Ez fog történni. Neked meg mindegy. Vegyél motort bontóból féláron. Csak lesz egy jó állapotú előbb-utóbb. Kézbe veszed, megnézed. Ha tetszik, szádba veszed.
Ha gyári tárcsát vennék akkor is kellene ha pontos középvonalra törekednék, csak úgy fél mm-t killene így meg egyet kell. Na bumm. Megette a fene a k8 futóművet.
Nem is írtam, hogy látni lehet hogy üt e. Az felszerelve derül ki. Van aki meg is engedi, hogy felszereld. Ha jo akkor megveszed.
Én vettem használtan és nekem szerencsém volt.
Vannak dolgok amiket nem érdemes használtan cserélgetni, meg venni, felhasználni. Ilyen dolog a meghajtólánc nálam vagy a használt koton. Igazából mindenki maga dönti el mit, mikor, és mire cserél. Az meg az én véleményem, hogy a fene megette az új tárcsáidat ha annyi pénzért gépmunkálni kell hozzá....
Éppen ezért egy használt tárcsa állapotát én a számtani középnek veszem, azaz 50%. 50%-os holmit nem veszek 50%-on. Ugyanaz a téma, minthogy mért nem veszek 25 ezerért használt gumit... De Te vegyél nyugodtan!
Azzal, hogy rápillantasz még nem fogod kiszúrni azt a 7-8 ezred gödrösséget amitől rázhat. Semmit nem szoptam meg, hisz a Brembo Oro tárcsa használható a motoromon. Én is felrakhatnám a fél mm-es eltérés ellenére is (szerintem az összes nem-gyári tárcsáról hiányzik az igazító beszúrás). Ha kiadja akkor így marad, ha kell akkor esztergáltatok.
Volt aki új tátcsákat rendelt és ütöttek. Na azzal mi van? Petsze megreklamálták, de ugy emlékszem csak beszopták és volt neki egy pár fasza, új tárcsája ami 120 ropi volt, viszont szarok voltak.
Arra nincs garancia. Személyesen, ha rápillantasz és kezedbe veszed sokmindent le tudsz belőle vonni milyen állapotú is a tárcsa. Aztán imádkozhatol hogy felszerelve ne üssenek. :-)
Volt aki már újal is megszopta. Most pl. Te is. Lutri.
Milleniumi generáció.
K3 vagy K4? Nem mind1 az első fék szempontjából...
Én vettem használtan és nekem szerencsém volt.
Vannak dolgok amiket nem érdemes használtan cserélgetni, meg venni, felhasználni. Ilyen dolog a meghajtólánc nálam vagy a használt koton. Igazából mindenki maga dönti el mit, mikor, és mire cserél. Az meg az én véleményem, hogy a fene megette az új tárcsáidat ha annyi pénzért gépmunkálni kell hozzá....
Azzal, hogy rápillantasz még nem fogod kiszúrni azt a 7-8 ezred gödrösséget amitől rázhat. Semmit nem szoptam meg, hisz a Brembo Oro tárcsa használható a motoromon. Én is felrakhatnám a fél mm-es eltérés ellenére is (szerintem az összes nem-gyári tárcsáról hiányzik az igazító beszúrás). Ha kiadja akkor így marad, ha kell akkor esztergáltatok.
Volt aki már újal is megszopta. Most pl. Te is. Lutri.
A jó állapotot a bontós hogy garantálja?