Persze lehet marketing, de erezhetoen sokkal jobb lett, tenyleg konnyebben jon kerekre mar 80rol kettesben. Ha nincs is meg a 15 lo, sokat javult es talan mintha fent is jobb lenne, bar sokat nem mentem meg vele, de eddig pl harmadikban nem emelte.
Nem hogy elmennétek egyszer egy hosszú egyenesre kerekezni, meg mondjuk a h.ringre egy kis pályázásra.
És megmutatnátok egymásnak ki mekkora motoros is.
Ja és legalább az Olivér felvállalja a nevét és az arcát...
Én ezt nem állítom, nem akarok itt anyázásba keveredni, de az a teljesítmény görbe úgy kamu ahogy van...
És aki nem jár utána a dolgoknak az benyalja a marketinget.
Mert egy 1000-es motornál kevesen éreznek meg 15le különbséget 2.-ban 160-nál.
Itt egy gyújtástérkép, igaz nem K9 hanem csak K8, de nem ez a lényeg.
A TRE csak a piros tartományban él, tehát elég érdekes lenne ha 15 pacit hozna csúcsteljesítményben...
1,2,3 fokozatban 1/3-ad gázállásig van környezetvédelmi tiltás, fölötte semmi.
Csak kell a marketing hogy a hülyék rácuppanjanak.
Neked nem gond hiszen tudsz venni másikat bármikor Oliver89 csak egy kérdés Healtech kütyü 15 lovat rádob? Na ne ezt még te sem hiszed el remélem valahogy kételkedek benne
Persze, az is sokat fog, de a PC-t csak jövőre kapja sztem. Arról nem is beszélve, hogy az kb csak pár lóerőt jelent, meg jobb teljesítmény leadást, viszont ez a healtech kütyü 1-2-3ban rádob kb 15 lóerőt, amit nagyon lehet érezni, ráadásul PChez képest töredék árért, padolás nélkül. Persze tökéletes majd PCvel lesz, de nem függ össze amúgy a két "beavatkozás".
Nincs benne egyik sem,az nem volt hirdetve sehol de nem mondom honnan való A harmadik motort Gregorio megnézte és vázcserés volt csak hát az alvázszám beütésével adódtak gondok Nekem nem sok jó tapasztalatom van 1000es-ből de majd előbb utóbb találok
sorry