Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp azért írtam 11-12-es évjáratot, mert ott vmikor volt frissítés és utána ha jól tudom nem annyira jellemző ez a szelepbeleesős dolog. 2010ben kezdték el forgalmazni elvileg, abból az évből nem is vennék. Csak még idő, mire normális áron lesznek ezek, bár ha nagyon tartják az árukat az azt jelenti, hogy nem annyira szarok.
Vagy kétmillát ki lehetne árulni a sercliből ami maradt.
Már rég be kellett volna feccölni egy másik blokkba és rendszámcserével elpasszolni 4 milláért.
Drága... Sajnálom én is, viszont számomra reális áron megvenném tőle.
Hát nem hiszem hogy egy blokkhibás S1000RR kellene valakinek is. Mondjuk azért sajnálom a srácot, hogy így megszívta....
Ez még fenn van?
Az egyik legtúlértékeltebb motor, ami ráadásul behozta a ratyiságokat.
Lásd hogy az első széria szar is volt belőle!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_s_1000_rr-9381456
Mikor kezdték gyártani az S1000rr-t?
Ugyanis a tapasztalatom az hogy legalább 2-3 frissítés kell míg összegyűlik annyi valós üzemi tapasztalat míg rászánják a gyáriak magukat az idegesítő bug-ok kigyomlálására.
Azaddig legyártott példányokkal merg általáben küzd a tulaj.
Vagy egy jó olasz, tuti találnék vitapartnert itt fél perc alatt magamnak ha esetleg unatkoznék. Mondjuk így is elég gyorsan szokott sikerülni
Ha a k5 cserés lesz, lehet el fogok gondolkoni egy 2011-12 -es S1000rr-en, hazudnék ha azt mondanám, hogy nem keltett birtoklási vágyat...
A vége tényleg egy HP4-es ára lesz.
Mellesleg tetszik ez az első sárvédő... Pedig megfogadtam, hogy ha meg lesz minden amit az első körben terveztem, akkor 1 évig nincs "extrázás"... A motor árát még 1x rá tudnám költeni még, hogy mindenben tökéletesen megfeleljen
Ami fogadok van Neked és olcsón megszámítod.
Ettől még lereszelhetsz belőle.
Nem is ez okoz gondot, hanem az időhiány. Ha tudnátok cuccoltam már hozzá.
Probléma megoldva, a bátrak úgyse fékeznek...
Mindig veszel valamit bazz,a fél spájz gsxr alkatrésszel van tele,nem létezik hogy gondot okozna beilleszteni a táncrendedbe.
De az csak egy tárcsa, neked egy olasz motor kell!
A 330-as tárcsához való m50 brembo könnyen lejön a 320-as tárcsáról.
Azokat legalább eleve 320-330 tárcsákkal szerelik. Kell bele egy jó suzuki blokk és lesz egy fasza motorod.
Ja. Mert ez sokkal egyszerűbb, mint lereszelni az éléből 2mm-t...
696 monsteren a brembo is nehezen jön le a 320-as tárcsáról, de egyszerűbb kikapni előtte a betéteket és akkor no problem...
(ez sajna ilyen)
Odatipegsz egy bontoba es raprobalod.
Mi a garancia arra, hogy az ráfér? Győzz meg.
Igen kicsit szét kell feszíteni a betéteket, hogy lejöjjön. Szerintem sem szerencsés, de ez már akkor derült ki amikor összeraktam, majd pár hónap múlva gumit cseréltem. Szerintem emiatt is ment össze a tárcsa átmérő radiális féknél.