Ha van türelmed lehet, hogy fogok tudni adni egy pár kormánycsutkát, mert lesz fölös. Van többféle is (de természetesen, mindegyik GSX-R1000 csak más-más évjáratok). Csak még én sem döntöttem el, hogy melyiket használjam, ezért nem mondom tovább. Át fog csúszni áprilisra a dolog valószínűleg.
Itt a képen annyit látok, hogy a jobb oldali gyári GSX-R-nek néz ki. A bal is lehet hogy az, vagy az volt valamikor, de hegesztett - amit tudtunk. A többit nem látom. :S
most ez a legjobb kép amit találtam róla. A lényeg látható 90fokkal odébb van a szorító csavar. Az anyaga dupla olyan vastag, karima nagyobb. A cső vége le van fenekelve.
Cöcö! Olvas lejjebb. Sosem mondtam olyat, hogy drága amit árulsz, vagy hogy nem korrekt az ár. Azt mondtam, hogy nekem akkor köszönöm nem kellett amit árultál. Felének feléért se kellett, mert rájöttem, hogy mást akarok magamnak. Nyilván ettől beszéltünk az árról, ha már ott vagyunk. De gondolom már sikerült eladni teszem azt többért is, tehát nem hiszem, hogy kitoltam Veled.
Elkelt. Szétpályázta a baromarcú most meg sír rí. Láttam a motort esett vele többször is. Elég ellenszenves alak. A cápa féle 50,000 km-t kibírta mi a gond?! Ugyanennyiért lett volna 1 hete jó 2011-es persze elvitték előlem németben.
Jah, a fékdugattyú beszereléséhez miért nem kérted el a pasztát?