Köszi, de ezzel nem merek játszani. Az ilyenekből nekem eddig mindig az jött ki, hogy olcsóbb lett volna ha normálisan kicserélem az adott alkatrészt és nem kendácsolok. :-)
Miért nem akkor szóltál amikor volt 3 szett pvm kerekem? Ha szeretsz faragni komplett 2006-os r1 első kereket 1 jó és egy picit kajla tárcsával tudok adni nagyon barátságos áron.
NG-ről nem hallottam még, de pl a Goldfrent ajánlották itt, eléggé barátiak az áraik. Ha jól emlékszem Darage ajánlotta nekem egyszer és ha jól láttam Oszi sárga csodája is Goldfren tárcsákat kapott.
Ugye van már egy Brembonk 99eFt + postáért (olaszból)
Ma kértem árajánlatot Breakingre: 98eft + hazai posta (vagy személyes átvétel)
és találtam még egy verziót, aminek az árát most vadászom, ez pedig a spanyol "NG": http://www.ngbrakedisc.com/
Na erről hallottunk e jót vagy rosszat?
Ja és hogy miket elhisznek az emberek. Egy volt osztalytarsamnak csattogtak a hidrotokek a gsi opeljaban. Azt mondtak neki hogy engedje le az olajat, toltse fel gazolajjal es az kitisztitja. A srac megcsinalta, elautozott a gazolajjal 50km-t. Utana nem csak a hidrotokek csattogtak de kopogott is a motor. De o buszke volt magara
5-40bol nincsen olyan ami nem dpf-es ? Egyik autom se dpfes de pdfes olajat adnak hozza ami dragabb mint a 10-40. Elhiszik hogy azert mert ezek mar 10eves autok, 10-40kell bele...
Így van. Az utolsó előtte mondatodat még annyival egészíteném ki, hogy ha dzsuvás motor miatt vki minőségibb (vagy jobban oldó) motorolajra vált, akkor viszont cserélje le 5-6ezer km után első körben és aztán a friss olajjal mehet 15-20ezret.
Jó. Megint én voltam pontatlan, sajnálom. Dolgozom és kapkodok.
Szerintem a pontatlanságtól függetlenül is érthető volt (már ha valaki akarja érteni). Állítás: A dízel motorolaj korom oldó / gátló / ellenes hatása nagyobb, mint a benzines motorolajé (függetlenül attól, hogy ez hogyan alakul ki *). Ezt az állítás szerintem sem feltétlen igaz, de logikus.
Az általad tanultak alapján igaz, nem igaz, vagy nem tudod?
* Tökéletesen mindegy hogy melyikben van adalék és milyen, vagy nincs, vagy egyikben van csak több, vagy egyikben három van ugyanazon célból, a másikban csak kettő. Totál részletkérdés, a mondandóm szempontjából ez nyilvánvalóan nem lényeges, csak ezek eredménye lényeges. Hogy van olyan olaj, ami jobban oldja a kormot és van olyan ami kevésbé. Ha valkinek kormos a motorja, próbálkozzon olyannal, ami jobb oldja.
,,A fáradt olaj leengedését követően (a gyárilag ajánlott viszkozitású ) dízel(!) motor olajat lehet az autóba tölteni, amikben vannak mindenféle korom oldó, lerakódás gátló stb. adalékok - annak érdekében, hogy a sok szemét olajkályha''
Ezt írtad, mintha a "sima" olajokban nem lenne. Én egy szóval se mondtam, hogy nincs mennyiségi különbség köztük. Bár az, hogy dízel - meg nem dízel olaj, ezen is lehetne vitatkozni. Nem mondom, hogy nem létezik, de nem annyira gyakori. Pl Mobilnél csak az s2000 10w40-ből van úgymond diesel változat, Castrolnál ugyan így a 10w40ből, plusz 5w40ből van dpfes autókhoz (ugye itt jön képbe amit mondtam, hogy a dpf miatt van jelentőségük ezeknek (koromképződés), nem feltétlen az oldóképesség miatt). Minden más típusnál viszkozitás, acea besorolás és gyártói előírás van. Abban természetesen igazad van, hogy pár olajtípus szinte csak dízel motorokhoz való, külön megjelölés nélkül. A részemről ennyi volt, mert nem meggyőzni akarlak, csak leírni, hogy szerintem az olvasottak-tanultak alapján hogy van ez. A lényeg, hogy el kell felejteni, hogy a 10w40 mindenhova jó, meg azt is, hogy ha részinges pólóban vki két piroslámpa között tiltásig pörgeti az ezres swiftet, attól még nem kell neki w60 olaj. Van gyártói előírás, viszkozitás és ACEA besorolás szerint, ezeket kell betartani.
