Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azért az túlzás. Az én mocim gyári áttétellel 252-et megy (nem óra szerint) 4-ben, és 295-öt 6-ban. Az 40km/h hosszabb áttétel.
Én eddig mindenkitől azt hallottam, hogy 6-ban úgy megy a motor padozás után mint addig 5-ben. A 4 az nagyon messze van.
Ja és pont annyi az áttétel különbség 4-6 között, mint kb. 3-5 között! Ha pl. ha 3-ban fordulsz rá a célegyenesre a h.ringen egy 1000-es géppel vagy pedig 5-ben ugyan olyan motorral, ugyan olyan súlyú pilótávan, ugyan olyan áttétellel, a 3-ban forduló motor állva hagyja az 5-ben forduló motort, ad neki kb. féktávig 50 m-ert ha nem többet! De próbáljátok ki 1x! Mi már próbáltuk nem 1x, még ugy is sok a difi ha 3 helyett 4 ben fordul valaki! Ja és leáttételezve vannak a motorok 15-45!
Az enyém 1000 LE++++
Elmondom mit basztok el...., ha szarrá waxolnátok és políroznátok akkor eleve 200 LE plusszt kapnátok.....
Most megjártam Ausztriát vele , Porschéket meg MÁZERÁTIKAT hagytam ott mindenhol...... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Én a lóerőt , polírozással és agyon mosással pótolom..... :D :D :D :D :D :D
Ha te mondod big-oszival akkor biztos úgy van! Ezek szerint nekem 15 év alatt minden egyes motorom el volt commamderozva mert nem éreztem azt, hogy a commanderozás után ugy húzott 6-ban mint előtte 4-ben, ugyan azzal az áttétellel!
Egy dolgot azért tegyünk már tisztába, annak ellenére, hogy Magyarországon mindenki lóerő mániás.
Az egy dolog, hogy egy motor hány lóerős. Az a lóerő adat, amiket írogatnak állandóan... na az nyél gáz max teljesítmény pontja.
Egy normál motornál itt a legkisebb LE növekedés (és most hagyjuk a tuningolt vasakat).
Általában a legnagyobb LE növekedés közép gázállás közép tartományában van. (ahol általában egy átlag motoros motorozik..és most hagyjuk a "mindig mindenhol nyélgázon megyek" motorosokat)
És hogy még legyen egy kis adalék, minden gázállás minden fordulatán "más" a LE növekedés...

Csak hogy mindenki megértse.
Ha van egy 300LE-s motorod, ami mondjuk 4.000-től kigyorsításkor 6-7000 között rángat és nem tud felgyorsulni, azt megveri bármelyik motor, ami rendesen tud kigyorsítani. Persze egy egy kisarkított példa volt a megértéshez.

És azon is lehet nagyon meglepődnétek, hoyg például egy 2:00-as hungaroringi körnél mennyi ideig mész nyél gázon és mennyi ideig nem nyélgázon.
Mért is túlzás? Mekkora áttétel különbség is van a 4-6 fokozatok között? És mennyi ez akkor, ha valakinek rövidebb a végáttétele? És mekkora nyomatéktöbblettel lehet ezt pótolni, hogy ugyanakkora vonóerő alakuljon ki a kerék talppontján?
Nem érzem a túlzást.
Alacsony fordulatról mondtam.
Még régen PC nélkül 6ban lusta volt nagyon, ameddig nem pörgött fel 6-7000 körülre, nagyon szarul tolt...PC után meg fél gázra úgy ment, h nem hittem el.
No azért ne essünk túlzásokba, ugy húz 6 ban mint 4 ben.....! :) :)
Csak azt nem tudom mi kerül egy ellenállásba ennyibe...
http://www.bugmanweb.com/gsxr/...

Az azért nem olyan egyszerű... Még nekünk se megy a mikrokontroller programozás rendesen melóban...
Ez nem teljesen igaz. Megéri rakni egy gyári motorra is, és akkor is nagyon sokat hoz érzésre. Az enyém sztem 1 lóerővel nőtt a PC-től, de érzésre úgy megindul 6ban mint 4-ben... Mentem egy gyári állapotú szívlámpással, hát Ég és Föld...
Czimby,

Én nem akarlak meggyőzni még véletlenül sem. :)
Meg hát a fórumokon annyi "érdekes" dolgot lehet olvasni, hogy néha csodálkozom, hogy egyes motorosok nem fordítva ülnek fel a motorra és nem találják a kormányt... :)

Elég sok motoron megnézem, hogyan is működik a különböző fokozatokban... Van bőven mérésem meg "tapasztalatom" :)

Pl. itt van a B-king LE/Nm mérése 2. sebességi fokozatban.

http://www.healtech-electronic...
Xtre teszt (magazin a kép alján) az alábbi témában (k9)
Azt még a gyári ecu írásával is.
Nekem a matricák hoztak +30le-t!!!!
Az egy 125-ös robogó.Nehommá sok legyen.
Sok az a 15 le.
Szia
Van 1-2 hayabusas ismerosom akik az m6on padoljak maguknak a motort manualis iroval..
Masreszt utcai motorosnak az x terkepes padolas mese habbal..ja es senkivel sem szallok vitaba sem magyarazkodasba mert nem erdekel. Mindenkinek szep napokat
Jó ez a cikk. Az alsó fokozatokban lévő dúsabb a 6-ban pedig szegényebb futást vajon ki lehet küszöbölni a bepadolással pcvel?
Én próbáltam alátámasztani azt amit írtam, tedd ezt meg te is és védd meg a portékád.
Ha meg tudsz győzni még lehet be is fizetek egyre!

Igen 3 csoport gyújtástérkép van(1-2fokozat egyes csoport, 2-3 fokozat 2-es csoport stb...),
egy csoport 4 térképet tartalmaz.(Minden hengernek egy) Legalábbis én így tudom, de javíts ki ha tévedek.

Én itt olvasgattam, szóval ha valakit érdekel a téma és tud minimálisan angolul akkor akár magának is írhat gyújtástérképet.
http://www.gixxer.com/forums/2...
Czimby,

Azért amit te írtál, na az is egy nagy hülyeség.
Most nem mennék bele a környezetvédelmi tíltás részleteibe, csak abba, amit te írtál.
"A TRE csak a piros tartományban él..."
"1,2,3 fokozatban 1/3-ad gázállásig van környezetvédelmi tiltás, fölötte semmi"

1. A piros tartomány qrvára nem az 1/3 gázállásig van.
2. A piros a felső tartományban is van, szóval ott is hozhatna LE növekedést (persze nem hoz, mert nem ott van...)
3. Ha 1,2,3-ban van környezetvédelmi tiltás, akkor legalább 2 térképet kellett volna mutatnod, ami a tiltásos meg a nem tiltásos térkép.

Szóval amit te írtál/csatoltál, na az is bőven sántít...
:)
Pc is akkor éri meg ha van teljes rendszered + sportlégszűrő, neadjisten hengerfej megcsinálva. Akkor hoz is valamit. Ha csak rárakod a szériára akkor inkább csak kisimitja a mocit.
A lenyeg, hogy ennyi penzt megert, de a nagyobb valtozast en is a pctol varom
Kerekezni jó mint írtam is de, hogy fent nem hoz egy hangyafasznyit sem az tuti, hiába állítják róla.
Nem ott indult :) ma amugy pont Deszken csinaltak meg a motoromon a tiltas kiiktatast