Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jogos, de Te is tudod, hogy apránként összejön. Nekem is két kiló volt az elej úgy, hogy minden rajta van. Namármost az a semmiség ami még kell rá eddig 40-be van és még nincs se fékcső, se tárcsa.
Megvan bazz tourmax nem tech.

http://motoralkatresz.eu/termekek/Tourmax/593_7127_elso_feknyereg_felujito_javito/

Azé fura hogy rcs-re nem sajnáltad.
Kawánál is rémlik hasonló, vagy hasonló horderejű blokk probléma. Szerintem ez az új Suzuki sem lesz olyan acélos , mint egy régi. 200 lovat valamiből csinálni kell, ez ilyen buli... Ugyanakkor szerintem céleszerűbb lenne, ha inkább még drágább anyagokból gyártanák ezeket, csak ne repüljenek szét. Kérdés hol az optimum. A minap voltak Messerschmitt BF109 alkatrészei a kezemben (méghozzá olyanok, amelyek soha nem voltak beszerelve) és bizton állíthatom, hogy még van hová fejlődni. A motorgyárak egy komplett nagyságrenddel vannak lemaradva attól, ahol tarthatnának.
Én már hozzászoktam.
A 2011-nek már más a blokkja. Pl. fél kg nehezebb a főtengely. Asszem mindent elárul a 2010-es blokkról, hogy egy év után át kellett tervezni.
Porvédő gyűrűkre érdemes ránézni ha szorul a dugattyú. Nekem azért ment el a fékem. Azóta minden télen kicseréljük őket ha kell ha nem. Még egy fékhibát nem viselek el.
Pont itt tartok én is mert a fotón látható már szétszedett nyereg dugói közül az egyik szorul. A többi megy ujjal. Biztos nem veszek felújító szettet, mert minden újszerű, de láttam, hogy a nagyvas árul ilyesmit is (azt nem néztem, hogy gixxerhez van-e).
Ebay-en az All ballt-nyomják itthon a a turatech cucca van jó árban a motoralkatresz.eu-n.
Majd meglesem, csak a gyári szett ára elég horror 17ezerért... Gondolom nem is érdemes cserélni, csak ha sérült, amúgy elég megjáratni a dugattyúkat.
Ne a nokedliszaggatót törjem apróra.
Amúgy még nem döntöttem el végleg egyik verziót sem.
És innen jó kezdeni,
Nem metódust váltani.
Nem tudom, azt még nem kerestem. De ha valami kell és kapható a nagyvas.hu-n, akkor általában ott veszem meg, mert relatív olcsó és megbízható.
Jut eszembe, első féknyereg javító készletet hol érdemes venni az enyémhez? Vagy milyen márkát?
Persze, csak azoknak volt vagy 6-7 milla az új áruk, egy akkori gixernek meg 3.4 között. Ahhoz képest nincs nagy árkülönbség köztük...
De még így is a Ducatik a drágábbak.
Idén metódust váltok. Most a hátulja lesz a levegőben.
A régi már legatyásodott. Vérfrissítés kellett.
Amúgy Te meg minek csinálsz pályamotort? Azzal a nokedliszaggatóval is úgy mész, mint az állapotos anyahernyó, szerinted Neked már pályamotor kell?
Arra is gondolok, a 2007-8 körüli 1098ak az új áruk harmadát érik kb, ráadásul nincs bennük 20e km se. Ehhez képest a k7-8 gixerek kb a felét érik az új áruknak, ha nem többet és elég ritka a valós 20e km bennük. Tehát egy megbízható technika azért hosszabb távon jobban tartja az árát ha használni is akarják, persze elhiszem, hogy egy pár km-es szobadísz ducati ára egy idő után felfelé megy már.
Minden előfordulhat.
De minek cserélsz elejét?
Nem az a buli ha sosincs lenn az úton?
Fékezni meg csak a gyávák fékeznek?
Persze. Pofára eséstől lekopott a belső sarok ami a kerék belsejében fut, miközben a külső sértetlen.
Ez az elej nem hogy nem esett, még menni se sokat ment. Max 15e km szerintem.
Jaaaaa,aszittem az egy pofáraesés eredménye az előző tulajtól.
A sarkán. Azon a rongyon. Vagy mit nem értesz? Szemüveget esetleg?
Most min ráspolyoztál?
Az autókat ne vegyük ide! Gondolj csak a Ducatikra...
Amíg Ti itt vakeroltok én megoldottam a problémát. Most már befér. (Sedu buktad. )
Persze, csak ha a "ratyik" is rájönnek, hogy szar, akkor el fogják adni, mert nem bírják fenntartani.
Ennyi erővel a Toyotákat is pl a ratyik veszik, mert eléggé szépen tartják az árukat...
Vagy azt, hogy sok a ratyi akinek igénye van rá!