De ha annnyira bírálod az eredményeimet, tessék meg lehet mutatni hogyan is kell ezt jobban csinálni, lehet überelni, 402 m street futómű (lehúzató nélkül) 9.56 sec, 252 km/h, és jóval 100 kg felett vagyok! 1 év pályázás után 2.05 a H.ringen! Ezekről mind dokumentum van! Remélem bebizonyítod hogy is kell ezt jobban csinálni GTO névtelen senki úr! :)
Nem életszerű, nem ezt mondta. Hanem, hogy érzésre hasonló.
Mellesleg az 50 méter látható különbséget Te hogy írod körbe érzésre? Jobban le tudnád írni? Főleg, hogy próba közben csak az egyik motoron tudsz ülni. Oszi sem egyszerre próbálta a két állapotot, hanem egymás után.
Az olyan megfoghatatlan dolog ha 2 fokozat difivel, és most is azt mondom mindegy melyik 3-5, 4-6 ami kissebben van 2 vel az min. 50 m-ert ad a másiknak a célegyenesben, mondom próbáljátok ki Oszival, nem is kell hozzá a h-ring, nem itt kell mondani bármit......! :) De ha valakinek az életszerű dolog hogy 6-ban úgy gyorsul 1 ugyan olyan motor mint 4-ben, az kissé meleg!
Capi szerintem hama hanyd ossze a kotlot mer elegge elvonasi tuneteket produkalsz.
ma ha meg nincsen kesz.
Ha igen akkor csak direkt huzot az ipset ok nelkul.
Oszi beszélt 4-6-ról. Te vitattad. Rákérdeztem, hogy mik az áttéli különbségek, mitől túlzás amit mond, mivel támasztod alé. Erre Te ahelyett, hogy egzaktul levezetted volna - elég könnyű lett volna - elkezdtél példálózni olyan megfoghatatlan dolgokkal, mint hogy a haverjaiddal elvégzett 3-5-ös teszt hogyan teszi tulzóvá oszi véleményét. És én ekkor jeleztem, hogy nem jól gondolkodsz.
Azt, hogy mért nem a megfelelő választ adtad elsőre azt nem tudom. Azt sem, hogy mért én kanyarodtam el a tárgytól.
Te tértél el a lényegtől a 3-5 és a 4-6 diferenciájával! Ha 1 fokozat difi is van nem pedig 2 a célrarában akkor is nagy a kigyorsitási különbség van az meg teljesen mindegy hogy 3-5 vagy 4-6 ott meg rengeteg! De próbáljátok ki oszival felesleges itt beszélni többet róla!
Várjál azért az okoskodással, mert aki ide jött okoskodni kéretlenül az Te voltál. Nem azt mondtam, hogy nem tudsz számolni. Hanem azt, hogy tudtam előre, hogy nem fogsz, a kérdés ellenére sem. Aztán kikorrigáltad "pár százalékra", én 9-re, Te most 6-ra.
Pedig 7,4% a különbség, elismerem elég pontatlanul számoltam fejben én is. De a 9, a 6 és a 7,4 % is érezhető és számottevő, ahhoz, a kb. 20% különbséghez képest, ami a 4 és 6 között van. A jó fele annak, mint amit a (4-6 közötti) 20%-ot kikompenzálni igyekvő többletnyomaték után megmarad különbségként. Tehát továbbra is tartom, hogy nem azt vitatom, hogy igazad van-e, hanem azt, hogy amivel alá próbálod támasztani az van akkora tévedés, mint amin Te fennakadtál. És amivel megmagyarázni igyekszel az nem enged helyes következtetést.
Kell egy PC diagram bigoneoszi motorjáról pad előtt és pad után és meg kell nézni, hol van 20%-ot elérő teljesítmény növekedés. Ez lett volna a helyes módszer szerintem és nem az amit írtál. Az ábra valószínűleg alátámasztaná, amit mondtál, de sokkal egyértelműbben annál, mint ahogy Te magyarázni próbáltad. Hogy értsd: Nem érdekes a 3-5, mert ő nem arról beszélt és nem érdekes a Te tapasztalatod, mert nem a Te motoroddal és a Te haverjaiddal ment. Ez engem sem érdekelt.
Onnan, hogy irigy geci vagyok
1500 lenne a közvetítői díjam, hogy végre ehessek egy kicsit, de lemondok róla.
Rendi vagy. Köszönöm a sajnalatot, tudtam, hogy jó ember vagy
De ne maradj üres kézzel te sem, hát hadd viszonozzam a sajnalatot.
Ferenc nagyon sajnalom, hogy nincs érzéke a pályázashoz rendkívül frusztráló lehet, hogy az ember milliókat pakol a gépébe, megtanul egyenesen menni, váltani, meginni annyi vizet, hogy épp beferjen a sulykorlatba... elér ezt-azt a hazai dragsportban és mikor nem egyenesen kell menni, akkor egész egyszerűen nem megy Full Yoshi kitt mennyi is ? 210-215lo keréken / lehet csak 205 ? / és nem ér körbe gyorsan a motor... Ez mitől, vagy melyik váltóattetel számítástól nem sikerül ?
