Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Add el neki, két hónap múlva vissza fog jönni, vedd vissza törötten fél áron mert nem mondtad el, hogy el is lehet esni vele.
Akkor köszi nem. Használt nekem is van.
Pedig 2 évente ki kell cserélni a fékfolyadékot.
Idióta hülye gyerek alkudozik email-ben a motoromra, az alapján akar motort venni mennyire kopott a hátsó gumi egy ezres gépen.... Írtam neki szezononként óvatos használattal 2 gumi elkopik, kiakadt.
Használt. 2 évet volt a motoron(még most is fent van). Újakat kellett rendelnem ugyan itt, mert kihozom németországba a motort és itt műszakin kell a műbizonylat. Utólag meg nem lehet rá csináltatni, Most úgy gyártják le, hogy rábasznak valami számot a csőre. Nem akarom minden műszaki előtt szétszerelni és felrakni a gyári csöveket.
Új vagy hsznált? Mért adod el?
Persze, nem veletlen volt ott a kepen is, csak most az elhelyezkedes volt a kerdes.
+3db új alátét!
Fasza, szívesen!
Ok. Világos, Köszi!
Csak leszívták az agyamat délelőtt az irodában...
Pedig pont az a lényeg, azzal rögzíted mindkét csövet egyszerre.
Jajjj
Szóval látod azt a csavart amit először mutattam? Arra ráhúzod egymás után a két fékcsövet (a kerek csatlakozóját, mint egy karika gyűrűt). A csavaron látható két apró lyukon keresztül fogják a fékolajat kapni külön-külön. Ergó a csavar látja el az elosztó ("Y") szerepét. A csavart meg ugye be kell csavarni a főfékhenger 1db fékcső kimenetébe (ami végülis egy menet a csavar számára).
Jó közben értem akkor...
Csak a hatlapfejű csavarod eltérítette a gondolatomat. Arra két kis lyukra alulról csatlakozik a cső egyesével...
Hát lekaparom magam, továbbra sem értem.
Van két csövem, jön felfelé alulról a nyergektől.
Hány db kimenete van a főfékhengernek? Ha egy akkor kell egy közösítő elem (ezt hívtam én "Y"-nak, ez lehet tőlem egy csavar is, de két csőnek rá kell menni ugyebár)
Ha kettő kimenet akkor világos, de ezt senki nem erősítette meg.
Üdv!

Van k5 1000-hez eladó fém fékcső szettem, külön külön levezetéssel a nyergekhez. Goodridge fekete színben x-bike-nál vásárolt. Ha valakit érdekelne szóljon! Köszi
Annál jobban nehezen tudom elmagyarázni, mint az előbb. Ahogy Levi is írta ugyan oda megy a két cső egymás után, azért van a csavaron amit mutattam két átfolyó. Ilyen RCS-t vettem, csak mivel nekem normál elosztású (nyeregből nyeregbe, egy cső pedig fel) a fékcsövem, ezért kellett vennem egy szimpla átfolyócsavart, amin értelemszerűen 1 átfolyó lyuk van (gyárilag duplát adnak az RCS-hez).
egy hosszú csavarral megy ugyanoda a két cső.
rosszul gondolod a felső a légtelenítője. Brembo más menetemelkedést használ mint a japánok (10x1/10x1,25) erre majd figyelj oda!
Erre hogy a viharba megy rá 2 cső?
Itt egy Brembo RC. Ezen akkor hol a második csöcs? Egyik gondolom a féktartályé, másik a kimenet...
Egyik sem, ilyen (ilyesmi) dupla áteresztő csavarral oldják meg a főfékhengeren a "verseny" fékcső elosztást. Mondjuk ha jól tudom ennek elsősorban biztonsági szerepe van, nem fékhatásbeli, de majd ha vki jobban tudja akkor kiegészíthetne :)
Nekem 2 jön le a munkahengerről, Y-t még nem láttam senkinél.
Általánosságban bármelyik radiálison: Az, hogy dupla fékcső menjen le nyergenként (és ne egyik nyeregből a másikba legyen átkötve), azt "Y" elágazással csinálják meg, vagy a főfékhengeren van dupla kimenet?
Valószínűleg, ha annak is 22mm-es a kormánya. Csak bele fog érni a fejidomtartóba teljesen balra fordított kormánynál. (megfordulásnál kell vigyázni, egyébként soha nem fordítod be odáig)
Honda CBR 1000 rr radiális főfékhenger felrakható a K4 GSXR-re?
Már nem tudom mennyi volt anno, csak azt, hogy annyiért nem kellett. :) írtam levelet. :)