Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavasszal megnyit, télen elzár...
A banat tudja minek van benne ac,de beleterveztek meg a csapot is.
Jo tizeve meg nem volt panik,mostanaban meg inkabb derekbecsipodes van,panikon tulvagyok.
de a csapot rendszeresen elfelejtem.
r1-be is van zx9-be is. Mindkettő karbis és a tank feljebb van, mint a karburátor.
Attól csak jobban teljesít majd. Nyerni fog, vagy nem.
Akartam Neked egy jó napot, délután úgyis bőgni fogsz, ha Rossit megelőzi Pedrosa az 5. helyen.
Az nagyon jó lenne! Rádírok az oldaladon található emailcímre a részletekkel kapcsolatban.
Tudtam, hogy érdemes lesz ezt bemásolnom.
Nekem van saját, akit érdekel 10 ezerért vehet tőlem GP Pilotöst.
Karbis, nem? Akkor minek AC bele? Hogy Te, aki kapuzárási pánikból kezdtél el motorozni ne felejtsd el? 97-ben pont 10 éve nyitogattam a benzincsapot, van hogy még most is ki akarom nyitni.
Ezt most találtam egy webshop oldalon.... Nem akarsz rendelni....?
Ez a fura honda 97-es es csapozik.
Ezam a meno motorgyartas meg a 160-as gumi.
A Triumphból indul ki.
Igen és még a cetliről a szobában nem is volt szó....
2005-ben már nem volt benzincsap, még a Kawasakinál sem. 2003-ban ők is felhagytak vele.
Márpedig akkor jaj nekem.
Aze a benzincsap,szivatokar comboig nemmaaaa mennyunk vissza.
Mindig elfelejtem azt a szar csapot kinyitni.
Akkor ezt senki nem hiszi el...
Videó lesz róla?
Már megvan a fúrni való GSX-R1000 blokkom tarcsiba, szóval lesznek még finomságok. Jövő ősszel remélem tudok csinálni egy Euro-Ringes drift napot. Corser-S1000RR videó kutyaf..sza lesz.
Igazából semmit. Engem jelenleg a K1 fejlesztgetés érdekel. Rengeteg motort kipróbáltam és áttanulmányoztam már, nagyon sokat fúrtam-faragtam, többféle motort alakítottam át vagy építettem nulláról és egyre szilárdabb meggyőződésem az, hogy a motorgyártás 2005-ben véget ért (a Suzukinál is). Kivétel persze Olaszország, ahol ez 50 évvel korábban történt meg. Az olyan gyárak pedig mint az Aprilia, a Bimota vagy a KTM az összevésárolt, összelopkodott korcs szemeteikkel, amibe blokkot sem tudtak maguknak csinálni és a BMW-től, a Rotaxtól, netán a Suzukitól vették meg, majd ez után arra verték a mellüket, hogy tudtak tervezni rá fröccsöntött műanyagot mindig is csak nevettem. John Britten egy újzélandi sufniban teljesen egyedül több innovációt vitt a V2-esbe, mint az előbb említett gyárak együtt. Kb. annyira érdekelnek ezek, mint a kocsma elé letámasztott Riga.
A legtöbb ember egy ócska 1100-es gsx-ről is behugyozva száll le, nemhogy egy új ezres motorról. Nincs valakinek suzuki dr500 bal oldali motor deklije? Jó lehet rá más dr is? Elszakadt a lánc, picit odavert neki.