Épp azért írtam 11-12-es évjáratot, mert ott vmikor volt frissítés és utána ha jól tudom nem annyira jellemző ez a szelepbeleesős dolog. 2010ben kezdték el forgalmazni elvileg, abból az évből nem is vennék. Csak még idő, mire normális áron lesznek ezek, bár ha nagyon tartják az árukat az azt jelenti, hogy nem annyira szarok.
Mikor kezdték gyártani az S1000rr-t?
Ugyanis a tapasztalatom az hogy legalább 2-3 frissítés kell míg összegyűlik annyi valós üzemi tapasztalat míg rászánják a gyáriak magukat az idegesítő bug-ok kigyomlálására.
Azaddig legyártott példányokkal merg általáben küzd a tulaj.
Vagy egy jó olasz, tuti találnék vitapartnert itt fél perc alatt magamnak ha esetleg unatkoznék. Mondjuk így is elég gyorsan szokott sikerülni
Ha a k5 cserés lesz, lehet el fogok gondolkoni egy 2011-12 -es S1000rr-en, hazudnék ha azt mondanám, hogy nem keltett birtoklási vágyat...
Mellesleg tetszik ez az első sárvédő... Pedig megfogadtam, hogy ha meg lesz minden amit az első körben terveztem, akkor 1 évig nincs "extrázás"... A motor árát még 1x rá tudnám költeni még, hogy mindenben tökéletesen megfeleljen
Igen kicsit szét kell feszíteni a betéteket, hogy lejöjjön. Szerintem sem szerencsés, de ez már akkor derült ki amikor összeraktam, majd pár hónap múlva gumit cseréltem. Szerintem emiatt is ment össze a tárcsa átmérő radiális féknél.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_s_1000_rr-9381456
Ugyanis a tapasztalatom az hogy legalább 2-3 frissítés kell míg összegyűlik annyi valós üzemi tapasztalat míg rászánják a gyáriak magukat az idegesítő bug-ok kigyomlálására.
Azaddig legyártott példányokkal merg általáben küzd a tulaj.
Ha a k5 cserés lesz, lehet el fogok gondolkoni egy 2011-12 -es S1000rr-en, hazudnék ha azt mondanám, hogy nem keltett birtoklási vágyat...
(ez sajna ilyen)