Rendeltem is 20 db-ot hátha ez jó lesz. A bárdis szintén nem volt jó, már azt gondoltam, hogy az idomokkal van a gáz, de a gyári meg gyönyörűen bepattant.
Volt még egy fékbetét rögzítő csavar, egy fékkar. Letört az akksitálca, párszor szétment a váltó rudazat, kormánysúlyból pedig többet is elhagytam már. Ja meg nemrég vettük észre, hogy már a kuplungkar is távozó félben volt, mert az anya már eltűnt róla.
De még mindig jobb mint az MX CZ. Annál sima ügy volt, hogy összeraktad, beindítottad, mentél 3km-t és ezalatt a négy blokktartó csavarból kettő kiesett.
Azért azt a múltkori hátsó féknyerges mutatványod sokkal durvább volt. Simán leblokkolhatott volna. Nekem mechanikai elem eddig csak a kormányteló esett le menet közben, mert nem tettem csavarragasztót. Nemhiába, szétesikszer
Szia! Én tavaly kérdeztem meg ugyan ezt. Jól mondják és igaz. Autós boltba. Én bementem az Unixba és ott rendeltem m6 ost meg m8 ast. Egyik csavaros nem pattintós de ugyan úgy néz ki és gyorsan bontható. Hétvégén talán letudom neked fotózni a tasakját és tudsz rá hivatkozni! Remélem meg van még.
Nálunk szinte bármelyik maszek autós vagy motorosboltban kapni, mindenféle méretben, gyárival megegyezőt, nem is nagyon értem, hogy lehet egy ilyen apróság hiánycikk. Én minden szezon elején pótolom, általában a farokidomból szokott kipotyogni a lejjebb emlitett "pattogástól", egyszer a két idomot összetartó alsó nagyméretű is 'kiesett egy' nyúl miatt.
Én is ezt javasoltam volna, illetve rendes futómű és egy erősebb első fék is segítene. nekem a karbis R1 teszi a dolgát. Jellemzően 3-ból 2-be váltáskor ha tartom egy picit a féken a lábam és ráengedem a kuplungot kellemesen csalódom az ezeréves gépben. Bár nekem kb. 1 centit le van engedve az eleje, hogy ne egykerekezzen annyira, illetve a nehéz hátsó idom is egy könnyű együléses, fele akkora már a hátsó váznyúlványom és a kipufogóm is. Szerintem 15 kilóval kevesebb súly lehet a hátsó kerekemen mint újkorában.
Segítség kellene. Valaki tudna segíteni, honnan lenne érdemes rendelni műanyag bolhát Gsx-rhez? Már sikerült belenyúlnom és amit itthon rendeltem és kimondottan gsx-r-hez hirdettek, semmilyen módon nem sikerült belepasszíroznom a furatba. Vagy meg kellene venni a gyári a suzukitól? Valamint szükségem lenne még a hővédő borításra ami az oldalidomokat védi az olvadástól.
Meg jelen pillanatban erősebb a fékem elől, keményebb a teliban a rugó is. A k2-ben még az is fura volt, hogy az én sulyom alatt egy intenziv fékezéskor simán felüt az eleje, pedig nem vagyok dagatt Szoval pattogott ott néha minden. Oszi súlya alatt viszont pont jó, ilyenre nem panaszkodott. Próbáltuk multkor állogatni a fűtő.űvet, de nem tul sok eredménnyel. Ha egy dolog javult a másik elromlott.
Szerintem meg pont azért pattog, mert nincs eléggé megfékezve, így "nem tudja eldönteni", hogy csússzon vagy tapadjon. Eléggé megfékezve meg azért nincs mert ehhez sem a motorfék, sem a lábfék nem elég. Ha viszont csúszósabb az aszfalt, akkor már elég, lásd papaszék. Eltúlozva: Ha blokkolóra fékezed, akkor nem pattog. V2-es féknyomatéka nagyobb, Janónak sem pattog - pedig a TL hátsó traktus nem a világ töke. Amit mexikói ír, az működhet, csak lehet, h úgy más szempontból nem lesz jó, legalábbis az én súlyommal lenne okom ettől tartani.
