Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy a jo k.... Japok gyarthattak volna tartosabbat,bezzeg a bmw.
Az nem lemez rugó hanem színuszgyűrű, színusz alátét. A másik meg nem feltétlen a szegecs kopik ki. Sőt....
Az nem lemez rugó hanem színuszgyűrű, színusz alátét. A másik meg nem feltétlen a szegecs kopik ki. Sőt....
Szegecs feje alatt van egy lemezrugo, az gyengul ki es azert lotyog konnyen, egy ido utan termeszetesen kiragja a szegecset is.
A lotyoges miben befojasolja az ellenallasat ?
Jo vadálatok vagytok. Viizet csavartok a markolatbol.
Kinek meddig, szokott gond lenni a k5 tarcsaival, van itt is olyan akinek tizen ezer km-nel elkezdtek razni. Az enyem orajaban 20e km van, persze lehet h a valosagban tobb. Bar nagy kopasa nincs a tarcsanak, csak ugye a szegecsek faradtak meg.
Ugy ertem, hogy elore-hatra van egy 1-2 mm-es jateka, elsosorban a jobbosnak, de a balos is mar mozog picit. Ez az uj meg ugye azert mozog, mert a verseny tarcsak ilyenek, hogy minel kevesebb ellenallasa legyen kiengedett fekkel.
De meddig tart a gyár? Gyárit én nem veszek tiedbe biztam hogy az nem kotyog. Ezekszerint igen.
A gyári az kilötyögösödik. Ezt hogy erted? Ez is lötyög mint a picsa, me akkor le nem cserélem az enyém.
Szerencsére, bár nem voltam messze tőle, szerencsés helyen történt az eset
Mit? A gyárinak meg a legtöbb után gyártottnak fix a szegecselése.
Mondtam...
Nem toltál ki hamar elvitték sokkal többért, nekem ott úgy tűnt sokallod az árát.
Lagalább nem lett zakó. Szintén voltak hasonló, börleszkbe illő jeleneteim, egyik esetben a bal oldali markolatgumit rántottam le, természetesen egy tempósabb jobbos bejárati ivén, másodszor pedig a tavalyi törölközésem után, ahogy az árokból kifelé másztam, tudatosult csak bennem, hogy a jobb kezemben még mindig ott a gázmarkolat
Meg is jött közben a tárcsa, szép darab, bár meglepődtem, hogy a gyáritól eltérően ez "lötyögős", nem fix a szegecselése.
Azt én sem igazán. Amikor megvettem a gixert, 2 hónapig hitegettem magam, hogy majd megszokom, vagy bennem van a hiba. Aztán amikor előrébb toltam a kormányt, hirtelen minden a helyére került.
Kormányletörős ügyben komolyan kezdek aggódni, pláne ha volt is már rá példa .
Kormanycsutka leeses ugyben tudnek meselni...
Heh, egyformán gondolkodunk. Én is előrébb csavarva használtam, tehát a rögzítőcsavar nélkül és én is attól félek inkább, hogy a sok rángatástól egyszer letörik a kormányszarv (a supermotoval ezt történt). Főleg, hogy 2 cm-rel kijjebb van a fogópont, tehát inkább a végét rángatom, nem a közepét (ezt más esetben is így csinálom ). Reméljük sosem kell megtudnunk ezt.

Ja, meg én nem a normál magasságban használtam, hanem 4-5mm-rel lejjebb csúsztatva. Nem értem a normál kialakítással hogy lehet motorozni.
Annak a pozició rögzitő pöcöknek van-e valami értelme? Ha megenged a szoritócsavar, akkor úgy is csak lefelé mozdulhat és elcsavarodik. Magamnak úgy állitottam, hogy előrébb álljanak a csutkák és lejjebb, értelemszerűen a pöckök nincsenek a helyükön, pár haver be is szólt miatta, hogy veszélyes, de én inkább attól fosok, hogy tőből letörik az a pilinszka csutkakormány.
Köszi!

A taiwanos képek amúgy akár lehetnek thaiföldiek is, van egy Thai GSXR club oldal facebookon, ott gyönyörűeket lehet látni, minden jóval felszerelve.
Hát ha nekem is olyan lenne a fizetésem, hogy megvegyek kp-ra egy k9 ezret mondjuk, akkor már valószínűleg nem számítani az az öhlins-brembo sem. Megvenném két hónap múlva, de ugye aki jó magyar módra a hitelt nyögi 5 évig, annak erre nem futja
Sokkal jobban bírom amikor a pár százezerbe kerülő TL-re tesznek milliós extrákat. Az elég beteg.
Japók igen szeretnek viszonylag kis értékű cuccokért nagyon sokat fizetni, és nagyon sokat még rákölteni
Brutál cuccok vannak ott is. A gixxeres vágott szemű milyen kicsi...
Az milyen fék az R1-en?
Amúgy, érdekes, de ezek nem Japók voltak véletlenül? Full Japán piacos rendszerek, meg azok ilyen pénz nem számít mániások...
A cső vége lefenekelve a TL-eken volt...
Google a barátod:
56151-18G00 balos
56111-18G00 jobbos
Keress rá a cikkszámokra.