Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Google a barátod:
56151-18G00 balos
56111-18G00 jobbos
Keress rá a cikkszámokra.
Most csináltam az új fékemet én is. Patent lett.
Jah, a fékdugattyú beszereléséhez miért nem kérted el a pasztát?
Jól gondolod Oli!
K9-re hasonlít a legjobban, de ha leszedem akkor látni majd
A K1-2 abban tér el a többitől, hogy a pozíció rögzítő annál nem egy pöcök, hanem egy rendes átmenő csavar, vagyis a pöcök helyett egy lyuk van.
Köszi! De lehet az lesz, hogy rendelek egy pár új állíthatót Ebayről, aztán azzal én is tudok játszani. Perec esetén meg csak egy pár rúd kell bele...
Nem tudom. Nem látom eléggé. Itt nézd évjáratok szerint, hátha ráismersz:
http://www.mrcycles.com/oempar...
na de ha nem k3-k4 akkor milyen? K1-K2 vagy K5?
Ha van türelmed lehet, hogy fogok tudni adni egy pár kormánycsutkát, mert lesz fölös. Van többféle is (de természetesen, mindegyik GSX-R1000 csak más-más évjáratok). Csak még én sem döntöttem el, hogy melyiket használjam, ezért nem mondom tovább. Át fog csúszni áprilisra a dolog valószínűleg.
Itt a képen annyit látok, hogy a jobb oldali gyári GSX-R-nek néz ki. A bal is lehet hogy az, vagy az volt valamikor, de hegesztett - amit tudtunk. A többit nem látom. :S
most ez a legjobb kép amit találtam róla. A lényeg látható 90fokkal odébb van a szorító csavar. Az anyaga dupla olyan vastag, karima nagyobb. A cső vége le van fenekelve.
Cöcö! Olvas lejjebb. Sosem mondtam olyat, hogy drága amit árulsz, vagy hogy nem korrekt az ár. Azt mondtam, hogy nekem akkor köszönöm nem kellett amit árultál. Felének feléért se kellett, mert rájöttem, hogy mást akarok magamnak. Nyilván ettől beszéltünk az árról, ha már ott vagyunk. De gondolom már sikerült eladni teszem azt többért is, tehát nem hiszem, hogy kitoltam Veled.
Én is néztem neked. K4-nek néz ki, ami a képen van. Ha esetleg a másikat is lefotózod, arról is beszélhetünk.
Megnéztem és igen, az általad linkelt képen egy gyári k4 kormánycsutka van, egyedül a fekete műanyag dugó hiányzik belőle, ami 4-essel van itt jelölve http://www.partsdepot.cz/origi... K3 és K4-é egyforma.
http://i.ebayimg.com/images/i/...
Nézd meg légyszi. Sokat segítenél. Köszönöm!
R1-ről se nagyon jön le a féknyereg, jól össze van verve az arany felni.
NAh amit ígértem. Taiwani motorosok. Szeretik az extrákat....
Vagom en is h ki a tag! Hát hadd ne mondjak az emberről velenyt!!!
azz, ciganygyerek. Szoken zold szemmel ciganygyerek. Te olyan buta vagy mint a levagott korom a nagylabujjamrol.
Hiába vitázol vele, egy értetlen elmebeli gondokkal élő sehonnai senkiházi cigánygyerek a stílusa alapján! Legegyszerűbb letiltani.
A kepen van mellette egy torott rugo is, nem lehet hogy elobb a rugo tort el es ugana esett be a szelep ? Vagy a kisebbik rugo fogja a szelepékeket ?
Rákérdeztem a szervizben, hogy szakadhat le egy szelep. Azt mondták, hogy nem illik piszkálni a fordulatszám limitert....
Ez olyan, mint a gyári K4-é. Még megnézem pontosan, de valószinűleg ami fent van a motorodon, az nem eredeti.
Én meg drága vagyok akkor amikor fele ennyit mondtam rá...
Elkelt. Szétpályázta a baromarcú most meg sír rí. Láttam a motort esett vele többször is. Elég ellenszenves alak. A cápa féle 50,000 km-t kibírta mi a gond?! Ugyanennyiért lett volna 1 hete jó 2011-es persze elvitték előlem németben.