Kemény dolog ez a rock szakma.
Igen, 8-9 ezerről egyértelműen "kevésbé rázós".
Azt, hogy nem könnyülne el rendesen a hátulja, talán meg tudom cáfolni, mivel az én fékem sem valami acélos, viszont viszonylag könnyű vagyok igy el tudom lebegtetni.
Az a baj, hogy a nagy melót elvégzi a motorfék, legyen mondjuk 80% a tapadási körből, és a maradék 20%-ot hátsófékkel hozzáigazitom. Viszont minél jobban el van könnyitve a fara, annál jobban lecsökken a tapadás a hátulján és a puszta motorfék hatására "megáll" a kerék, vagy ha nem is, de a tapadái körből mondjuk csak 5%-nyi marad, amit be kell osztani a hátsó fékkel és ilyen kis határon belül kontrollt tartani számomra már nem egyszerű.
A cél szerintem az lenne, hogy a hátsó kerék forgása ne térjen el nagyon a valóshoz képest, mert ha nagyon lelassul, sokkal kezelhetetlenebb a csúszás és hajlamosabb pattogni.
Élesebb kanyarban még nemigazán próbáltam a dolgot (lehet nem lenne jó vége ), lehet hogy kanyarba simábban működne.
Igen, ismerős az enyém is ezt csinálja (már). Azért pattog, mert nincs eléggé elkönnyítve a hátulja, azt viszont nem lehet vele jól és könnyen, mert szar a fék (legalábbis az enyém). Nagyon nehéz a maximális fékhatás környékén adagolni. Emiatt igazából az történik, hogy lent van a segge, és hátsó fékerővel próbálom elmaszatolni. A fékerő meg kevés, a kuplung meg darabos. Valahogy berezonál az egész szisztéma és úgy csattog. Amikor vettem még 5 évvel fiatalabb volt, akkor még valamennyire volt fék, akkor még úgy-ahogy ment a dolog. De most már nem. Csattog-pattog. Persze így is csinálom.
Ezeknek a csúszós aszfalt miatt megy sokkal könnyebben. Próbáld fehér aszfalton, ott menni fog.
Meg még annyi, hogy minél magasabb fordulaton van a blokk annál kevésbé pattog, tehát nem úgy kell visszatenni, hogy 4000-re forogjon fel, hanem úgy hogy 8-9-re. Érdemes kis gázt is húzni, hogy ne az alapjárati program dolgozzon az ECU-ban. Ezzel is simítható kicsit.
Most abban reménykedem, hogy a K8 fékkel legalább ez a probléma megoldódik. K8 kuplung is van, csak pont ezért bizonytalan vagyok, hogy betegyem-e. Azzal vajon milyen lesz. Szebben fog úszni, vagy egyáltalán nem fog?
ZX-9R-nek nem volt ilyen baja, az olyan szépen úszott, öröm volt nézni - gondolom annak aki látta. Z750 szintén pattogott.
Az ilyen geci aszfalton inkább az a nehéz, hogy ne csússzon. K1 idegesítő tulajdonsága a pattogás. Az nekem se jött be. A tl pattogás nélkül csúszik ha kanyar előtt hamar váltok. Valoszinű az AH kuplung miatt.
Azért biztosan nem Michelin macadam-mal voltak szerelve az érintett motorkerékpárok.
Egyébként van valami különösebb trükkje a gixerrel csúsztatásnak? Én igy csinálom: 2-es csutka, vissza 1-be, miközben már erősen fékezek az elejével, a hátsóval pedig igazitom. Végeredmény: Pattog mint az állat és nem csúszik. Esetleg ez is összefügghet a márványúttal, hogy a videón simán csúsztat?
10 éve felülmúlhatatlan videó sorozat.
Mellesleg igen, azt is bemutatja mire elég egy K1. Erre. Kell ennél jobb motor? Nem.
