No látod most is badarságokat beszélsz, ha pontosak akarunk lenni akkor a 3-5 aránya az 1.26 mivel 1.714 és 1.36 az áttétel, a 4-6 arány pedig 1.182, mert 1.5 és 1.269 az áttétel! Akkor ez szerinted 9 % difi, jó az 6 körül is? Ja és én nem meseszerűen irok mint te, hanem meg éltem ezt ez egészet a H.ringen, nem csak itt a monitor előtt motorozok a számmal! Jó mondta azt Orbán Joci barátom, nincs itt a sportmotoron fehércápától és még másik 2 embertől okosabb, főleg ha GSX-R 1000-ről van szó, és Ő ezért nem Ir ide semmit, de nincs is igazán értelme mert mindig van 2-3 okos aki mindent jobban tud, közben meg mint most is csak tippelt hogy az arány 1.2/ 1.3, közben meg 1.182 és 1.26, és még Ő dumál hogy a másik nem tud számolni! Szerintem tényleg menj füvet nyírni mert 1 fűnyíró jobban megy hozzád mint 1 Gsx-r 1000!!!!
Tessék ha annyira vágod a gsxr áttételi arányokat akkor mond meg menyi %-osan a difi a 3-5 és a 4-6 fokozatok eltérési aránya???
1.2 / 1.3 = Erős 9%.
Nem ugyanannyi.
Tehát ha bigoneoszi leírását kéretlenül megköpködted, akkor szólok, hogy a tiéd még nagyobb maflaság. Mert 9%-ot meglehet érezni, tehát nem igaz, hogy az 5-3 próba ugyanaz, mint a 4-6 próba. És oszi a 4-6-ot mondta, ami ha szerinted hülyeség, akkor is 9%-kkal kisebb hülyeség, mint amit Te mondtál.
Rohadtul nem számít különben a sokéves tapasztalatod addig amíg Te is csak meseszerűen tudod leírni. Nem zsűri vagyok hogy eldöntsem hogy az tiéd, vagy oszi meséje tetszik jobban. Csak rákérdeztem, hogy azon kívül, hogy ellenmesélsz, tudsz-e pl. számolni, alát tudod-e számokkal támasztani a véleményed? Nem tudtad.
(Direkt azért szegeztem Neked a kérdést, mert tudtam, hogy a végén majd végjanázol, de számolni nem fogsz. Nincs kedved kimenni füvet nyírni? Légyszi. )
Még nem tudom mert szakadó eső volt De azt mondják akkor kell venni mikor jól esik " hét múlva lesz nálam mert papírmunka van meg nagyfelújítás a lakásba így a garázs tele
Amikor mindent szétfaragtam a Z1000-en én is 6/4 különbséget éreztem, de az nem chiptuning volt, és utána esőben nem lehetett irányítani a gépet. GSX-R 1000-nél van alapból is egy jó teljesítmény leadás, elektronika nem fog ekkora javulást hozni.
Tessék ha annyira vágod a gsxr áttételi arányokat akkor mond meg menyi %-osan a difi a 3-5 és a 4-6 fokozatok eltérési aránya??? De ha még sem tudnád akkor elmondom szivesen, de itt nem emlékezni kell hanem tudni ha valaki okoskodik! De csak tudd pár %, csak azért irtam a 3-5 fokozat difijét mert az életszerű a H.ringen a cérarában, de ugyan az lenne a szitu 4-6 között is! Mégegyszer elmondom, Végh Jana nekem nagyon mellé commanderozhatott a sosk sok motoron 15 év alatt, mert én nem éreztem azt sosem hogy 6 ban olyan lett a motor mint előtte 4-ben!
Nem pont annyi. Az egyik esetben az arány 1.3 a másik csak 1.2 ha jól emlékszem. 4-6 között kisebb a különbség, mint az 5-3 között, 30%-ot meghaladó az eltérés. Ez az ami szerinted ugyanannyi.
Olyat nem mondott senki, hogy pontosan ugyanazt érezte, csak Te nem akarod érteni. Arról beszélt, hogy a padozott motor által keltett érzés hatodik fokozatban a korábbi negyedikre emlékezteti. Tekintettel arra, hogy az 5 és a 6 között alig van különbség nyilván ha valaki egyáltalán meggyőző javulást érez, akkor inkább a 4. fokozathoz fogja hasonítani és nem az 5.-hez. Én magam is így írnám le a tapasztalatokat, ha más megkérdezné, hogy mire számítson padozás után.
Nah ez így most totál leírja az arckifejezeseimet :D
Te Capa... Végül mi lett a Yoshi tengelyekkel?
Elvitte a Kispok ? Jól el van tűnve...