Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Nah ez így most totál leírja az arckifejezeseimet :D

Te Capa... Végül mi lett a Yoshi tengelyekkel?
Elvitte a Kispok ? Jól el van tűnve...
Attól függ hol használod a motort, és hogy fékezel......., de legyen tartalék fékbetéted hozzá, nehogy vasra szaladjon!
No látod most is badarságokat beszélsz, ha pontosak akarunk lenni akkor a 3-5 aránya az 1.26 mivel 1.714 és 1.36 az áttétel, a 4-6 arány pedig 1.182, mert 1.5 és 1.269 az áttétel! Akkor ez szerinted 9 % difi, jó az 6 körül is? Ja és én nem meseszerűen irok mint te, hanem meg éltem ezt ez egészet a H.ringen, nem csak itt a monitor előtt motorozok a számmal! Jó mondta azt Orbán Joci barátom, nincs itt a sportmotoron fehércápától és még másik 2 embertől okosabb, főleg ha GSX-R 1000-ről van szó, és Ő ezért nem Ir ide semmit, de nincs is igazán értelme mert mindig van 2-3 okos aki mindent jobban tud, közben meg mint most is csak tippelt hogy az arány 1.2/ 1.3, közben meg 1.182 és 1.26, és még Ő dumál hogy a másik nem tud számolni! Szerintem tényleg menj füvet nyírni mert 1 fűnyíró jobban megy hozzád mint 1 Gsx-r 1000!!!!
Nem ezt kérdeztem!
Akko jó árba volt!
Akkor nyisd ki a szemed Mindenki ott vesz ahol akar
Mindegy csak legyen benne!
Nem láttam! Onnan szabad motort venni? Pedig abban a legszebb és a leggyorsabb!
Rendben meglátjuk milyen lesz. Ha ezzel viszont jó lesz a fékhatás akkor meg had egye jobba, annyival hamarabb nem fogy el talán
Tessék ha annyira vágod a gsxr áttételi arányokat akkor mond meg menyi %-osan a difi a 3-5 és a 4-6 fokozatok eltérési aránya???
1.2 / 1.3 = Erős 9%.
Nem ugyanannyi.

Tehát ha bigoneoszi leírását kéretlenül megköpködted, akkor szólok, hogy a tiéd még nagyobb maflaság. Mert 9%-ot meglehet érezni, tehát nem igaz, hogy az 5-3 próba ugyanaz, mint a 4-6 próba. És oszi a 4-6-ot mondta, ami ha szerinted hülyeség, akkor is 9%-kkal kisebb hülyeség, mint amit Te mondtál.

Rohadtul nem számít különben a sokéves tapasztalatod addig amíg Te is csak meseszerűen tudod leírni. Nem zsűri vagyok hogy eldöntsem hogy az tiéd, vagy oszi meséje tetszik jobban. Csak rákérdeztem, hogy azon kívül, hogy ellenmesélsz, tudsz-e pl. számolni, alát tudod-e számokkal támasztani a véleményed? Nem tudtad.

(Direkt azért szegeztem Neked a kérdést, mert tudtam, hogy a végén majd végjanázol, de számolni nem fogsz. Nincs kedved kimenni füvet nyírni? Légyszi. )
Ha nem tetszene az első tárcsa, mivel sokkal jobban fogja zabálni a fékbetétet mint a gyári tárcsa, akkor cserélek veled gyárira!
Egyébként tanácsot elfogadok mire figyeljek ami bajos lehet? Olaj 10w40 7100 jó lesz bele? Pályázgatok is néha de felesleges szerintem a 300v :D
Tárcsát nem néztem pontosan milyen :D De remélem jó lesz :D
Amint látod az Sárga fekete szín nem is kéne Ebbe a legjobb kész
Jáj az a prizma, nem vicceltél vele.
Faszák az első féktárcsák rajta, Braking ha jól látom?
RedBaron? Gratulálok, egész jó igaz nem SárgaFekete.
Még nem tudom mert szakadó eső volt De azt mondják akkor kell venni mikor jól esik " hét múlva lesz nálam mert papírmunka van meg nagyfelújítás a lakásba így a garázs tele
Amikor mindent szétfaragtam a Z1000-en én is 6/4 különbséget éreztem, de az nem chiptuning volt, és utána esőben nem lehetett irányítani a gépet. GSX-R 1000-nél van alapból is egy jó teljesítmény leadás, elektronika nem fog ekkora javulást hozni.
Tessék ha annyira vágod a gsxr áttételi arányokat akkor mond meg menyi %-osan a difi a 3-5 és a 4-6 fokozatok eltérési aránya??? De ha még sem tudnád akkor elmondom szivesen, de itt nem emlékezni kell hanem tudni ha valaki okoskodik! De csak tudd pár %, csak azért irtam a 3-5 fokozat difijét mert az életszerű a H.ringen a cérarában, de ugyan az lenne a szitu 4-6 között is! Mégegyszer elmondom, Végh Jana nekem nagyon mellé commanderozhatott a sosk sok motoron 15 év alatt, mert én nem éreztem azt sosem hogy 6 ban olyan lett a motor mint előtte 4-ben!
Na és milyen a Honda után,fotót.
Üdvözletem! Halkan jegyezem meg hogy K7-es tulajdonos lettem
Nem fontos.
Hát jó, lovagolhatunk rajta. Hogy ki mit érez és azt hogy írja le...
De miért fontos ez?
Nem pont annyi. Az egyik esetben az arány 1.3 a másik csak 1.2 ha jól emlékszem. 4-6 között kisebb a különbség, mint az 5-3 között, 30%-ot meghaladó az eltérés. Ez az ami szerinted ugyanannyi.

Olyat nem mondott senki, hogy pontosan ugyanazt érezte, csak Te nem akarod érteni. Arról beszélt, hogy a padozott motor által keltett érzés hatodik fokozatban a korábbi negyedikre emlékezteti. Tekintettel arra, hogy az 5 és a 6 között alig van különbség nyilván ha valaki egyáltalán meggyőző javulást érez, akkor inkább a 4. fokozathoz fogja hasonítani és nem az 5.-hez. Én magam is így írnám le a tapasztalatokat, ha más megkérdezné, hogy mire számítson padozás után.