Pedig 2 évente ki kell cserélni a fékfolyadékot.
Idióta hülye gyerek alkudozik email-ben a motoromra, az alapján akar motort venni mennyire kopott a hátsó gumi egy ezres gépen.... Írtam neki szezononként óvatos használattal 2 gumi elkopik, kiakadt.
Használt. 2 évet volt a motoron(még most is fent van). Újakat kellett rendelnem ugyan itt, mert kihozom németországba a motort és itt műszakin kell a műbizonylat. Utólag meg nem lehet rá csináltatni, Most úgy gyártják le, hogy rábasznak valami számot a csőre. Nem akarom minden műszaki előtt szétszerelni és felrakni a gyári csöveket.
Jajjj
Szóval látod azt a csavart amit először mutattam? Arra ráhúzod egymás után a két fékcsövet (a kerek csatlakozóját, mint egy karika gyűrűt). A csavaron látható két apró lyukon keresztül fogják a fékolajat kapni külön-külön. Ergó a csavar látja el az elosztó ("Y") szerepét. A csavart meg ugye be kell csavarni a főfékhenger 1db fékcső kimenetébe (ami végülis egy menet a csavar számára).
Hát lekaparom magam, továbbra sem értem.
Van két csövem, jön felfelé alulról a nyergektől.
Hány db kimenete van a főfékhengernek? Ha egy akkor kell egy közösítő elem (ezt hívtam én "Y"-nak, ez lehet tőlem egy csavar is, de két csőnek rá kell menni ugyebár)
Ha kettő kimenet akkor világos, de ezt senki nem erősítette meg.
Van k5 1000-hez eladó fém fékcső szettem, külön külön levezetéssel a nyergekhez. Goodridge fekete színben x-bike-nál vásárolt. Ha valakit érdekelne szóljon! Köszi
Annál jobban nehezen tudom elmagyarázni, mint az előbb. Ahogy Levi is írta ugyan oda megy a két cső egymás után, azért van a csavaron amit mutattam két átfolyó. Ilyen RCS-t vettem, csak mivel nekem normál elosztású (nyeregből nyeregbe, egy cső pedig fel) a fékcsövem, ezért kellett vennem egy szimpla átfolyócsavart, amin értelemszerűen 1 átfolyó lyuk van (gyárilag duplát adnak az RCS-hez).
Egyik sem, ilyen (ilyesmi) dupla áteresztő csavarral oldják meg a főfékhengeren a "verseny" fékcső elosztást. Mondjuk ha jól tudom ennek elsősorban biztonsági szerepe van, nem fékhatásbeli, de majd ha vki jobban tudja akkor kiegészíthetne :)
Általánosságban bármelyik radiálison: Az, hogy dupla fékcső menjen le nyergenként (és ne egyik nyeregből a másikba legyen átkötve), azt "Y" elágazással csinálják meg, vagy a főfékhengeren van dupla kimenet?
Valószínűleg, ha annak is 22mm-es a kormánya. Csak bele fog érni a fejidomtartóba teljesen balra fordított kormánynál. (megfordulásnál kell vigyázni, egyébként soha nem fordítod be odáig)
Idióta hülye gyerek alkudozik email-ben a motoromra, az alapján akar motort venni mennyire kopott a hátsó gumi egy ezres gépen.... Írtam neki szezononként óvatos használattal 2 gumi elkopik, kiakadt.
Csak leszívták az agyamat délelőtt az irodában...
Szóval látod azt a csavart amit először mutattam? Arra ráhúzod egymás után a két fékcsövet (a kerek csatlakozóját, mint egy karika gyűrűt). A csavaron látható két apró lyukon keresztül fogják a fékolajat kapni külön-külön. Ergó a csavar látja el az elosztó ("Y") szerepét. A csavart meg ugye be kell csavarni a főfékhenger 1db fékcső kimenetébe (ami végülis egy menet a csavar számára).
Csak a hatlapfejű csavarod eltérítette a gondolatomat. Arra két kis lyukra alulról csatlakozik a cső egyesével...
Van két csövem, jön felfelé alulról a nyergektől.
Hány db kimenete van a főfékhengernek? Ha egy akkor kell egy közösítő elem (ezt hívtam én "Y"-nak, ez lehet tőlem egy csavar is, de két csőnek rá kell menni ugyebár)
Ha kettő kimenet akkor világos, de ezt senki nem erősítette meg.
Van k5 1000-hez eladó fém fékcső szettem, külön külön levezetéssel a nyergekhez. Goodridge fekete színben x-bike-nál vásárolt. Ha valakit érdekelne szóljon! Köszi
Itt egy Brembo RC. Ezen akkor hol a második csöcs? Egyik gondolom a féktartályé, másik a kimenet...