Lehet csak az a gond, hogy a kettesben nem 1.2 az érték, hanem csak 1.18
Basszus... azé ha belegondolunk, akkor onnek egy 600assal hurkasra verik a seggét
Nehéz ezt megemészteni
Igen, a 7100 teljesen jó lesz bele. A kormánylengés csillapítóval szoktak gondok lenni, hibakódozik meg ilyesmi.
Én raknék rá egy nem elektronikusat...
Én értem ezt. Azért írtam, h 1 lóerővel nőtt mert mindenki azt kergeti, azt hiszik, h a PC-től odabasz vagy 10 lóerőt, pedig nem. De a dinamikája nagyon sokat javul. Arra írtam, h úgy elindult 6ba mint előtte 4be. És most is így gondolom. :)
És honnan tudod Névtelen úr hogy nem e újszerű gyári féktárcsákat adnék neki érte csererébe amiben 1000 km van? És ha néznéd a Braking féktárcsát a K7-en, az is megjárt már pár pályanapot! Vagy talán te akarsz közvetiteni benne aprópénzért? Csak nem tetszett a video miként megy egyenesben egy Izmosabb K7 1000, gondolom te sosem éred meg hogy ilyennel menj, sajnállak! :)
Amugy egyenlore ez a sor4 dolog nem fogott meg.
Mellesleg az 50 méter látható különbséget Te hogy írod körbe érzésre? Jobban le tudnád írni? Főleg, hogy próba közben csak az egyik motoron tudsz ülni. Oszi sem egyszerre próbálta a két állapotot, hanem egymás után.
ma ha meg nincsen kesz.
Ha igen akkor csak direkt huzot az ipset ok nelkul.
(Special Shark Timing Camshaft.)
Oszi beszélt 4-6-ról. Te vitattad. Rákérdeztem, hogy mik az áttéli különbségek, mitől túlzás amit mond, mivel támasztod alé. Erre Te ahelyett, hogy egzaktul levezetted volna - elég könnyű lett volna - elkezdtél példálózni olyan megfoghatatlan dolgokkal, mint hogy a haverjaiddal elvégzett 3-5-ös teszt hogyan teszi tulzóvá oszi véleményét. És én ekkor jeleztem, hogy nem jól gondolkodsz.
Azt, hogy mért nem a megfelelő választ adtad elsőre azt nem tudom. Azt sem, hogy mért én kanyarodtam el a tárgytól.
Pedig 7,4% a különbség, elismerem elég pontatlanul számoltam fejben én is. De a 9, a 6 és a 7,4 % is érezhető és számottevő, ahhoz, a kb. 20% különbséghez képest, ami a 4 és 6 között van. A jó fele annak, mint amit a (4-6 közötti) 20%-ot kikompenzálni igyekvő többletnyomaték után megmarad különbségként. Tehát továbbra is tartom, hogy nem azt vitatom, hogy igazad van-e, hanem azt, hogy amivel alá próbálod támasztani az van akkora tévedés, mint amin Te fennakadtál. És amivel megmagyarázni igyekszel az nem enged helyes következtetést.
Kell egy PC diagram bigoneoszi motorjáról pad előtt és pad után és meg kell nézni, hol van 20%-ot elérő teljesítmény növekedés. Ez lett volna a helyes módszer szerintem és nem az amit írtál. Az ábra valószínűleg alátámasztaná, amit mondtál, de sokkal egyértelműbben annál, mint ahogy Te magyarázni próbáltad. Hogy értsd: Nem érdekes a 3-5, mert ő nem arról beszélt és nem érdekes a Te tapasztalatod, mert nem a Te motoroddal és a Te haverjaiddal ment. Ez engem sem érdekelt.
Utána meg átkerült hozzám, aminek nagyon örülök!
1500 lenne a közvetítői díjam, hogy végre ehessek egy kicsit, de lemondok róla.
Rendi vagy. Köszönöm a sajnalatot, tudtam, hogy jó ember vagy
De ne maradj üres kézzel te sem, hát hadd viszonozzam a sajnalatot.
Ferenc nagyon sajnalom, hogy nincs érzéke a pályázashoz rendkívül frusztráló lehet, hogy az ember milliókat pakol a gépébe, megtanul egyenesen menni, váltani, meginni annyi vizet, hogy épp beferjen a sulykorlatba... elér ezt-azt a hazai dragsportban és mikor nem egyenesen kell menni, akkor egész egyszerűen nem megy Full Yoshi kitt mennyi is ? 210-215lo keréken / lehet csak 205 ? / és nem ér körbe gyorsan a motor... Ez mitől, vagy melyik váltóattetel számítástól nem sikerül ?
Lehet csak az a gond, hogy a kettesben nem 1.2 az érték, hanem csak 1.18
Basszus... azé ha belegondolunk, akkor onnek egy 600assal hurkasra verik a seggét
Nehéz ezt megemészteni
Én raknék rá egy nem elektronikusat...
Üdv közöttünk!