Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A te motorodra nem jó mert 16,5-es.
az jó ár.
szia mennyibe kerűl a kapaszkodó
Új első gumi valakinek? 120/420 pirelli rain. 5000Ft
VAgy marad ez a módszer?

http://www.zx-10r.net/forum/f2...

Hirtelen nem találtam gixerest
Ez így működne a K5 1000-nél is , mert eddig mindenhol a rúgóösszehúzásos, cartridge kiszedős verziót láttam, de mivel én csak szimeringet meg olajat cserélnék így sokkal egyszerűbb lenne...

http://www.hayabusa.org/forum/...
Valószínűleg be vagy baszva... A gyári az NOK gyártmány.
Amúgy mondd már meg, h a tourmax mi a rettenet, mert nyomják, h Japán, de sztem nem az...
A cég honlapját is megnézném, főleg a company history-t...
Itt megtalálod a Japán motoroknál használt márkákat. Vajon miért nincs a listában?
http://japan.webike.net/brd/list/
Valszeg a gyári is Tourmax csak más csomagolásban.
Amúgy nekem gyárinak tűnik, kivétel a fehér búrát. Nem olcsó...
http://www.ebay.com/itm/Clear-...
5 bogaras?
Ilyen irányjelzője van e valakinek egy pár?
Köszi az infókat!

A Tourmax is jó lehet, made in japan cucc, de egy árban van a gyárival akkor meg már inkább a gyári.
busára ebayen 130 ajró
Mese volt habbal...de az athena és társai pont ennyibe kerülnek...
Szia,
Az tuti, h nem gyári akkor. Az utángyártottal én is szívtam már, nem is keveset. Nem méretpontos, nem 3 zárógyűrűs stb...
A kérdésedre válaszolva, vagy gyári, vagy AllBalls. Sok embernek szereltem már be AllBalls-t, és jól muzsikálnak.
Nekem mondjuk gyári van(kb 4800/db áron van).
Szia agonál van 60 ért azt hiszem! :)

ÉN használtan vettem. Úgy is egy vagyon volt.
Suzuki

Szia!


Suzuki Hollós-nál vette márkatárs 1hónapja.
Kis téma.
Próbára feldobtam a katalizátoros eredeti kipufogódobot (K3), mivel a szomszédaimnak nem jön be az aprókavics.
Első benyomás, pozitiv. Kisimult a hullámzó alapjárat . Diszkrét trolihang kiséretében kibicajoztam a lakotton kivülre, aztán vallatás.
Az eredmény katasztrófális. Az alacsony tartomány teljesen megdöglött, (szerintem 5000-ig szerencsétlen megboldogult 750-es Kawám is jobb volt) 3-4 ezer körül ha húzok egy kövéret, akkor csuklik egy aprócskát (ezt betudnám a nyitott SET-nek, viszont akkor sportdobbal még rosszabb lenne ). 6e-től magához tér valamelyest, de a felső tartomány is nagyon kelletlen benyomást kelt a nyitotthoz képest...
Mennyire normális, hogy ekkora az eltérés a két dob között, a sportdob javára? A cikkekben mindig az olvasni, hogy a gyári a legjobb, meg ha nincs hozzáálitva, akkor rosszabb is lehet sportdobbal.
Az valami utángyártott vacak lehet. Nekem 30-ezerért cserélték ki őket, aminek kb. fele a szimering ára.
Szia!

Szalonban 11e/pár vagy máshonnan vetted?

Azért gyanús nekem, hogy nem gyárit rakott be Zenith mert csak 4 vagy 6-e Ft-ot kért a párért...
Azt mondta, hogy elfekvő készlet volt a szalonba, anmármost zserintem a K5-k6 alkatrészek elég gyorsan fogyhatnak, nem hinném, hogy elfekvő kategória lenne a telószárszimmering hozzá :-S
Szia!
Nekem az athena 3!! hónapot bírt,a gyári 5éves lesz.
A gyári most 11.000/2db
Néztem amikor csinálta, nem lógott meg nem is volt megkopva a megvezető, a száron meg látszana gondolom hiszen elég vékony a fekete bevonat rajtuk ha jól tudom?!
Akkor a csúszószár, vagy a megvezető lesz kopott. A mostani szimeringem 6 éves, semmi baja.
Teló szimeringből mi a bevállt?

Zenith Racing csinálta 2éve mert folyt a balos, pár hónapra rá visszavittem mert folyt mindkettő, azt mondta gyári suzukit tett bele, most megint folyik mindkettő...

Athena, AllBalls, TourMax amiket találtam, a gyári egyébként milyen márka? NOK vagy HOK?