Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor se bír ki egy szezon utcai motorozást, pedig nem volt elvéve tőle a kaja.
Nekem volt rs250 nem sok köze volt az rgv blokkhoz. Geci jó motor lenne ha nagyobb, poicit erősebb és tartós lenne. A fékje a mai napig etalon.
Megnéztem a versenygokart tárcsáit. Oldalra 3-4mm előre 1-2mm. Sima kerek szegecsek. Ha jobb idő lesz felmelegítem a tárcsát szerintem akkor már csak oldalra fog mozogni.
Nem tudja valaki, hogy K5-nél a teleszkópban levő teflon gyűrűk cserélhetők-e, ha igen honnan lehet beszerezni?
(Suzuki szerint egybe van a külső csővel...)
Nem kerülte el, de semmi olyan nem volt benne aminek én az ellentettjét állítottam volna.
Értem amúgy, hogy mi volt az álláspontod, hogy az előre-hátra lógó tárcsa nem befolyásolja az ellenállást. Ezzel egyet is értek, enyém se forog könnyebben attól, hogy lógnak a tárcsák. Csak hogy én ilyet nem is írtam (ezért nem is értettem minek próbálsz olyat magyarázni amit nem mondtam), csak azt hogy a minden irányba lógónál lesz könnyebb a kerék üres forgása.
Egy hibatlan feknyeregnel nincs ekkora kulonbseg az uszo es a "fix" tarcsa kozott mint a videon.
Az egyetlen hosszu hozzaszolasomban leirtam en is ugyanezt, de ez valahogy elkerulte a figyelmedet :)
Ezt írtad: ,,Rosszul latod a dolgot, a betetet a karmangyu huzza vissza.
Gondolj bele, megporgeted a kereket a tarcsa nem fog oldaliranyba megmozdulni ha csak nem üt valamerre."
Gondolom azt hagytad ki a képletből, hogy a teljesen úszó oldalra is mozog, nem is kicsit.
A videó arra volt bizonyíték, hogy tényleg kisebb az ellenállása a keréknek a teljesen úszó tárcsával (Cápa kedvéért kiengedett fékkel természetesen, bár ez a videó alapján úgy gondolom egyértelmű volt). Utána le is írtam, hogy miért, Cápa is leírta ugyan azt.
Nem irtam hogy nem igy van. Azt kerdeztem hogy miert van igy. De lehet rosszul emlekszem.

Es a kerdesemre egy video lett a valasz, ami nem is valasz igazabol.
En amugy nem ertelek. Egyetlen egy gondolatodat sem fejtetted ki, egy ertelmes hozzaszolasod sem volt. Csak azt igazolod hogy hangos van de tudasod nincs. Sajnalom, egy buta ember lehetsz.
Szia! Majd mesélj milyen arra az idő!
Na mindegy. Mentem. Elugrok a felvidékre, mert nagyon nem bírnak magukkal a szlovenszkók. Megyek rendet rakok.
Autóipari cégnél dolgozok, nagyjából sejtem Meg azt is, hogy mennyi a műszaki analfabéta, akik pont a műszaki doglokért lennének felelősek
Az nekem való! Viszem a Marketinget is!
Mért szerinted az Aprilia mit csinált? Ugyanezt. Giavanniék nekiálltak hegesztgetni. Nem sokkal lett jobb, mintha oszival csináljuk. Pont olyan, mint az ETZ-m alant. Csak 4-5 elementális hibája van, amit jól elq...rtam rajta. Viszont jól néz ki (egyesek szerint). El kéne mennem olaszmotor tervezőnek.
Ja lehetsz a teszt GP pilót,
A miben én is benne vagyok?
Már túl sok is lenne a tudás...
Nem láttad 6 videó van arról, hogy az a jó! Egyik rajongóm vett egy Factory-t, már alig várom a Kakucsos galériát és tesztet róla.
Kellő
Ennyi erővel mi is gyárthatnák motort. Ha még Oszi is csatlakozik, akkor már lenne ellő tudás
Azért érdekes, nem? Van egy Suzuki blokk, talán Marzocchi teló vagy Sachs? Van Brembo fék, Bosh vagy Denso elektronika és mi marad ami Aprilia? A váz, ami eltörik, meg az idomok amik csodaszépek. És mégis ki a fasza gyerek? Persze hogy az Aprilia!
Néha én is, a kisebb tesókon is, főleg a 150-esen.
Akartam is mondani a 250-et, de hát ott is valami japánság van.
Pont ezért az enyém nem sima. Ez göröngyös ETZ.
szerencsére.