Igen de 10x nem akarom már feltenni ide a képet. Van most egy 2012-es mv augusta 990r vedd meg azt egy lepukkant k7 gsxr árában. Azon nemcsak a fék a futómű is komolyabb.
Kavarsz. Nem azt állítottam, hogy a benzinesben nincs. Hanem azt, hogy abban kevesebb van. És nem is állítottam, csak jeleztem, hogy inkább ezt hiszem el, mint azt, hogy ugyanannyi van mindkettőben. Utóbbi ugyanis kevésbé logikus. Totalcar cikk után is kevésbé logikus.
Meg az NG is 98eFt.
Tiszta kartell... :-)
(mindegyiknél párról beszélek mindig)
120eFt sajnos. :-(
Ugye van már egy Brembonk 99eFt + postáért (olaszból)
Ma kértem árajánlatot Breakingre: 98eft + hazai posta (vagy személyes átvétel)
és találtam még egy verziót, aminek az árát most vadászom, ez pedig a spanyol "NG": http://www.ngbrakedisc.com/
Na erről hallottunk e jót vagy rosszat?
Szerintem a pontatlanságtól függetlenül is érthető volt (már ha valaki akarja érteni). Állítás: A dízel motorolaj korom oldó / gátló / ellenes hatása nagyobb, mint a benzines motorolajé (függetlenül attól, hogy ez hogyan alakul ki *). Ezt az állítás szerintem sem feltétlen igaz, de logikus.
Az általad tanultak alapján igaz, nem igaz, vagy nem tudod?
* Tökéletesen mindegy hogy melyikben van adalék és milyen, vagy nincs, vagy egyikben van csak több, vagy egyikben három van ugyanazon célból, a másikban csak kettő. Totál részletkérdés, a mondandóm szempontjából ez nyilvánvalóan nem lényeges, csak ezek eredménye lényeges. Hogy van olyan olaj, ami jobban oldja a kormot és van olyan ami kevésbé. Ha valkinek kormos a motorja, próbálkozzon olyannal, ami jobb oldja.
De lovagolhatunk rajta persze.
Ezt írtad, mintha a "sima" olajokban nem lenne. Én egy szóval se mondtam, hogy nincs mennyiségi különbség köztük. Bár az, hogy dízel - meg nem dízel olaj, ezen is lehetne vitatkozni. Nem mondom, hogy nem létezik, de nem annyira gyakori. Pl Mobilnél csak az s2000 10w40-ből van úgymond diesel változat, Castrolnál ugyan így a 10w40ből, plusz 5w40ből van dpfes autókhoz (ugye itt jön képbe amit mondtam, hogy a dpf miatt van jelentőségük ezeknek (koromképződés), nem feltétlen az oldóképesség miatt). Minden más típusnál viszkozitás, acea besorolás és gyártói előírás van. Abban természetesen igazad van, hogy pár olajtípus szinte csak dízel motorokhoz való, külön megjelölés nélkül. A részemről ennyi volt, mert nem meggyőzni akarlak, csak leírni, hogy szerintem az olvasottak-tanultak alapján hogy van ez. A lényeg, hogy el kell felejteni, hogy a 10w40 mindenhova jó, meg azt is, hogy ha részinges pólóban vki két piroslámpa között tiltásig pörgeti az ezres swiftet, attól még nem kell neki w60 olaj. Van gyártói előírás, viszkozitás és ACEA besorolás szerint, ezeket kell betartani.