Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha még van 2-3 mm kopásjelzőig, akkor megfelel.
Felső villahíd anya.
Eladó! Sajnos a tl-el nem kompatibilis.
GSXR1000 2005-2014
GSXR600 2006-2014
GSXR750 2006-2014 re jó.
5e ft
Nem hiszem. Slick gumit tudok adni 5000-é.
Azért ha van valami cuccod ami szerinted jó a kotlómra szólj.
Na én ezért nem árulok szinte semmit. Meguntam az idiótákat egy pályaidom eladásakor. "500W-os erősítőt beszámolok?" Baszki ha nincs 40 000Ft-od egy pályaidomra ne akarj pályázni!!
Természetesen súlyos balszerencse történt, az illető semmiben nem volt hibás. Egy teherautóból kiszórt sódermaradékon ment el az eleje nagy tempónál, ifjú barátunk semmiről nem tehetett. (Szerintem semi, hisz amihez közöd nincs, arról nem is tehetsz. )
De jó lehetett azzal a tudattal átíratni,hogy a motor darabokban pihen a disznó ólban és még aztán pár évig fizetni a havi törlesztőt
Legalább jó sokáig kevés km-es maradt a motorja
A lényeg a vastag betűs rész.
Licit. Ismerek valakit, aki 0% kölcsönből megvett egy néhány éves használt sportmotort ami úgy le volt gatyásodva, hogy a hazaúton átugrált a lánc a kopott lánckeréken ("csak annyi a baja, hogy"). Az átírás helyett ezért vett rá lánckereket, majd az első szombaton rommá törte a faluból kivezető úton akkor, amikor még nem volt átírva a nevére. Bőgtem a röhögéstől.
Hogy felpuhult pályán. De rendszeres folyadékcserével kiküszöbölhető a probléma...
Szerezz egy radiális R1 pumpát valami fiatal gépről.Nem lesz drágább mint a gixxeré csak sokkal jobb.Jah és brembo az is.
Ajánlott itt valaki egyet megvételre igen kedvező áron. Pályára lenne a K4 gyárija helyett.
Akkor felejtsem el? Nem akarom "szívni a véred" :-) , de egy indoklásnak is örülnék...
Mint vámpír és a fokhagyma.
A K7-es visszahívásos radiális főfékhengerrel mi is volt a baj? Kell tőle félni?
Ismertem olyat aki nem jött velünk motorozni. Mert kopott volt a gumija a motor új volt de hiteles. Nem telet neki gumira mert örült hogy a motor hitelt befizette.

Ismertem ugyan ilyen embert csak hajtóláncra várt. Tiszta gáz....
Sok motort adtam már el,de ha a vevő nem tisztelt meg azzal,hogy felhívjon akkor leszartam az emalait...
Megint írt levelet az internethuszár, azt mondja gyűjtsek mosószerre és hátsó gumira, ha lemostam a motort és feltettem az új hátsó gumit eljön megnézni a motort LOL
Nem hiszem el hogy nincs 100 forintja telefonálni és motort akar venni.
Én tudom mi lesz. A családja majd 10 évig nyögi hülye kicsi fiacskájuk rendkívül ravaszul eltöltött nyáridejének költségét.
Igen ez sajnos így van. Akik meg hitelre vesznek motort csak az lebeg előttük,hogyha rábólint a bank akkor hamarosan húzhatja a gázt és övé lesz a világ. De hogy mi lesz ezután az meg sem fordul a fejében.
Én ezért mondom mindig azt, hogy a sportmotor teljesen üzemhelyes fenntartása olyan sok pénzbe kerül, amit a magyar lakosság 1% tudna megengedni magának. Ezt kellene átgondolnia például azoknak, akik hitelre vesznek sportmotort. Akinek van pénze fenntartani, annak hitel sem kell megvenni.
Akkor,hogy kiakadt volna ha azt írod,hogy kemény motorozással 1-hét alatt meg lehet etetni a hátsó gumit...
Olyan emberek jönnek a fülem kettéáll tőlük. Eljön 200km-ről és még be se kell indítani a motort. Azt mondja képen jobban nézett ki és hazamegy sírva. Telefonban elmondom hogy csúsztam a motorral (az előző gazdái még többet) erre rinyál hogy karcos az idom. Mondom lefújom, nem érdekli vesz egy olyat mint amit olaszban még én is otthagytam. Full pályázott motor visszarakva az új gyári kipufogó és frissen rendelt karcmentes kínai idomok. Persze az olajbetöltőről a rögzítő drótot, a feketére égett féktárcsákat elfelejtette lecserélni. 99-es sportmotor és megkérdezik hogy ugye nem volt hajtva?! B+ lehet már a harmadik blokk benne