A videóban nem az a durva, ahogy mennek. Nem a becsúsztatás, a döntés, vagy 100 méterenkénti egykerekezés az, ami vállalhatatlan. Hanem a tény, hogy azon a k....va csúszós márványaszfalton csinálják, amin egyszer motoroztam, akkor is akkorát estem mint a dög.
De még mindig jobb mint az MX CZ. Annál sima ügy volt, hogy összeraktad, beindítottad, mentél 3km-t és ezalatt a négy blokktartó csavarból kettő kiesett.
http://www.aliexpress.com/item...
Segítség kellene. Valaki tudna segíteni, honnan lenne érdemes rendelni műanyag bolhát Gsx-rhez? Már sikerült belenyúlnom és amit itthon rendeltem és kimondottan gsx-r-hez hirdettek, semmilyen módon nem sikerült belepasszíroznom a furatba. Vagy meg kellene venni a gyári a suzukitól? Valamint szükségem lenne még a hővédő borításra ami az oldalidomokat védi az olvadástól.
Kemény dolog ez a rock szakma.
Azt, hogy nem könnyülne el rendesen a hátulja, talán meg tudom cáfolni, mivel az én fékem sem valami acélos, viszont viszonylag könnyű vagyok igy el tudom lebegtetni.
Az a baj, hogy a nagy melót elvégzi a motorfék, legyen mondjuk 80% a tapadási körből, és a maradék 20%-ot hátsófékkel hozzáigazitom. Viszont minél jobban el van könnyitve a fara, annál jobban lecsökken a tapadás a hátulján és a puszta motorfék hatására "megáll" a kerék, vagy ha nem is, de a tapadái körből mondjuk csak 5%-nyi marad, amit be kell osztani a hátsó fékkel és ilyen kis határon belül kontrollt tartani számomra már nem egyszerű.
A cél szerintem az lenne, hogy a hátsó kerék forgása ne térjen el nagyon a valóshoz képest, mert ha nagyon lelassul, sokkal kezelhetetlenebb a csúszás és hajlamosabb pattogni.
Élesebb kanyarban még nemigazán próbáltam a dolgot (lehet nem lenne jó vége ), lehet hogy kanyarba simábban működne.
Ezeknek a csúszós aszfalt miatt megy sokkal könnyebben. Próbáld fehér aszfalton, ott menni fog.
Meg még annyi, hogy minél magasabb fordulaton van a blokk annál kevésbé pattog, tehát nem úgy kell visszatenni, hogy 4000-re forogjon fel, hanem úgy hogy 8-9-re. Érdemes kis gázt is húzni, hogy ne az alapjárati program dolgozzon az ECU-ban. Ezzel is simítható kicsit.
Most abban reménykedem, hogy a K8 fékkel legalább ez a probléma megoldódik. K8 kuplung is van, csak pont ezért bizonytalan vagyok, hogy betegyem-e. Azzal vajon milyen lesz. Szebben fog úszni, vagy egyáltalán nem fog?
ZX-9R-nek nem volt ilyen baja, az olyan szépen úszott, öröm volt nézni - gondolom annak aki látta. Z750 szintén pattogott.
Egyébként van valami különösebb trükkje a gixerrel csúsztatásnak? Én igy csinálom: 2-es csutka, vissza 1-be, miközben már erősen fékezek az elejével, a hátsóval pedig igazitom. Végeredmény: Pattog mint az állat és nem csúszik. Esetleg ez is összefügghet a márványúttal, hogy a videón simán csúsztat?
Mellesleg igen, azt is bemutatja mire elég egy K1. Erre. Kell ennél jobb motor? Nem.
A videóban nem az a durva, ahogy mennek. Nem a becsúsztatás, a döntés, vagy 100 méterenkénti egykerekezés az, ami vállalhatatlan. Hanem a tény, hogy azon a k....va csúszós márványaszfalton csinálják, amin egyszer motoroztam, akkor is akkorát estem mint a dög.
http://youtu.be/6ldqq2Sk3o8