Igen kicsit szét kell feszíteni a betéteket, hogy lejöjjön. Szerintem sem szerencsés, de ez már akkor derült ki amikor összeraktam, majd pár hónap múlva gumit cseréltem. Szerintem emiatt is ment össze a tárcsa átmérő radiális féknél.
Nevetni fogsz de már megnéztem. Vagy a Panigale vagy a 1098 (most már nem emlékszem, lehet hogy egyforma is) tárcsát fel lehetne tenni, mert a lyuka osztóköre csak 1mm-rel tér el. Lehetne 330-as tácsa. Csak arról tuti nem jönne le a nyereg.
Igen, pont ezt próbálgattam én is. A felnit hogy össze kasmatolom az nem érdekel az viszont probléma, ha a nyereg leszedéséhez túlzottan szét kell nyomni a betéteket, hogy kiférjen. Ez azért baj, mert akkor minden kerék kiszedésnél egy kis tárcsaport megetetünk a karmantyúval. Ez előbb-utóbb kinyírja a tömítéseket. Úgy kell lejönnie, hogy zárva vannak a "pofák" és akkor leszedett állapotban már lehet takarítani vagy a takarítás elmulasztása (ami nálam 10-ből 9) sem okoz fékproblémát. Azt néztem, hogy elég könnyen és elég keveset kell a nyeregből lereszelni ahhoz, hogy könnyen kiférjen.
Sokkal inkább az a kérdés vajon van-e értelme a nagyobb tárcsának. Fog-e jobban a fék, lehet-e érezni ezt a különbséget. Mert ha semmi, akkor nyilván nem szívok vele én sem.
Nekem 320-as tárcsa van a K5 fékekkel. Egy baj van vele, hogy úgy kell leerőszakolni a féknyerget, mert a felninél már alig van férőhely a leszedéshez, és hát legalább 2x első gumit is cserélek egy szezonban. Annyiszor baszom össze a felnit Bár ez nálad gondolom nem szempont Fene se tudja, hogy volt-e értelme. Leginkább nem volt, de ez a gyári méretem, ha tudom, hogy ilyen idegesítő szerelni veszek rá 310-et.
Nem, vesrah srjl17 betét megy bele, mindenkitől azt hallottam aki használta, hogy a legjobb betét az addigiak közül. Plusz ugye fentre a 19RCS, fémfékcső, fékolaj, aztán már sztem meg fogok tudni állni egy ujjal a fagyizó előtt
Én is azt olvastam, hogy nem feltétlenül nagy előny a 320as, ha egyáltalán az. Viszont a cakkos tárcsák nekem nem tetszenek, ezek a supersport brembok sztem gyönyörűek viszont.
És akkor gondolom a betét is Brembo lesz...? Még gondolkodom én is, hogy legyen-e 320 egyáltalán. Jópofa lenne, de lehet, hogy semmi előnye nincs sőt! Cakkos tárcsákat is néztem, de abban sem feltétlen hiszek. Lehet, hogy egész egyszerűen a gyári K1 tárcsát kéne? Az végül is 320-as és annyit biztos bír, mint nem-prémium alternatív tárcsák.... Hmm-hmm....
Annyira bizonytalan vagyok, a végén tényleg veszek egy Ducatit.
Pont a héten érkezik meg ha minden igaz, 310es Brembo Supersport tárcsa lett a kiválasztott.Az alap ORO-nál jobbat akartam, a T-Drive-nak viszont nem éreztem szükségét, meg ránézésre ott több lehet a hibafaktor is, bár épp néztem az amts-en, hogy az új gixernek minden 2. szegecs helyén ugyan ez a T-Drive megoldás van. A 320as méretről meg azért tettem le, mert oda kellett volna 5mm távtartó a nyergek alá, plusz hosszabb csavarok, így bevallom őszintén lusta voltam ennek kijárni az útját és vadászni ilyet. Angliában persze gyorsan lett volna, de nem akartam ilyeneket rendelgetni. Brembo meg nem gyárt ilyen méretben, csak a saját nyergéhez, ahhoz meg nagyobb távtartók vannak.
Sikerült jó forrást találni, így jó áron kaptam meg őket (a többi dílerhez képest).
Hétvégén ha nem felejtem el teszek fel néhány képet, amit akkor készítettem mikor kint jártam Taiwanban. Húzott szemű barátaink mikkel nyomulnak, pénzt nem sajnálva.
Próbáltam a K8 Tockicot felmószerolni a 320-as tárcsára. Hát nem fér fel, csak akkor, ha megnyitom a betétrést +1 - 1,5mm-rel.
Van más tapasztalat K5 vagy annál újabb gixer + 320-as tárcsa témában? Csak a Tockiko nem fér fel trükközés nélkül vagy a többi nyeregnél is van ilyen probléma? (Ahogy néztem képről a Nissin és a Brembo nyergek is gömbölydedebbek, csak a Tockiko néz úgy ki, mintha kőbalta lenne.)
Nem is mondtam, hogy olyan kell a motorba. De amúgy meg - legalábbis korom szempontból - nyugodtan lehetne, ne keverjük a szeméttelep olajkályhákat a normális motorkonstrukciókkal. Egy jó prémium benzin + Motul 800 kombinációval egy kétüteműt szétfűzhetsz úgy hogy maximum őzbarna a dugó teteje és látszanak benne az esztergacsíkok, pedig az kétütemű... Dízellel ne fárassz.
Már régóta vannak a dízelhez hasonló közvetlen befecskendezéses injektorok is a kocsikban. Le is kormolódnak rendesen.
A yamaha most kezd rájönni arra amit 20 éve csinálunk: http://www.motorcyclenews.com/...
Lehet benne, csak nem létszükséglet. Injectoros viszont nem lehetne csappal, pontosabban gravitációval. Legalábbis én nem ismerek olyat.
(Ezt az injector kifejezést meg utálom. Nem direkt befecskendezésesek a motorok és az injektorfejek valójában porlasztófejek és a keverék a szívócsőben alakul ki.)
De lehet ám, ha kellő tempóról fékezek nagyot akkor feljön a segge
Sokkal inkább az a kérdés vajon van-e értelme a nagyobb tárcsának. Fog-e jobban a fék, lehet-e érezni ezt a különbséget. Mert ha semmi, akkor nyilván nem szívok vele én sem.
Én is azt olvastam, hogy nem feltétlenül nagy előny a 320as, ha egyáltalán az. Viszont a cakkos tárcsák nekem nem tetszenek, ezek a supersport brembok sztem gyönyörűek viszont.
Annyira bizonytalan vagyok, a végén tényleg veszek egy Ducatit.
Sikerült jó forrást találni, így jó áron kaptam meg őket (a többi dílerhez képest).
Van más tapasztalat K5 vagy annál újabb gixer + 320-as tárcsa témában? Csak a Tockiko nem fér fel trükközés nélkül vagy a többi nyeregnél is van ilyen probléma? (Ahogy néztem képről a Nissin és a Brembo nyergek is gömbölydedebbek, csak a Tockiko néz úgy ki, mintha kőbalta lenne.)
Nyomassátok, hogy mit vegyek!
http://www.climatetechwiki.org...
A yamaha most kezd rájönni arra amit 20 éve csinálunk:
http://www.motorcyclenews.com/...
(Ezt az injector kifejezést meg utálom. Nem direkt befecskendezésesek a motorok és az injektorfejek valójában porlasztófejek és a keverék a szívócsőben alakul ki.)