Jogos, de Te is tudod, hogy apránként összejön. Nekem is két kiló volt az elej úgy, hogy minden rajta van. Namármost az a semmiség ami még kell rá eddig 40-be van és még nincs se fékcső, se tárcsa.
Kawánál is rémlik hasonló, vagy hasonló horderejű blokk probléma. Szerintem ez az új Suzuki sem lesz olyan acélos , mint egy régi. 200 lovat valamiből csinálni kell, ez ilyen buli... Ugyanakkor szerintem céleszerűbb lenne, ha inkább még drágább anyagokból gyártanák ezeket, csak ne repüljenek szét. Kérdés hol az optimum. A minap voltak Messerschmitt BF109 alkatrészei a kezemben (méghozzá olyanok, amelyek soha nem voltak beszerelve) és bizton állíthatom, hogy még van hová fejlődni. A motorgyárak egy komplett nagyságrenddel vannak lemaradva attól, ahol tarthatnának.
Porvédő gyűrűkre érdemes ránézni ha szorul a dugattyú. Nekem azért ment el a fékem. Azóta minden télen kicseréljük őket ha kell ha nem. Még egy fékhibát nem viselek el.
Pont itt tartok én is mert a fotón látható már szétszedett nyereg dugói közül az egyik szorul. A többi megy ujjal. Biztos nem veszek felújító szettet, mert minden újszerű, de láttam, hogy a nagyvas árul ilyesmit is (azt nem néztem, hogy gixxerhez van-e).
Idén metódust váltok. Most a hátulja lesz a levegőben.
A régi már legatyásodott. Vérfrissítés kellett.
Amúgy Te meg minek csinálsz pályamotort? Azzal a nokedliszaggatóval is úgy mész, mint az állapotos anyahernyó, szerinted Neked már pályamotor kell?
Arra is gondolok, a 2007-8 körüli 1098ak az új áruk harmadát érik kb, ráadásul nincs bennük 20e km se. Ehhez képest a k7-8 gixerek kb a felét érik az új áruknak, ha nem többet és elég ritka a valós 20e km bennük. Tehát egy megbízható technika azért hosszabb távon jobban tartja az árát ha használni is akarják, persze elhiszem, hogy egy pár km-es szobadísz ducati ára egy idő után felfelé megy már.
Persze. Pofára eséstől lekopott a belső sarok ami a kerék belsejében fut, miközben a külső sértetlen.
Ez az elej nem hogy nem esett, még menni se sokat ment. Max 15e km szerintem.
Persze, csak ha a "ratyik" is rájönnek, hogy szar, akkor el fogják adni, mert nem bírják fenntartani.
Ennyi erővel a Toyotákat is pl a ratyik veszik, mert eléggé szépen tartják az árukat...
http://motoralkatresz.eu/termekek/Tourmax/593_7127_elso_feknyereg_felujito_javito/
Azé fura hogy rcs-re nem sajnáltad.
Amúgy még nem döntöttem el végleg egyik verziót sem.
És innen jó kezdeni,
Nem metódust váltani.
A régi már legatyásodott. Vérfrissítés kellett.
Amúgy Te meg minek csinálsz pályamotort? Azzal a nokedliszaggatóval is úgy mész, mint az állapotos anyahernyó, szerinted Neked már pályamotor kell?
De minek cserélsz elejét?
Nem az a buli ha sosincs lenn az úton?
Fékezni meg csak a gyávák fékeznek?
Ez az elej nem hogy nem esett, még menni se sokat ment. Max 15e km szerintem.
Ennyi erővel a Toyotákat is pl a ratyik veszik, mert eléggé szépen tartják az árukat...