Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az se nagyon szokta
A hatso max 5000...
Az elso talan kibirja
Szomorúan hallom
Kèt hete van meg a gèp szóval nincs sok tapasztalat vele, csak az eddigiek alapján tippeltem, de inkább a gumi kopjon mint az idom
Sportosabb tempótól és egy ezres motortól nagyon nem elvárható a 8 ezres futásteljesítmény szerintem!
A lènyeget kihagytam
Utcára kellene, de nem kirándulós tempóhoz ha lehetősègem van egy kèt pályanapra elnèznèk, de nem sok esèlyt látok rá munka lakhely stb... A jó tapadás èrdekèben beáldoznám a sok km-et de azert egy 8ezres futásteljesítmèny gondolom elvárható.
Jó gumi az a Dunlop, de azt hiszem én még nem láttam nem széttépett szélű Dunlopot. Más gyártó termékei nem ennyire érzékenyek a beállításokra, elnézöbbek a nyomás és futómű terén
Szia! Olvasgattam sokat én is gumi ügyben. Külföldi GSX-R1000 forumokon meg csoportokban pl a Metzeller M7RR -t istenítik nagyon, mint az egyik legjobb "mindenes" (utca, pálya) gumit. Ha meg "pályás", akkor Racetec RR, Supercorsa, meg a Dunlopnak is van pár jó gumija, de azoknak nem tudom így fejből a számát.
Mellesleg nekem is most 2ct van rajta, így vettem, de sztem nyárára cserés lesz.
Utcára pirelli angel gt, pályára a hőmérsékletnek megfelelő max 2 éves slicket. Ha egyszerre kell mindkét szempont akkor d11gp. Régen szerettem a michelin power race gumit de olcsón csak pirelli slicket találok így én ezzel megyek esetleg kr106-108. Ha pedig sok km-t akarsz menni egy gumival akkor add el az R1-et és keress 600-as túramotort
Helo!
Én is pont 2ct-n gondolkoztam, Te mit ajánlanál "rendes" guminak ?
Bár R1-em van, de sokat olvasom ezt a topikot, itt még lehet hasznos dolgokról olvasni
Tegyél fel rendes gumit. Túrázni jó a 2ct gyorsan kanyarodni nem.
Hidegen legyen benne 2.1-2.0bar elől-hátul, az melegen felmegy 2.4-re Kb.
Ha gyorsan és keményen tudsz motorozni akkor majd engedsz le a hátuljából mondjuk 2 tizedet.
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy milyen guminyomást használjak utcára előre hátulra GSXR 1000-nél MICHELIN PILOT POWER 2CT ez van most fent elöl hátul!
Régi video, komolyan mondom ilyen bolondok hogy nem öltöznek fel megérdemlik a taknyolást.
Kikapta, mint a krosszbiciglit.
Czimby, köszi az ötletet de ha lehet eredeti sérülésmenteset szeretnék feltenni. Természetesen Sugo motornál is sérült volt/van.
Köszönöm a linket. Amennyiben más nem jelentkezik,hogy van neki nem sérült akkor valószínűleg megrendelem ebay-ről. Sajnos az enyémen mindkét fül elgörbült és minthogy minden mást full patent sérülésmentesre cseréltem ezzel már nem szeretnék trógerkodni minthogy utána eladnám a motort.
Jópofa gépek voltak ezek. A váltó arra van, hogy megválaszd vele a hátsó kerék fordulatszámát. Ahova rakod, annyival fog pörögni a kerék. Az teljesen mindegy, hogy hány kiló vagy, vagy hogy milyen a talaj.
De soha ne feledjük a kategória királyát, a CR 500-at. 75Nm nyomaték.
Üdv! Ebayen van néhány bár nem túl jó áron.
Két hét múlva tudok adni egy sérültet ingyen, ha esetleg van kedved egyengetni. Bár gondolom sérült neked is van.
http://www.ebay.de/itm/GSXR-10...
Az is egy állat motor. Haverét volt alkalmam párszor gyilkolni (550 hillclimb henger), még Erzbergen is voltunk vele. Meg is találtam. http://youtu.be/DbBdrFNrr9U
Kár érte. Nemrég akartam egy 500-as ktm-et de átverés volt. Utaljak előre pénzt persze. Nem vagyok jelentgetős de az összes előre utalós majomra ráküldeném hungarisztán hatóságait.
A sugo motor-t is hívtad?

Egyébként ha kapott szokták egyengetni, ha pedig letörtek a határolók le szokták csiszolni őket és excenteres állítókat raknak a helyükre.
Komolyabb futóművesek meg tudják csinálni.
Sajnos nincs, ma már bánom. Egy éve talán itt az oldalon láttam viszont természetesen szétbarmolt állapotban. Amikor vettem, akkor is működésképtelen, hiányos vacak volt. Édesapám tudásának és türelmének köszönhettem, hogy újra járóképes lett és reneszánszát élhette. Aztán nyilván megint semmirekellő emberek kezébe került.
Teszem hozzá ez egy magasított motor, amit magamnak alakítottam át ilyenre. Mikor átültem a CR-re azt hittem sámlit vettem.