Ez így működne a K5 1000-nél is , mert eddig mindenhol a rúgóösszehúzásos, cartridge kiszedős verziót láttam, de mivel én csak szimeringet meg olajat cserélnék így sokkal egyszerűbb lenne...
Valószínűleg be vagy baszva... A gyári az NOK gyártmány.
Amúgy mondd már meg, h a tourmax mi a rettenet, mert nyomják, h Japán, de sztem nem az...
A cég honlapját is megnézném, főleg a company history-t...
Itt megtalálod a Japán motoroknál használt márkákat. Vajon miért nincs a listában? http://japan.webike.net/brd/list/
Szia,
Az tuti, h nem gyári akkor. Az utángyártottal én is szívtam már, nem is keveset. Nem méretpontos, nem 3 zárógyűrűs stb...
A kérdésedre válaszolva, vagy gyári, vagy AllBalls. Sok embernek szereltem már be AllBalls-t, és jól muzsikálnak.
Nekem mondjuk gyári van(kb 4800/db áron van).
Kis téma.
Próbára feldobtam a katalizátoros eredeti kipufogódobot (K3), mivel a szomszédaimnak nem jön be az aprókavics.
Első benyomás, pozitiv. Kisimult a hullámzó alapjárat . Diszkrét trolihang kiséretében kibicajoztam a lakotton kivülre, aztán vallatás.
Az eredmény katasztrófális. Az alacsony tartomány teljesen megdöglött, (szerintem 5000-ig szerencsétlen megboldogult 750-es Kawám is jobb volt) 3-4 ezer körül ha húzok egy kövéret, akkor csuklik egy aprócskát (ezt betudnám a nyitott SET-nek, viszont akkor sportdobbal még rosszabb lenne ). 6e-től magához tér valamelyest, de a felső tartomány is nagyon kelletlen benyomást kelt a nyitotthoz képest...
Mennyire normális, hogy ekkora az eltérés a két dob között, a sportdob javára? A cikkekben mindig az olvasni, hogy a gyári a legjobb, meg ha nincs hozzáálitva, akkor rosszabb is lehet sportdobbal.
Azért gyanús nekem, hogy nem gyárit rakott be Zenith mert csak 4 vagy 6-e Ft-ot kért a párért...
Azt mondta, hogy elfekvő készlet volt a szalonba, anmármost zserintem a K5-k6 alkatrészek elég gyorsan fogyhatnak, nem hinném, hogy elfekvő kategória lenne a telószárszimmering hozzá :-S
Néztem amikor csinálta, nem lógott meg nem is volt megkopva a megvezető, a száron meg látszana gondolom hiszen elég vékony a fekete bevonat rajtuk ha jól tudom?!
Zenith Racing csinálta 2éve mert folyt a balos, pár hónapra rá visszavittem mert folyt mindkettő, azt mondta gyári suzukit tett bele, most megint folyik mindkettő...
Athena, AllBalls, TourMax amiket találtam, a gyári egyébként milyen márka? NOK vagy HOK?
http://www.zx-10r.net/forum/f2...
Hirtelen nem találtam gixerest
http://www.hayabusa.org/forum/...
Amúgy mondd már meg, h a tourmax mi a rettenet, mert nyomják, h Japán, de sztem nem az...
A cég honlapját is megnézném, főleg a company history-t...
Itt megtalálod a Japán motoroknál használt márkákat. Vajon miért nincs a listában?
http://japan.webike.net/brd/list/
http://www.ebay.com/itm/Clear-...
A Tourmax is jó lehet, made in japan cucc, de egy árban van a gyárival akkor meg már inkább a gyári.
Az tuti, h nem gyári akkor. Az utángyártottal én is szívtam már, nem is keveset. Nem méretpontos, nem 3 zárógyűrűs stb...
A kérdésedre válaszolva, vagy gyári, vagy AllBalls. Sok embernek szereltem már be AllBalls-t, és jól muzsikálnak.
Nekem mondjuk gyári van(kb 4800/db áron van).
ÉN használtan vettem. Úgy is egy vagyon volt.
Szia!
Suzuki Hollós-nál vette márkatárs 1hónapja.
Próbára feldobtam a katalizátoros eredeti kipufogódobot (K3), mivel a szomszédaimnak nem jön be az aprókavics.
Első benyomás, pozitiv. Kisimult a hullámzó alapjárat . Diszkrét trolihang kiséretében kibicajoztam a lakotton kivülre, aztán vallatás.
Az eredmény katasztrófális. Az alacsony tartomány teljesen megdöglött, (szerintem 5000-ig szerencsétlen megboldogult 750-es Kawám is jobb volt) 3-4 ezer körül ha húzok egy kövéret, akkor csuklik egy aprócskát (ezt betudnám a nyitott SET-nek, viszont akkor sportdobbal még rosszabb lenne ). 6e-től magához tér valamelyest, de a felső tartomány is nagyon kelletlen benyomást kelt a nyitotthoz képest...
Mennyire normális, hogy ekkora az eltérés a két dob között, a sportdob javára? A cikkekben mindig az olvasni, hogy a gyári a legjobb, meg ha nincs hozzáálitva, akkor rosszabb is lehet sportdobbal.
Szalonban 11e/pár vagy máshonnan vetted?
Azért gyanús nekem, hogy nem gyárit rakott be Zenith mert csak 4 vagy 6-e Ft-ot kért a párért...
Azt mondta, hogy elfekvő készlet volt a szalonba, anmármost zserintem a K5-k6 alkatrészek elég gyorsan fogyhatnak, nem hinném, hogy elfekvő kategória lenne a telószárszimmering hozzá :-S
Nekem az athena 3!! hónapot bírt,a gyári 5éves lesz.
A gyári most 11.000/2db
Zenith Racing csinálta 2éve mert folyt a balos, pár hónapra rá visszavittem mert folyt mindkettő, azt mondta gyári suzukit tett bele, most megint folyik mindkettő...
Athena, AllBalls, TourMax amiket találtam, a gyári egyébként milyen márka? NOK vagy HOK?