Nya szóval tegyük hozzá az én rolleremhez lehet kapni komplett váltót bontva,ha jól néztem 34e-ért vámmal legyen 50,újonnan 600 fontnál tovább nem számoltam,(220e)ftféktárcsa 328 font,(118e) bontva 26-35e.
Csak miheztartás végett kérdem mi a verdikt ilyenkor.
Úgy hogy vettem bontva víz/olajpumpát 30e-ért mégis az új lett beletéve mert nem tetszett valamiért.
Ha nem akarod nem érted, nem tudok Veled mit csinálni. Ezért nem szeretek Veled beszélgetni, mert fogyatékos vagy.
De segítek:
1. Nem én mondtam a "jó állapotú bontott" kifejezést, tehát nem én vakítom magam azzal, hogy bontóban akár egész jót is kapok. (Tehát Zoli inkább Neked kellett volna címezze a hozzászólását, hisz én pont arról beszélek, hogy a bontós cuccok nem valami jók.)
2. Tehát nyilván nem volt 0 kopottságú a használt vezérműtengely. De nem is egy új feléért vettem. Ezt próbálom megértetni Veled. (Mellesleg lényegesen jobb állapotú volt, mint azok amik az én motoromban voltak, tehát jelentős előrelépést jelentett. Továbbá el volt fokolva, amit ha meg akartam volna csináltatni akkor vételár + fokolás lett volna a díj. De mindegy. Nyomasd csak... )
Hát nyilván a punding próbája az evés. De hiszek és reménykedek benne, hogy most 3-4 szezonra le van tudva a féktárcsa vétel. Bontottal nem lettem volna nyugodt.
Lehet, hogy nem világos de azért nem örülök a kb. fél milliméteres középvonal eltolódásnak, mert a K8 telók miatt már eleve játszik kb. ugyanennyi. Ami baj, mert az egyik oldalon minimum 1mm-rel nagyobb lesz a hézag a gyári értéknél ami rendkívül balesetveszélyes helyzetet eredményezhet a betét életciklus végén. Már a fél mm miatt is szívtam a fogam ehhez most még jött kb. ugyanennyi. De lehet, hogy még több is. Még nem mértem ki az ofszeteket, de nem valószínű hogy tetszeni fog, amikor majd megteszem.
Eddig háromszor volt durva fékhibám és úgy alakult, hogy még mindig élek. Nem tudom hány lesz még de biztos, hogy magamtól nem fogok az előidézésén dolgozni, szóval ha nem jó a középvonal akkor inkább beáldozom a felnit. Jobba békesség. Az égieknek pedig köszönöm az eddigi kitüntető figyelmet.
Igen, csak már nem akarok velük vitázni me sose lesz vége. Rakosgassák a szelepeket meg vez. tengelyeket a motorjukba. Bizonyára az a válasz az hogy ingyen kapták. Ki lett mérve és a kopottsága 0 volt.
Látom figyelsz Zoli
Értelek. „Erre ráfogni, hogy hülyeség volt, szerintem erős, de ahogy érzed.” Nem mondtam ilyet. Arra értettem hogy ha már az újnál kell egy kicsit furni, faragni akkor a fene megette. Azt írtad nem nagy ügy. Rendben. Véleményeteket megértem. Én is megtehettem volna aa kawánál hogy újat veszek, nem tettem. Használtat vettem és bio.oszi tapasztalataira hagyatkozva nekem nagy szerencsém lehetett. Jövőre cserélek tárcsát, ám én is újat fogok venni de nem gyárit hisz ez szegecs lötyögés probléma annál is elő jön... használtnál meg inkább hagyjuk... (Ha kawám lenne lehet ráprobálnék megint egy használtat) Szóval újat fogok én is nagy valószínűséggel, azért is figyelek mik a tapasztalatotok az uj más márkájú tárcsákkal.
Mint a galériát? Látom nem nagyon megy a bolt 1-2 napja.
Milyen troll vagy Te, hogy csak így kibabrálnak Veled? Nem tudsz proxizni, nem használsz botnetet, engeded hogy egy gumicsizmás rendszergazda kifújja az orrodat? Ejnye.
Egy nyitott dobos, írt K2-es minden egyéb módosítás nélkül (tehát áttétel rövidítés nélkül) 2ikban 6500-tól vígan kezdi feltornázni magát ha odatekersz. Tudom, mert próbáltam bigoneosziéval még mikor ilyen állapotban volt a sárkánya. Ennél alacsonyabbról tény, hogy nem. De érzésem szerint a K5 itt még nem csinálja. Erre mondtam, hogy ne a névleges teljesítményt nézd.
Vannak olyan alkatrészek, amelyekből el lehet fogadni a használtat és vannak olyanok, amelyekből nem.
Számomra az első féktárcsa inkább az utóbbi kategória, próbálnám kerülni a használt beszerelését. Teljesen nem zárnám ki, de próbálnám. (Most éppen abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy anyagilag megengedhettem magamnak a vadonat újat is, ez nagyban könnyítette az új tárcsa vásárlásának ügyét. (Nyilván ingerküszöb nálam is létezik, azt a típusú SBK tárcsapárt amit Oliver89 is vett már nem szívesen fizettem volna ki, így én az Oro-t vásároltam - aminek megvan a kockázata, mert nem vagyok megnyugodva afelől, hogy ezt nem fogom szétfékezni 5000km alatt, de ez más kérdés.) Szóval én az újat választottam. Erre ráfogni, hogy hülyeség volt, szerintem erős, de ahogy érzed.
Mint írtam, használt tárcsa sincs teljes mértékig kizárva. Ha tényleg jó állapotúnak néz ki és annyira kedvező áron kínálják, hogy megéri a tévedés kockázatát, akkor szóba kerülhet. De ez nem darabonként 25ezernél van. Ennyiért nyugodtan húzza a nyakára a bontós, vagy adja el szépen Neked, mert ennyiért biztos, hogy soha nem veszem meg. Az Oliver89-féle SBK szettet 220ezerért is sokkal hamarabb. Fél áron használt alkatrészt eleve nem veszek ha csak nem ég a ház és féktárcsát - aminek láthatatlan hibái lehetnek - kiváltképp nem.
Értem. Elnézésed kérem akkor. Én voltam rosszmájú.
Kopásjelző közelében levő gumit természetesen nem veszek és ingyen sem kell, hisz nem tenném fel. És szintén nem veszek/teszek fel 4 évnél régebbi használtat sem. (Pl. két hete dobtam ki 8-10 éves gumikból 9 darabot, amik egyébként ingyen voltak, de nyilván nem rakom fel és másnak sem adom oda. Ráadásul féltem, hogy valamelyik szuperelme a gumisnál meglátja benne a bizniszt és még meghal miatta valaki, uh. úgy vittem ki őket a telepre, hogy mindet kicsíptem fogóval előtte. )
Igen, tudom.
Szerintem a féktárcsa nem tartozik közéjük. Tapasztalatból beszélek. Eddig amit vettem bontott tárcsát, az mind "szar" volt, illetve pontosítva rövid időn belül feltűnt megint a fékprobléma. Vannak olyan kopó/elhasználódó dolgok amikből nem érdemes bontottat venni, mert ár/érték arányban nem stimmel.
Akkor félre értetted.Csak azért kérdeztem,mert van itthon egy pár darab dunlop slickem(én csak azt használtam),amit már nem rakok fel,de lehet neked jó lett volna,természetesen ingyen.De van köztük olyan,amin már nincs kopásjező,azért kérdeztem,hogy milyen állapotúakat szoktál venni.
Van kinai is de azt nem merem.