Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jeah.....

Sokminden.
Hát hogy izmosabb és erőteljesebb mint az Sc59 Ha már ennyire azt mondták hogy jó a motorjuk ezeknek Érezzem a különbséget
Mit vársz?
Én próbáltam gyorsulást nem 1-szer 2008-as cbr ellen, esélye nincs, enyémen 2db bódis katalizátorral,(nem hangos) gyári légszűrő,cbr nyitott dob.sportlégszűrő.
Köszi szépen! Hát kiváncsi vagyok mit mutat mert annyira dicsérték a motort hogy ha nem hozza amit várok megy a levesbe
Amúgy kipufogó terén kinek milyen tanácsa lenne? Katalizátor ha marad pl és rakok 2 sportdobot gondolom nem lesz sokkal hangosabb, viszont ha kiváltom katalizátort akkor alul eltűnik a nyomaték vagy mennyire változik meg? Persze most jön az hogy Pc kell bele de azt most felejtsük el egyszer volt de nagyon nem jött be így felejtős. Szóval mivel nyerek a legtöbbet amivel számottevően nem lesz rosszabb mint a gyárilag? Köszi a tanácsokat
Már egy hónapja kb.
Mi a baj a sor4-el? Megint ki akarsz kapni?
De ha valaki kérdez valakit, hogy mire számítson, hogy írod körbe? Mert szerintem
- leírod, amit érzel
- vagy demonstrálod valós számokkal
bigoneoszi az előbbit választotta, Te egyiket sem. Akkor sem, amikor direkt neked mentem, hogy vedd már észre magad. Vagy írd le jobban, vagy bizonyítsd be jobban. Egyiket sem tudtad, csak beszóltál. Aztán nekem és azóta még két embernek. Hát nagyon kis ügyi vagy.
Mi folyik itt csajok!!
Láttam hogy hívtál ma. Találkozóra akartál hívni? Délután kikaptam a felniket jövőhéten gumiztatom. Nuku motorozás.
Ne hagyjátok abba. Ha lesz időm meg söröm, popcornom akkor átolvasom a beszélgetéseket!
Gratula szép motor, üdvözlünk a k7 1000-ek közt,(kék fehér az igazi gsxr) meglátod mennyivel keményebb mint a sc59.
Életben persze hogy nem, itt szarakodol mindig!
Végül is semmi. További szép napot.
De elbasztam, azt kellett volna mondanom hogy közöd??????
Fogalmam nincs. 2x nem szóltam hozzád életemben.
Tudod te nagyon jól hogy miért neveztelek annak! :)
Te beteg vagy ember! Én csak feltettem egy kérdést mit kell itt takonykovácsozni?
Nagyon egyszerű a válasz takonykovács úr, mivel a road&ride egyik szervezőjével nagyon jó kapcsolatban voltunk, megengedte nekünk hogy a Pásztóiak is induljanak 1 versenyen ingyenesen, hogy kiderüljön ki a leggyorsabb közöttük! De ugy is megcáfolod tudom!
Ha egy éve pályázol akkor mi ez a kép 2010-ből a road and ride-ról a saját galériádba? Csak mert emlékszem rád mert akkor még én is pályáztam a 600-al.
De az is lehet hogy Bigoszi az elcommanderozáskor tett fel előre a gyári 17-es helyett egy simson s51 n 14-es első lánckereket, és ettől lett az a felejthetetlen gyorsulás 6-ban! :)
igen ez a érdekes, hogy ők ezt 1 "elcommanderozással" el érték (4-6 egál), amit te mennyi ráforditással értél el! :) :)
De ha az a motor annyira jó 6-ban, akkor semmi értelme az első 5 fokozatnak, ki kell belőle szedni az első 5-öt! :)
Közben volt chiptuning nem érted...
Nekem hogy meglegyen ez az érzés portolni kellett, elől -1 fogaskerék, más kipufogó rendszer, könnyebb lendkerék, 1pár zx9 vezérműtengely, nagyobb légszűrő nyílás, a végén nagyobb injektorok is. Persze volt agyam is ment rá a zx10 futómű és fék is. Fél év reszelés után ráültem egy k6-ra és szériában erősebb jobb motor volt, el is cseréltük pici ráfizetéssel.
Az 1 dolog hogy mit érez az ember, mi a valós az számít, hiába érzem én azt hogy 2.00-át mentem abban a körben ha csak valósan 2.05 volt!
De ha annnyira bírálod az eredményeimet, tessék meg lehet mutatni hogyan is kell ezt jobban csinálni, lehet überelni, 402 m street futómű (lehúzató nélkül) 9.56 sec, 252 km/h, és jóval 100 kg felett vagyok! 1 év pályázás után 2.05 a H.ringen! Ezekről mind dokumentum van! Remélem bebizonyítod hogy is kell ezt jobban csinálni GTO névtelen senki úr! :)