ride egyik szervezőjével nagyon jó kapcsolatban voltunk, megengedte nekünk hogy a Pásztóiak is induljanak 1 versenyen ingyenesen, hogy kiderüljön ki a leggyorsabb közöttük! De ugy is megcáfolod tudom!
Ha egy éve pályázol akkor mi ez a kép 2010-ből a road and ride-ról a saját galériádba? Csak mert emlékszem rád mert akkor még én is pályáztam a 600-al.
De az is lehet hogy Bigoszi az elcommanderozáskor tett fel előre a gyári 17-es helyett egy simson s51 n 14-es első lánckereket, és ettől lett az a felejthetetlen gyorsulás 6-ban! :)
Közben volt chiptuning nem érted...
Nekem hogy meglegyen ez az érzés portolni kellett, elől -1 fogaskerék, más kipufogó rendszer, könnyebb lendkerék, 1pár zx9 vezérműtengely, nagyobb légszűrő nyílás, a végén nagyobb injektorok is. Persze volt agyam is ment rá a zx10 futómű és fék is. Fél év reszelés után ráültem egy k6-ra és szériában erősebb jobb motor volt, el is cseréltük pici ráfizetéssel.
Sokminden.
Amúgy kipufogó terén kinek milyen tanácsa lenne? Katalizátor ha marad pl és rakok 2 sportdobot gondolom nem lesz sokkal hangosabb, viszont ha kiváltom katalizátort akkor alul eltűnik a nyomaték vagy mennyire változik meg? Persze most jön az hogy Pc kell bele de azt most felejtsük el egyszer volt de nagyon nem jött be így felejtős. Szóval mivel nyerek a legtöbbet amivel számottevően nem lesz rosszabb mint a gyárilag? Köszi a tanácsokat
Mi a baj a sor4-el? Megint ki akarsz kapni?
- leírod, amit érzel
- vagy demonstrálod valós számokkal
bigoneoszi az előbbit választotta, Te egyiket sem. Akkor sem, amikor direkt neked mentem, hogy vedd már észre magad. Vagy írd le jobban, vagy bizonyítsd be jobban. Egyiket sem tudtad, csak beszóltál. Aztán nekem és azóta még két embernek. Hát nagyon kis ügyi vagy.
Nekem hogy meglegyen ez az érzés portolni kellett, elől -1 fogaskerék, más kipufogó rendszer, könnyebb lendkerék, 1pár zx9 vezérműtengely, nagyobb légszűrő nyílás, a végén nagyobb injektorok is. Persze volt agyam is ment rá a zx10 futómű és fék is. Fél év reszelés után ráültem egy k6-ra és szériában erősebb jobb motor volt, el is cseréltük pici ráfizetéssel.