A banat tudja minek van benne ac,de beleterveztek meg a csapot is.
Jo tizeve meg nem volt panik,mostanaban meg inkabb derekbecsipodes van,panikon tulvagyok.
de a csapot rendszeresen elfelejtem.
Karbis, nem? Akkor minek AC bele? Hogy Te, aki kapuzárási pánikból kezdtél el motorozni ne felejtsd el? 97-ben pont 10 éve nyitogattam a benzincsapot, van hogy még most is ki akarom nyitni.
Már megvan a fúrni való GSX-R1000 blokkom tarcsiba, szóval lesznek még finomságok. Jövő ősszel remélem tudok csinálni egy Euro-Ringes drift napot. Corser-S1000RR videó kutyaf..sza lesz.
Igazából semmit. Engem jelenleg a K1 fejlesztgetés érdekel. Rengeteg motort kipróbáltam és áttanulmányoztam már, nagyon sokat fúrtam-faragtam, többféle motort alakítottam át vagy építettem nulláról és egyre szilárdabb meggyőződésem az, hogy a motorgyártás 2005-ben véget ért (a Suzukinál is). Kivétel persze Olaszország, ahol ez 50 évvel korábban történt meg. Az olyan gyárak pedig mint az Aprilia, a Bimota vagy a KTM az összevésárolt, összelopkodott korcs szemeteikkel, amibe blokkot sem tudtak maguknak csinálni és a BMW-től, a Rotaxtól, netán a Suzukitól vették meg, majd ez után arra verték a mellüket, hogy tudtak tervezni rá fröccsöntött műanyagot mindig is csak nevettem. John Britten egy újzélandi sufniban teljesen egyedül több innovációt vitt a V2-esbe, mint az előbb említett gyárak együtt. Kb. annyira érdekelnek ezek, mint a kocsma elé letámasztott Riga.
A legtöbb ember egy ócska 1100-es gsx-ről is behugyozva száll le, nemhogy egy új ezres motorról. Nincs valakinek suzuki dr500 bal oldali motor deklije? Jó lehet rá más dr is? Elszakadt a lánc, picit odavert neki.
Jo tizeve meg nem volt panik,mostanaban meg inkabb derekbecsipodes van,panikon tulvagyok.
de a csapot rendszeresen elfelejtem.
Ezam a meno motorgyartas meg a 160-as gumi.
Mindig elfelejtem azt a szar csapot kinyitni.