Cápa mit szólsz ehhez?
"Még is 204 le ami ugye szarra alázza a Suzukit , rendkívül kiforrott technika már ez a típus, 5. Blokk frissítés , szerintem ettől az évtől megingatja a sport motor előadásokat a taljánok javára , értem ez alatt h lassan mar nem a nemet BMW s1000rr lesz a vastagabb pénztárcájúaknak az etalon... Forma teljesítmény es élményben is übereli a konkurenciát , megbízhatósága pedig mar nem kérdés, mert maximálisan strapa gép , a röghöz kötöttek ilyenkor felháborodnak persze... :) csak a próba kör után szótlanul es megszeppenve szállnak le a v4 esröl...."
Valaki nem tud olyan teló porvédőt amit kivülről rógó húz össze a szimeringhez hasonlóan?
Amikor még a Laci csinálta a Zenith Racinget olyat rakott fel nekem a gépre az iszonyat jó volt és tuti nem megy be alá por a szimeringhez, de nem találok sehol hasonlót.
Elég a 0.5 liter. Előre-hátra egyszerre.
Tartályból leszívod fecskendővel a régit, feltöltöd az újat és addig pumpálva légteleníted amíg meg nem jelenik az új olaj odalent.
Vagy ha van vákuumos légtelenítőd akkor még egyszerűbb.
Fékfolyadékot szeretnék rendelni. 0,5 literes kiszerelés van. Kérdésem az hogy elég lesz e, egy flakonnal vagy rendeljek 2db- ot és az egy liter ami biztos elég.
Első, hátsó fékrendszerben cserélem. Szükösen elég lehet 0,5 liter fékfolyadék, de aki most cserélte mondhatna egy tuti mennyiséget.
Nincs valakinek elfekvőben K5-re kipufogó tartó?
Leszedném a lábtartókat ha lenne valami jóféle, pl Valtermoto.
Az ebayes nagy GSXR logós ultragagyi szerintem...
Az exup szelep gyakorlatban hírül nem hozza azt a kis fordulati nyomatékot amit az elméletben regélnek róla. Én amikor levettem a gyári leömlőt és felkerült rá a rendszer semmi változást sem éreztem alul...
Hali, nekem K6 1000 ki volt kötve, gyári elektronikával és légszűrővel nem tapasztaltam semmi negatívumot. Az ezres alapból is nyomatékos alul és középen, fent meg minden körülmények között megy :D Tehát röviden: nekem nem volt gondom.
Ha később lomhának érzed alul és középen, ugyanakkor inkább ebben a tartományban használod, akkor tegyél egy vagy két foggal nagyobb lánckereket hátra, lesz egy új motorod. Én a K7-es eggyel nagyobb (azt hiszem 43-as) lánckerekét dobtam fel, nagyon friss lett tőle a gép, csak bírj kapaszkodni ;-)
Hát egy Raptor dob van rajta jelenleg. Akkor amíg el nem jutok egy padhoz addig ha nagyobb ráfordítás nélkül is működésre lehet hozni akkor az lesz. Utána viszont el lesz távolítva. Köszi a válaszokat!
Motorfüggő, hogy a kikötésnek mik lesznek a következményei, ugyanis a végdob is számít, az meg a legtöbb embernek más és más. Ha valaki kiköti lehet, hogy prüszköl, de van akinek simán múkodik utána a motor. A korrekt megoldás a kikötés, majd a motor padon történő beállíttatása. Ezt követően ha voltak is megszűnnek gondok és a motor jó eséllyel jobb is lesz - értsd erősebb, A javíttatásnak is lenne költsége, adott esetben ezzel összehasonlítható. A teljes helyreállításnak akkor látom értelmét, ha a motornak minden más része is gyári, gondolok itt a kipufogódobra is. Na de az senkinek nem gyári.... Akkor meg minek hagyják benne az EXCV-t....? Nyilván azért, hogy minél szarabb legyen. Ez már csak a költői része.
K8 600-on kötöttem ki annó, akkor alsó fordulaton érezni lehetett valamennyi különbséget ( lassabban pörgött fel ), felül meg jobb lett, nem hiába pályások kötik ki inkább. Próbáld ki anélkül, ecuból 1 szálat kell kihúzni és megszűnik a hibajel is, a motort meg kösd ki mindenestől. K***a nagy lyuk azért túlzás
Srácok! Elkapott engem is ez a EXUP motor hiba.... Még csak annyi a jelenség hogy amikor ráadom a gyújtást akkor nem mindig teszteli le végig és persze olyankor ég az FI lámpa, de ha le is tesztel akkor szörnyű hangja van az exup motornak. Olvastam itt mindent, hogy volt aki kurva nagy lyukat tapasztalt bizonyos fordulaton és volt aki nem (Lehet szart rá? ). Érdemes kiiktatni vagy inkább próbáljam javíttatni? Valami tapasztalat valakinek?
"Még is 204 le ami ugye szarra alázza a Suzukit , rendkívül kiforrott technika már ez a típus, 5. Blokk frissítés , szerintem ettől az évtől megingatja a sport motor előadásokat a taljánok javára , értem ez alatt h lassan mar nem a nemet BMW s1000rr lesz a vastagabb pénztárcájúaknak az etalon... Forma teljesítmény es élményben is übereli a konkurenciát , megbízhatósága pedig mar nem kérdés, mert maximálisan strapa gép , a röghöz kötöttek ilyenkor felháborodnak persze... :) csak a próba kör után szótlanul es megszeppenve szállnak le a v4 esröl...."
Amikor még a Laci csinálta a Zenith Racinget olyat rakott fel nekem a gépre az iszonyat jó volt és tuti nem megy be alá por a szimeringhez, de nem találok sehol hasonlót.
GYári szimeringet akarok ilyen rúgós porvédővel
http://www.epicbleedsolutions....
Tartályból leszívod fecskendővel a régit, feltöltöd az újat és addig pumpálva légteleníted amíg meg nem jelenik az új olaj odalent.
Vagy ha van vákuumos légtelenítőd akkor még egyszerűbb.
Ha érdekel nekem kimaradt egy 0.5-ös RBF660
Első, hátsó fékrendszerben cserélem. Szükösen elég lehet 0,5 liter fékfolyadék, de aki most cserélte mondhatna egy tuti mennyiséget.
Leszedném a lábtartókat ha lenne valami jóféle, pl Valtermoto.
Az ebayes nagy GSXR logós ultragagyi szerintem...
Suzuki Gsx-r 1000 k6- hoz keresek bontott alkatrészeket!!!
Esetleg ha tudtok valakit aki esetleg bont jeleznétek nekem!
Előre is köszönöm
Gyorsgáz mennyi lenne?
Ha később lomhának érzed alul és középen, ugyanakkor inkább ebben a tartományban használod, akkor tegyél egy vagy két foggal nagyobb lánckereket hátra, lesz egy új motorod. Én a K7-es eggyel nagyobb (azt hiszem 43-as) lánckerekét dobtam fel, nagyon friss lett tőle a gép, csak bírj kapaszkodni ;-)